Bandidos-Pelle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Msn funker ikke... *Sukk* Ikke kommer jeg inn på hotmail heller Hei! Bandidos Pelle Hvordan er det i Spania(?) ? Yeyey! Fett her. Spilt golf samtlige dager her borte. Veldig bra baner. Ellers har jeg shoppet en del, sinnsykt billig. Halv pris paa saa og si alt! En ting jeg lurer paa: Sne i Norge? EDIT: @Anette_: Skjellsord Endret 30. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Snart blir kjernekar et sjellsord ( skrev jeg det siste riktig? Tviler.. ) Skjellsord. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Msn funker ikke... *Sukk* Ikke kommer jeg inn på hotmail heller Hei! Bandidos Pelle Hvordan er det i Spania(?) ? Yeyey! Fett her. Spilt golf samtlige dager her borte. Veldig bra baner. Ellers har jeg shoppet en del, sinnsykt billig. Halv pris paa saa og si alt! En ting jeg lurer paa: Sne i Norge? EDIT: @Anette_: Skjellsord Kult... Noen steder er det snØ, ikke i Bergen(bombe) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kult...Noen steder er det snØ, ikke i Bergen(bombe) Jeg pleier aa si "snØ" (liten Ø, maatte copy-paste), men siden jeg ikke har de tre siste bokstavene i det norske alfabetet fra her jeg sitter, synes jeg det ble litt kronglete aa si snoe. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er snø her jeg bor... Skjellsord ja, da har jeg lært noe nytt i dag og Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 *slurpe i seg en mr. lee sumo med kylling smak* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Til alle dere i fjortenaarsalderen (og noen andre, selvsagt): Dere oppfattes som spammere o.l. fordi dere rett og slett skriver for mye og for lite informativt. jeg kan skjønne det men jeg reger meg ikke akkurat som en av de som poster meningsløst bullsjit. jeg poster egentlig ikke så mye i søppel uansett mest i so3 (hvor jeg er omtrent like informativ som de andre), ctrl-v (som forresten er stengt) og juletreworkloggen (se sig) også har jeg jo kommet med et par tips i dagens tips da, er det det som har rent over begeret? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor er det så sjeldent at noen er pålogget på msn? Tidligere i dag var alle borte/opptatt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 sikkert fordi folk har ferie og har andre ting å ta seg til Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvilken kjernekar var det som fant ut denne kjernekar sensuren? Jo, nemlig Teddy... Neida, sikkert noen som har vært før meg Akkurat i denne sammenheng så passet det jo litt dårlig med denne sensuren da jeg faktiskt er en idi0t. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 *Åpne en pose Maarud Salt&Pepper, en boks KiMs Mexos salsa-dip og en flaske Solo* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her har det vel skjedd vanvittig mye i kveld? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Solo? Nå er jeg skuffet over deg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor er det så sjeldent at noen er pålogget på msn? Tidligere i dag var alle borte/opptatt! Hehe, har lagt merke til det samme. Nesten ingen på, og når jeg er alene frister det å logge seg av for å se opptatt ut.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hvorfor er det så sjeldent at noen er pålogget på msn? Tidligere i dag var alle borte/opptatt! Fjortiss-nick-samling Endret 30. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 @Ingardj: For meg frister det heller å adde flere. @Dingot0m: Sant nok, nå er jo jeg i den tilstanden og har den alderen da, ikke så rart (lixom) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor er det så sjeldent at noen er pålogget på msn? Tidligere i dag var alle borte/opptatt! Fjortiss-nick-samling Ja, kontaktene hans hadde grusomme nick. Jeg har lagt alle mine kontakter med skitne nick nederst og i egen kategori Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja, kontaktene hans hadde grusomme nick. Hennes. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Ja, kontaktene hans hadde grusomme nick. Tror det er et hunkjønn du prater om, altså. EDIT: Ja, det var det visst. Endret 30. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg