Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har seriøse søvnproblemer om dagene, er våken til kl er 5 hver natt. Får ikke sove! :(

edit: noen tips?

Gå og legg deg...

Tipset er egentlig... ta en sovetablett eller ti :blush:

Få deg en ordentlig døgnrythme... skal da ikke være så vanskelig.

Prøv å tren, løpt helt til du kolapser, da er du sliten og sover godt om natten :dribble:

Lenke til kommentar
Vel, selv etter hardtrening på 3T er jeg helt våken til rundt den tiden selv om jeg har lagt i sengen i de siste 3 timene og prøvd å få sove.

hard trening på 3 timer - på et treningsstudio eller?

- Kan aldri tenke meg at du har hatt 3 timers hardtrening (no offence), men vet du hva hardtrening er? :p

Lenke til kommentar

Sa jeg 3 timer hardtrening?..

Jo jeg vet hva hardtrening er, men det er ikke issuet her, jeg har virkelig problemer med å få sove om dagene. Si jeg legger meg rundt 12 da, så ligger jeg i 3-4 timer og bare ligger der og vrir meg i sengen, skikkelig ubehagelig. Null trøtthet. Har også kjent hjerteklapp av og til, men bare når jeg legger meg. Jeez.. :no:

Lenke til kommentar

Jo jeg vet hva hardtrening er, men det er ikke issuet her, jeg har virkelig problemer med å få sove om dagene. Si jeg legger meg rundt 12 da, så ligger jeg i 3-4 timer og bare ligger der og vrir meg i sengen, skikkelig ubehagelig. Null trøtthet. Har også kjent hjerteklapp av og til, men bare når jeg legger meg. Jeez.. :no:

Hmm, Gå til lege..

Lenke til kommentar

har samma prolem (ikke hjertegreine da)

men jeg liger alltid flere timer å bare vrir meg i senga og vil sove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...