b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 fan er det dere anklager megfor? Full jeg=? HAHA Har ikke badetjeg... hahah bade i sny er artig lol JAJAA Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Norsk Tipping er og blir et forpult møkkafirma... Om noen her skulle jobbe i Norsk Tipping, eller ha noe som helst med det møkkafirmaet å gjøre: Tau er billig, og skogen er full av trær. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 b-real: Gå og legg deg, Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 LOL! Fanken nå skulle eg har vært full selv. Btw hun bor 20mins going herfra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det bare eg som ikke tenker på B|real som en nordlending? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg er sulten...hamburger!!! Jesus...ejghardde gitt altfor en hamburger... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei, ikke bare deg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det bare eg som ikke tenker på B|real som en nordlending? Tenker på B|Real som den wannabe-goth, små-alkoholikertendenserte nordlendingen han er jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 HAHA...dere er artig jeg mener det. Neh,jeg drikkerbare annen hver helg...er ikke alkoholisert jeg. Tropr jeg... Skal bli artigh ålese imorra såpace erfucked..hjaha Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Jaja hører på romantisk musikk. D:\My Music\R&B and Cool soft music\Dru Hill\dru hill - Beauty Dru.mp3 Edit: we love you man. Endret 6. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Yeah, we love ya b-real! Peace and love and all that! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det bare eg som ikke tenker på B|real som en nordlending? Tenker på B|Real som den wannabe-goth, små-alkoholikertendenserte nordlendingen han er jeg Jeg er ikke wannabe gother...dt erdet du som har gjort meg til. Er ikke gother pånien somhelstmåte... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Neivel da, dumme Onkel Bifil Now Playing: Nancy Sinatra - Bang Bang Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er ikke b-real tidligere hip hop'er men konvertert til metal? D:\My Music\OTHER\Jackson Five\Jackson 5 - Ultimate Collection\04. The Jackson 5 - I'll be there.mp3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 WÆÆÆ NP OST Kill Bill Soundtrack Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 menneh.. Jeg tror jeg la meg nuh.. Er litt..vel..VELDIG..trøtt.. Stakkars øynene mine trenger hvile /me er på vei mot senga nå ja.. Good night dudes and dudettes Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jepp. Eg tror eg skal legge meg snart også. Legger meg om 10 kjærlighets sanger til. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det asiatiske b-real? Det er "fatboy"-b-real! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177587 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg