Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde jeg sakffe meg ny avatar?

Får ikke til å lage nisse lue på hunden min så jeg tror jeg må finne et nytt motiv..

Ehm... du har tenkt å skaffe deg en juleavatar den siste dagen i desember? Er ikke det litt sent?

Uansett, hvis du vil ha en ny avatar, som også er julete, så kan du jo bruke denne vakre lille tingen jeg nettopp har laget:

Lenke til kommentar

Til hele forsøpplingsskvadronen:

Grunnen til at dere blir så sterkt mislikt er fordi dere poster bare for å poste, noen som resulterer i at postene deres blir "søppel-søppel".

Tenk nøye på hva dere skriver før dere poster det, så skal dere se at det blir bedre.

Lenke til kommentar
Til alle dere i fjortenaarsalderen (og noen andre, selvsagt):

Dere oppfattes som spammere o.l. fordi dere rett og slett skriver for mye og for lite informativt.

Ro ned postene, og det "blaaser" ikke like mye rundt dere. Hadde jeg vaert en storposter som en god del av dere, hadde jeg antakeligvis faatt samme "kjeft" som dere, men jeg begrenser meg. Det er et godt tips til mange, kanskje spesielt "FatFuck" og "BUNDY". Sikkert veldig aalreite personer i virkeligheten, men naar dere uttrykker dere paa den maaten som dere gjoer her paa forumet, saa blir det fort veldig irriterende og slitsomt.

My opinion.

"Bundy" om jeg får spørre. Jeg fikk også sånn seriøsitets post, Og at folk klager på norsken min :D. Hva er galt med den? Prøver så godt jeg kan med norsken. Jeg er jo ikke lærer heller da. Kanskje noen feil.

Og at folk "misliker" meg sterkt :D. det tror jeg på. men alså.. Rett og slett noen som maser på pm. Ja maser..

selv om jeg er 14 så betyr det ikke jeg skriver HELT feil.

Kanskje noen synes jeg er lite seriøs. Men de får slutte og mase på pm.

edit: Og spammer gjør jeg heller ikke. Så det er sagt. Særlig ny er jeg heller ikke. Bare sjekk når jeg ble medlem. OG jeg spiller ikke cs

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hva er det jeg har gjort NÅ da... Fått 2 PM'er om at jeg er en fjortiss som går til personangrep på andre, at jeg ikke skriver godt norsk og at jeg gjør forumet dårligere :confused:

jeg også :dontgetit:

jeg skjøbte ingen ting, hvorfor nå, hvorfor så brutalt? har nesten ikke posta den siste uka engang.

jeg er ikke den mest seriøse posteren (ikke teddy heller) men hvorfor oss to nå plutselig, mange som er mye verre enn oss vel ?. :nei:

gidder ike bry meg,

Jeg har fått seks. Men det er fordi jeg har svart. Og han roet seg etterhvert.

Men uansett, ny dag, nye muligheter! ( :nei: )

Lenke til kommentar

*gjeesp*

Ka skal man gjøre idag da. Akk....må få kjøpt meg fyrverkery men orker ikke å gå ut ( 15min til nærmeste fyrverkery utsalg) og er generelt lite villig til å gå ut uansett. Må få tenkt en måte å fikse det på. Kompisene er opptatt idag eller så gidder de ikke å kjøre.... :hmm: *tenke*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...