Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke serien pga deg? Er du *mindre smart*? Det lages så vidt jeg vet ikke flere episoder av serien, og jeg har sett alle sammen. Det er jo over ett år siden det kom nye nytt på den fronten, iallfall så vidt meg bekjent. Det er jo mulig jeg tar feil.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Hva er det jeg har gjort NÅ da... Fått 2 PM'er om at jeg er en fjortiss som går til personangrep på andre, at jeg ikke skriver godt norsk og at jeg gjør forumet dårligere :confused:

Jeg har lest de 8 siste sidene av SO, og jeg ser at det har vært en slik fjortiss diskusjon her... Men jeg er da ikke nevnt? Og jeg har da heller ikke ment å gå til "personangrep" på noen-noen gang!

Hvis noen sier "Du tåler ikke kritikk" til meg, og jeg svarer med "Jeg er gla' i deg og :p" så kan vel ikke det regnes som et personangrep?!? (Dette var bare et eksempel) Jeg bruker mye ":roll:" og ":p" osv for å understreke ironi / sarkasme, men det virker som om noen ikke har oppfattet dette og tror at jeg er "evil" :wee:

Og at jeg har bare useriøse drittposter overalt i søppel, det er da bare i "Dagens tips" jeg har hatt noen poster om maling og noe... :wee: Hehe :p Ellers har jeg da ikke gjort noe galt? Og jeg tar gjerne imot kritikk så lenge de holder seg saklige, og ikke skriver slikt som "Det der bare sugde, gidder ikke si why fordi du er dum".

:cry: Kan noen si hva jeg gjør som er så forferdelig galt? Skal slutte med maling, men er det noe mer?

Lenke til kommentar
Hva er det jeg har gjort NÅ da... Fått 2 PM'er om at jeg er en fjortiss som går til personangrep på andre, at jeg ikke skriver godt norsk og at jeg gjør forumet dårligere :confused:

jeg også :dontgetit:

jeg skjøbte ingen ting, hvorfor nå, hvorfor så brutalt? har nesten ikke posta den siste uka engang.

jeg er ikke den mest seriøse posteren (ikke teddy heller) men hvorfor oss to nå plutselig, mange som er mye verre enn oss vel ?. :nei:

gidder ike bry meg,

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Både jeg og TrulZern har fått akkurat samme melding, og den jeg fikk, var det bare en ting som stemte: "Useriøse poster i Søppel" Og det er At jeg drikker maling, og at du blir mindre fyllesjuk av Jotun enn av Drygolin. Dette er postet i "Dagens Tips" tråden. Men det er da ikke så ille at de trenger å sende en 10 meter lang melding om at jeg driver med personangrep osv!?!

De har nok sendt den til flere, jeg fikk også melding om at jeg måtte jekke meg ned flere hakk osv. Hvorfor gjør de dette? Jeg har KUN postet useriøst i Dagens Tips, og det skal jeg slutte med. Det er to folk, de samme, som har sendt meldinger til oss. Noen flere som har fått den?

EDIT: Leif kom på besøk, det er sikkert flere jeg må jage ut. :wee:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Til alle dere i fjortenaarsalderen (og noen andre, selvsagt):

Dere oppfattes som spammere o.l. fordi dere rett og slett skriver for mye og for lite informativt.

Ro ned postene, og det "blaaser" ikke like mye rundt dere. Hadde jeg vaert en storposter som en god del av dere, hadde jeg antakeligvis faatt samme "kjeft" som dere, men jeg begrenser meg. Det er et godt tips til mange, kanskje spesielt "FatFuck" og "BUNDY". Sikkert veldig aalreite personer i virkeligheten, men naar dere uttrykker dere paa den maaten som dere gjoer her paa forumet, saa blir det fort veldig irriterende og slitsomt.

My opinion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...