Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg faen meg ta meg en Cognac. Har jo en hel flaske Braastad stående som jeg såvidt har smakt på i jula.

Nå passer avtaren din!

Bad santa! :p

Tenkte det samme. :wee:

Forøvrig en veldig kul film.

Den hadde ikke vært suksess hadde det ikke vært for FatFuck!
To stk. hissige FatFuck og Nicklas sent på kveld er lik underholdning. :wee:
Lenke til kommentar

Sorry for denne, men jeg har laget en tråd om det men ingen vet tydelig vis ikke hvordan jeg kan få fiksa problemet mitt.

Hei, sliter litt med å få tilgang til windows update etter en formatering her.

Jeg mangler visstnok admin rettigheter på brukerkontoen min, noe som er fullstendig på jordet, da jeg har administrator-rettigheter, som den eneste brukeren av pc`n.

Du må være logget på som administrator eller medlem av gruppen Administratorer for å kunne installere elementer fra Windows Update. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, kan nettverkspolicyinnstillinger også hindre deg i å fullføre denne prosedyren

Lenke til kommentar
Sorry for denne, men jeg har laget en tråd om det men ingen vet tydelig vis ikke hvordan jeg kan få fiksa problemet mitt.

Jeg mangler visstnok admin rettigheter på brukerkontoen min, noe som er fullstendig på jordet, da jeg har administrator-rettigheter, som den eneste brukeren av pc`n.

Du må være logget på som administrator eller medlem av gruppen Administratorer for å kunne installere elementer fra Windows Update. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, kan nettverkspolicyinnstillinger også hindre deg i å fullføre denne prosedyren

Skru på sikkerhetsmodus og logg deg inn som "administrator" uten passord.

Lenke til kommentar
Kjekt å vri døgnet litt før nyttår. Anbefales.

Det er jo fire om dagen. Du har feil med klokka. Definitivt.

Men, jeg tar meg en ettermiddagslur. God ettermiddag.

Edit: I kor, si HAHA av Fatfuck.

jeg lo godt nå laugh.gif

en taper på et taper forum som ser ned på meg laugh.gif

sorry men jeg er redd du ikke har klart å innse at du er en nerd,

jeg har innsett at jeg er halveis nerd og stolt av det.

du bør bare innse hvor tragisk du er og slutte å være frekk

På pm.. ahhaha, vi kaster fyren ut herfra..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
@ IngardJ: Seriøst? Trodde ikke han var 7år!

Ja, seriøst. Og han fortsetter og sende meg pm. Og jeg og alle andre her er duster som ikke har liv, i følge ham.

Edit: Æsj, T.F.T, bruker å funke. Men hvis du har satt passord på den "skjulte" adminkontoen så vet jeg ikke hva mer du kan gjøre. Ta en reperasjon av windows kanskje?

Edit: Fatfuck, vi tar resten på pm herretter. Din fornærmelser er en skam for forumet. Kom igjen, finn på noe bedre! (over pm)

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Skru på sikkerhetsmodus og logg deg inn som "administrator" uten passord.

Takk for tipset, men det funket ikke.

Lenke til kommentar
@ IngardJ: Seriøst? Trodde ikke han var 7år!

Ja, seriøst. Og han fortsetter og sende meg pm. Og jeg og alle andre her er duster som ikke har liv, i følge ham.

Edit: Æsj, T.F.T, bruker å funke. Men hvis du har satt passord på den "skjulte" adminkontoen så vet jeg ikke hva mer du kan gjøre. Ta en reperasjon av windows kanskje?

frekk som en fjortis vertfall :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...