KAS Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Også tidligere har Søreide skrapt bort avføring. Det har vært en del eldre ungdommer som har vanket i området i det siste. Sannsynligvis er 14-åringene inspirert av noen eldre ungdommer, tror Søreide. Aner vi utviklingen av en ny ekstremsport i kjølvannet av Jackass-kulturen? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ok, nå florerer det i stengte søppel poster. Gud så dårlige enkelte er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg tror LarsP kom med en veldig god forklaring sånn ca. akkurat her. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg tror LarsP kom med en veldig god forklaring sånn ca. akkurat her. Jupp. Make it a sticky. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg tror LarsP kom med en veldig god forklaring sånn ca. akkurat her. Ja. Synes grensa på 13 år burde vært overholdt skikkelig. Men er jo vanskelig å finne ut om en person virkelig er over tretten. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Utrolig hvor mange drittunger som driver med oppskyting av raketter her nå. Jeg har lyst å stikke ut å banke litt vett i snørrungene! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mvel, man kan si det samme om "prepubertal" som man kan si om "fjortis".. det er ikke en alder, det er en tilstand. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Speaking of nyttårsaften: http://www.ba.no/nyheter/article1388270.ece Fy faen... Greit nok at fjortenårsalderen er en opprørstid, men sant... Måten disse to ikke så altfor oppvakte ungdommene gjør opprør på, blir noe gal. :!: LoL uff ja Dessverre er det ikke første gangen borettslaget er plaget av ramp og slau Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Svindlere med stil på TVN nå. Steve Martin som "Ruprect" er utrolig morsom :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Eg fører null toleranse på drittunger som skyter rakketer i nærheten av meg når eg er ute med hunden. Ser eg en drittunge skyte så kommer eg til å beine etter og sette jækelen kraftig på plass. Edit: Pga eg vil ikke at hunden skal bli en vrak av en nervøs hund som de fleste blir pga rakketer. Han driter i de nå liksom men spørs ikke om han syns det blir skummelt nå de smeller noen meter fra oss. Endret 30. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 *Sovne* ........ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mvel, man kan si det samme om "prepubertal" som man kan si om "fjortis".. det er ikke en alder, det er en tilstand. Jo, men du kan ikke nekte for at fjortissoppførsel henger sammen med ung alder, vel.. ofte er det slik. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 *Sovne* ........ *prøve og sove* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg skal også sove nå... men hvordan inviterer man folk til å få GMail? Jeg trykker der det står "Invite 4 friends to Gmail" Men det skjer ingenting :S Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg skal også sove nå...men hvordan inviterer man folk til å få GMail? Jeg trykker der det står "Invite 4 friends to Gmail" Men det skjer ingenting :S Tror det er en bug ute og går. Vet flere som ikke får det til. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det kan hende det er fordi du har en popup-blokker av noe slag ute og går. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det kan hende det er fordi du har en popup-blokker av noe slag ute og går. Nemlig; a bug! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg skal også sove nå...men hvordan inviterer man folk til å få GMail? Jeg trykker der det står "Invite 4 friends to Gmail" Men det skjer ingenting :S du har ikke tilfeldigvis på en popupblocker? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har popupblocker i IE, men ikke i Mozilla. Har prøvd begge :S ser ut som det er en tom side som ikke vil bli loadet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg