Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ikkeno, helt seriøst Er det mulig a? Her skal det leies et lokal, festes mye og hardt. Man skal ikke bli full, men møkkings thats the spirit Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ah. Da var filserveren nesten ferdig med utskiftingen. Trodde nesten jeg hadde mistet backupene av alle bilder tatt siden 2001, men så ordnet alt seg. .. også fikk jeg det deilige trådløse tastaturet mitt til å funke igjen, etter litt om og men. Knekte tastatur er himmelsk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Edit: Lurer på ka vær det kommer til å bli på nyttårs aften. Endret 29. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeje, og når jeg endelig hadde fått fikse steamingdriten så var det på tide å lalle-natte køye-kubbe-sove-gåogleggeseg-kovne... nattigs folkens Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Edit: Lurer på ka vær det kommer til å bli på nyttårs aften. På nyttårs saften? Overskyet og litt regn, iflg. de fleste avisene. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ikkeno, helt seriøst Er det mulig a? Her skal det leies et lokal, festes mye og hardt. Man skal ikke bli full, men møkkings thats the spirit Oh yeah. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 På nyttårs saften? Overskyet og litt regn, iflg. de fleste avisene. regnet med det. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 På nyttårs saften? Overskyet og litt regn, iflg. de fleste avisene. HVA? På nyttårsaften er det jo nesten alltid rundt -20 C jo.. hva skjer med klimaet i Norge om dagen? Her i kongsberg er det meldt +1 C.. ikke bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Speaking of nyttårsaften: http://www.ba.no/nyheter/article1388270.ece Edit: prøver den nye sensuren: kjernekar Edit2: hihi Endret 29. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Speaking of nyttårsaften: http://www.ba.no/nyheter/article1388270.ece Edit: prøver den nye sensuren: kjernekar Edit2: hihi Hmm, hvorfor gjør man slikt? Blir dem kansje seksuelt opphisset, eller til og med sekuelt tilfredstilt? Ikke lett i pubberteten når hormonene raser Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vet om en slik sak men det var på en bil.. Hva er galt med folk for tiden?! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Speaking of nyttårsaften: http://www.ba.no/nyheter/article1388270.ece Edit: prøver den nye sensuren: kjernekar Edit2: hihi AHAHAHA! Genialt. Vi hadde noe lignende på barneskolen. Der måtte foreldre til klassens to bøller tørke ketshup fra veggene på et dass.. Kanskje ikke like ille, men flaut for foreldrene.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bærsj! Har fått meg nyttt tastatur og mus, men jeg trenger win XP for å bruke det.. Hva er galt med gamle Win 98se? Ingen som bryr seg om folk som ikke gidder å oppdatere systemet... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Speaking of nyttårsaften: http://www.ba.no/nyheter/article1388270.ece Fy faen... Greit nok at fjortenårsalderen er en opprørstid, men sant... Måten disse to ikke så altfor oppvakte ungdommene gjør opprør på, blir noe gal. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Edit: prøver den nye sensuren: kjernekar Edit2: hihi Hva slags sensur? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) It's drift time. Endret 29. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bærsj! Har fått meg nyttt tastatur og mus, men jeg trenger win XP for å bruke det.. Hva er galt med gamle Win 98se? Ingen som bryr seg om folk som ikke gidder å oppdatere systemet... Steget fra 98 til XP er som natt og dag! Seriøst, har du ikke xp innstallert? .. djeezez,, Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bærsj! Har fått meg nyttt tastatur og mus, men jeg trenger win XP for å bruke det.. Hva er galt med gamle Win 98se? Ingen som bryr seg om folk som ikke gidder å oppdatere systemet... Fint og ustabilt med Win98 Plugg and Pray baby Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bærsj! Har fått meg nyttt tastatur og mus, men jeg trenger win XP for å bruke det.. Hva er galt med gamle Win 98se? Ingen som bryr seg om folk som ikke gidder å oppdatere systemet... Steget fra 98 til XP er som natt og dag! Seriøst, har du ikke xp innstallert? .. djeezez,, Sorry da... Denne data´n er GAMMEL, men var utrolig bra da den kom ut i sin tid... Ikke at det hjelper så utrolig mye.. Er egentlig en grei nok PC bortsett bra at det tar fy-lang tid å skru på og at jeg ikke kan spille noen nye spill (den sparer foresten ikke på feilmeldinger heller!) Har veldig lyst på ny maskin, men jeg tror ikke jeg gidder... Men blir jo selvfølgelig lei av at det plutselig er ting den ikke kan gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg