Dingot0m Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da var man hjemme fra hytta hvor jewlaften 2004 ble feiret, og for the record: Oslo - Bergen i bil med 4 søsken hvorav 2 er skrikerunger suger vilt. Når man så gleder seg til å komme hjem og ta en god, varm dusj og finner deretter ut at foreldre har skrudd av Lé Varmtvannsbereder så det tar flere timer før vi har varmt vann, suger særdeles heftig. Ellers en meget fin jul. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da var man hjemme fra hytta hvor jewlaften 2004 ble feiret, og for the record: Oslo - Bergen i bil med 4 søsken hvorav 2 er skrikerunger suger vilt. Når man så gleder seg til å komme hjem og ta en god, varm dusj og finner deretter ut at foreldre har skrudd av Lé Varmtvannsbereder så det tar flere timer før vi har varmt vann, suger særdeles heftig. Ellers en meget fin jul. WE HAEV MIZZED JOO! *kizzez 'n' hugZ* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Mizzed U 2 *Fjerne jewleavatar* Endret 29. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Omgomg, dette er ille. Vi har bare Cola-Light! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Omgomg, dette er ille. Vi har bare Cola-Light! *Sette seg godt til rette i stolen, lett nippende til min Cola som jeg nettopp fant i kjøleskapet, der det ligger en 2-3 liter til* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Omgomg, dette er ille. Vi har bare Cola-Light! Huff Du overlever nok Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *Sette seg godt til rette i stolen, lett nippende til min Cola som jeg nettopp fant i kjøleskapet, der det ligger en 2-3 liter til* Jeg overlever. Men lucky you! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nå var det lite prating her igjen... hva feiler det dere? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jippi, i morgen skal jeg stå på snowboard heele dagen. Må våkne kl. 8, bli kjørt av fattern til jobben hans (ikke langt fra tusenfryd), så bli henta der av de jeg skal stå på brett med, kjøre med de til drøbak, og så kan vi dra derfra til dit vi skal kjøre (en halvtime unna). Endret 29. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jippi, i morgen skal jeg stå på snowboard heele dagen. Må våkne kl. 8, bli kjørt av fattern til jobben hans (ikke langt fra tusenfryd), så bli henta der av de jeg skal stå på brett med, kjøre med de til drøbak, og så kan vi dra derfra til dit vi skal kjøre (en halvtime unna). Høres forferdelig slitsomt ut Edit: + t Endret 29. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nå var det lite prating her igjen... hva feiler det dere? Det er fordi eg ikke er aktiv og de syns folk det er lite vitsi å henge på forumet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *Fjerne jewleavatar* Jula varer helt til påske Anyway.. En nær kolega av pappa er nede i tailand. Han, kona og fire unger var der nede. Kona og 2 av barna er på ett sykehus i sverige, men kolegan til pappa og 2 av ungene er forsatt savnet. Han ringer støtt og stadig til noen folk for å høre om de har funnet ham Triste grier Han var vistnok en veldig viktig person på jobben, så nå jober pappa nesten dobelt. Total mess. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 synd å høre, de to jeg kjente var et stykke i fra det hadde bare kommunikasjonsproblemer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er det en form for rekordforsøk i å skrive så få som mulig innlegg i So3 på en kveld som mulig eller noe i kveld? *skrike hallo* *ECHO* *ECHO* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, visste ikke du det? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Selvfølgelig er det det vi prøver på Eller så er det et forsøk på å få deg til å kjede deg mest mulig siden du er syk Neida Kan poste litt jeg.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *prøve og få til en dialog* Så...hva skal folk til nyttårsaften? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 når er det på tide å fjerne juleavatar ? nyttårsaften blir det fyrverkeri og fest Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *prøve og få til en dialog* Så...hva skal folk til nyttårsaften? ikkeno, helt seriøst Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ikkeno, helt seriøst Er det mulig a? Her skal det leies et lokal, festes mye og hardt. Man skal ikke bli full, men møkkings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg