Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Da var man hjemme fra hytta hvor jewlaften 2004 ble feiret, og for the record: Oslo - Bergen i bil med 4 søsken hvorav 2 er skrikerunger suger vilt. Når man så gleder seg til å komme hjem og ta en god, varm dusj og finner deretter ut at foreldre har skrudd av Lé Varmtvannsbereder så det tar flere timer før vi har varmt vann, suger særdeles heftig. Ellers en meget fin jul. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var man hjemme fra hytta hvor jewlaften 2004 ble feiret, og for the record: Oslo - Bergen i bil med 4 søsken hvorav 2 er skrikerunger suger vilt. Når man så gleder seg til å komme hjem og ta en god, varm dusj og finner deretter ut at foreldre har skrudd av Lé Varmtvannsbereder så det tar flere timer før vi har varmt vann, suger særdeles heftig. Ellers en meget fin jul. :)

WE HAEV MIZZED JOO!

*kizzez 'n' hugZ*

Lenke til kommentar

Jippi, i morgen skal jeg stå på snowboard heele dagen. :D

Må våkne kl. 8, bli kjørt av fattern til jobben hans (ikke langt fra tusenfryd), så bli henta der av de jeg skal stå på brett med, kjøre med de til drøbak, og så kan vi dra derfra til dit vi skal kjøre (en halvtime unna). :D:p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jippi, i morgen skal jeg stå på snowboard heele dagen. :D

Må våkne kl. 8, bli kjørt av fattern til jobben hans (ikke langt fra tusenfryd), så bli henta der av de jeg skal stå på brett med, kjøre med de til drøbak, og så kan vi dra derfra til dit vi skal kjøre (en halvtime unna). :D:p

Høres forferdelig slitsomt ut ;)

Edit: + t

Endret av regga
Lenke til kommentar

*Fjerne jewleavatar* :D

Jula varer helt til påske ;)

Anyway.. En nær kolega av pappa er nede i tailand.

Han, kona og fire unger var der nede. Kona og 2 av barna er på ett sykehus i sverige, men kolegan til pappa og 2 av ungene er forsatt savnet. Han ringer støtt og stadig til noen folk for å høre om de har funnet ham :( Triste grier :(

Han var vistnok en veldig viktig person på jobben, så nå jober pappa nesten dobelt. Total mess.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...