Nilsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har ikke merket at den kaninen hadde tiss jeg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 God morgen! Godt å få sove ut en dag. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ..så kan no en diskutere om den er erigert eller ikke, jeg synes den ser noe slapp ut.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 nen er av tøy, så den er vel verken errigert eller slapp men rett og slett bare en tøybit Lenke til kommentar
Same- Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som vet om et sted jeg kan laste ned et prog. som vrenger stemmen til folk? Sånn at jeg liksom kan høre på musikk og ta lys stemme eller mørsk stemme. Hadde det før men husker ikke hvor jeg fikk tak i det. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du vet b-real, noen ting er egentlig like greit å ikke vite. Lille Timmy som sitter i hjørnet her, har aldri sett at kaninen hadde penis før du nevnte det. Og tro meg, lille Timmy har mer enn nok med det arbeidet han utfører for meg. Tuberkulose har han visst også pådratt seg. Stakkars liten, får tenke på å fri ham fri noen timer på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvorfor skjer det så utrolig lite på fora nå for tiden? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *rape* Nå må jeg ut med bikkja, før meg og pappa må bort og hjelpe til med å bære en teit jernklump av en ovn inn til søsteren min. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *rape* Nå må jeg ut med bikkja, før meg og pappa må bort og hjelpe til med å bære en teit jernklump av en ovn inn til søsteren min. Men det er jo en fin jobb for Fredrik \ Kroppsbyggeren Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 PCen min fungeeerer igjen!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Faen jeg kjeder meg, det er så utrolig lite bra tråder for tiden.. *sukk* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Faen jeg kjeder meg, det er så utrolig lite bra tråder for tiden.. *sukk* Siden du kjeder deg, kan du ikke finne opp en ny og glimrende medisin som kurerer vannkopper på 5 minutter? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Faen jeg kjeder meg, det er så utrolig lite bra tråder for tiden.. *sukk* Siden du kjeder deg, kan du ikke finne opp en ny og glimrende medisin som kurerer vannkopper på 5 minutter? Og så ikke gi den til ahpadt! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Veldig lite aktivitet her ja. Kjedelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Og så ikke gi den til ahpadt! Og samtidig lager hun en atomrakett som jeg sender på huset til nerdVANNA. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Og samtidig lager hun en atomrakett som jeg sender på huset til nerdVANNA. Okei, du kan vel alltids få medisinen da. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ah, så utrolig berogligende det var å lese dagens VG! Hun som jeg kjenner som var nede i Thailand under katastrofen klarte seg helt fint, og kom hjem i dag. Var stort bilde av henne og kjæresten i avisen. Lettet! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ah, så utrolig berogligende det var å lese dagens VG! Hun som jeg kjenner som var nede i Thailand under katastrofen klarte seg helt fint, og kom hjem i dag. Var stort bilde av henne og kjæresten i avisen. Lettet! Kjempebra!! Kan ikke tenke meg hvordan det er å savne noen der nede når man ikke vet om de er i live eller ikke Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kan ikke tenke meg hvordan det er å savne noen der nede når man ikke vet om de er i live eller ikke Altså, hun er ikke en veldig nær venn, men jeg kjenner henne liksom. Uansett godt å vite at alt er ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg