ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 DEETT KLØØØRRR!! *rive seg i håret* *hate vannkopper* *le ondt* ROFL *slå hardt på ryggen og smitte vannkopper rev.2 som er 10x verre* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 DEETT KLØØØRRR!! *rive seg i håret* *hate vannkopper* *Trøste* er kjipt, var vært forkjølet jeg, men ikke vannkopper da... Meneh, stikker nå jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som kjenner til Venezia Pizza kjeden her? Om det er en kjede da. Anyway, de lager utrolig god kebabpizza! Jupp, jeg var og spiste i dag. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Noen som kjenner til Venezia Pizza kjeden her? Spist der en del på ganger ja. God pizza. Endret 28. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som kjenner til Venezia Pizza kjeden her? Om det er en kjede da. Anyway, de lager utrolig god kebabpizza! Jupp, jeg var og spiste i dag. De har en resturant like ved meg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 De har en resturant like ved meg Kan jeg huske at du bor i Skedsmo? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 *gjesp* For en givende dag...*strekke på seg* Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg hadde vannkopper da jeg var seks år jeg, spiste godteriet til en kamerat:D Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som kjenner til Venezia Pizza kjeden her? Spist der en del på ganger ja. God pizza. Det er mildt sagt. Kebaben er... åh, den er bare nydelig! Vi er etter hvert blitt faste kunder, så de kjenner oss igjen. Det ene har ført til det andre, så nå sier vi bl.a. takk for maten når vi skal gå. Det er egentlig utrolig kult, for alle de andre gjestene sender oss lange blikk som "hvorfor i ellvete fikk de maten gratis?" o.l. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne dagen har gått fort..... *utrolig kjedelig dag* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne dagen har gått fort..... *utrolig kjedelig dag* Ditto. Bare så #%"# synd at jeg ikke har pc som kan spille NFSU2, ellers så har dagen gått ekstremt fort :\ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det snør! Tjoho! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er ikke like gøy med snø når det er varmegrader og snøen går over til sørpe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ditto. Bare så #%"# synd at jeg ikke har pc som kan spille NFSU2, ellers så har dagen gått ekstremt fort :\ Tja... Jeg har pc jeg kan det, men gidder ikke Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre på/med pc'en min... Jeg er så utrolig fantasiløs Endret 28. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 De har en resturant like ved meg Kan jeg huske at du bor i Skedsmo? Eller er jeg helt på jordet? Gjør du? Det gjør nemlig jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Urk. Nå har jeg hostet såpass mye at jeg sikkert har fordoblet magemusklene mine. Sixpack, here I come. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg og. Tror jeg har fått influensa eller noe, snørret renner, bihulene er tette og jeg nyser hele tiden. Vinteren er noe dritt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jepp. Vinteren skulle hatt i ræven med øks. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg og. Tror jeg har fått influensa eller noe, snørret renner, bihulene er tette og jeg nyser hele tiden. Vinteren er noe dritt. Feber og vannkopper på meg. Lovely. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er elske syk...holder det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg