~Alex~ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Så hva driver dere duder og dudizer med? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vii selgerr øll ogg bruss till allee sammenn. Neida, det skrives øl. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøver å finne på noe her. Hjelp meg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 HL2DM kl.21.00 tror jeg. Meld deg på her. Hvis du har HL2 da. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 HL2DM kl.21.00 tror jeg. Meld deg på her. Hvis du har HL2 da. Jupp, cmon folks Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Fadern, på MinSide på Netcom kan man få utgitt PUK-koden hvis man svarer på et kontrollspm; et spm jeg lagde for mange år siden. Spm er "Hva kutter jeg meg med?" Jeg har prøvd alt fra barberblader til tapetkniver....argh, irriterer meg. Hvis ikke jeg finner ut svaret må jeg vente en uke i posten med å få åpnet sim-kortet. Jeg er så mongolid. Endret 27. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøvd "ingenting"? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var da også et spørsmål.. Hva har du kuttet deg med da ? Hmm, papir? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var da også et spørsmål.. Hva har du kuttet deg med da ? Hmm, papir? Jeg har prøvd alt det er tenkelig å kutte seg med: Tapetkniv, barberblad, kjøkkenkniv, biffkniv, glasskår... har også prøvd ingenting.. noen som kommer på noe mer? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Så hva driver dere duder og dudizer med? Kjeder ræva av meg. Jule kjeder meg. Men vil heller ikke på skola igjen. Jeg er lat. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Skal jeg gjette så er svaret noe alt for internt til at noen skal kunne gjette seg til det. Det er vel noe av poenget.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Skal jeg gjette så er svaret noe alt for internt til at noen skal kunne gjette seg til det. Det er vel noe av poenget.. Jeg vet. Hvorfor kunne jeg ikke hatt "Hva heter hamsteret mitt?" eller noe enkelt... Tøs. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var da også et spørsmål.. Hva har du kuttet deg med da ? Hmm, papir? Jeg har prøvd alt det er tenkelig å kutte seg med: Tapetkniv, barberblad, kjøkkenkniv, biffkniv, glasskår... har også prøvd ingenting.. noen som kommer på noe mer? kredittkort. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 AnAnAs: Hår kanskje? Nei trur ikke det. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var da også et spørsmål.. Hva har du kuttet deg med da ? Hmm, papir? Jeg har prøvd alt det er tenkelig å kutte seg med: Tapetkniv, barberblad, kjøkkenkniv, biffkniv, glasskår... har også prøvd ingenting.. noen som kommer på noe mer? Saks? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Grrrr... Blir sur, nå må jeg nok dessverre vente noen dager...Alt går galt i dag. Var med en venninne i byen i dag, hadde masse gavekort på klær osv. Endte med at hun kjøpte klær til 2000, og jeg fant 0. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmm, var også på butikken i dag. I dag er jo den store byttedagen! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 LOL @ kommentatoren på dokumentaren på TV2 nå. Han driver ekstrem verbal orddeling. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 er ikke så veldig fin dag idag nei.. De fleste har vel hørt om flommen som er i Thailand.. Det viser seg til at men kompis med familie er der.. Har ikke hørt noe fra han, men det er vel kanskje ikke så rart.. Msn nicket hans er: "Utrolig, kaos overalt.." Msn nicket til lillebroren er: "alt er bare skummelt" Så jeg håper dem er i live.. Iogmed at 13 nordmenn har dødd.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Er dette photoshoppet? Burde tro en som henne hadde en personlig assistent som vokset henne daglig. http://pagetwentyone.blogs.com/photos/unca...eyoncehairy.jpg Endret 27. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg