Inc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du og du. Fem navler i dag. hæææ.. åHH, har du "pillet" på damer idag du?? lucky bastard TLZ: Dame... JEG!!! tror ikke det. Bilde er en skjønnhet jeg fant på nett Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du og du. Fem navler i dag. hæææ.. åHH, har du "pillet" på damer idag du?? lucky bastard TLZ: Dame... JEG!!! tror ikke det. Bilde er en skjønnhet jeg fant på nett Jeg tror han har piercet fem navler idag.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bilde er en skjønnhet jeg fant på nett Skjønnhet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du og du. Fem navler i dag. Finner du mye navlelo når du tar slike? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bilde er en skjønnhet jeg fant på nett Skjønnhet? I så fall så er det makeupen og ikke damen som er skjønnn .... Men hun var litt stilig ja, link til fullsize bilde? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bilde er en skjønnhet jeg fant på nett Skjønnhet? skjønnhet er hva du ser i bilde, ikke nødvendigvis dama eller den tegningen som noen har laget .. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du og du. Fem navler i dag. Finner du mye navlelo når du tar slike? Mnei.. damer har som oftest ikke hår rundt navlen, og derfor skrekkelig mye mindre navlelo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Mnei.. damer har som oftest ikke hår rundt navlen, og derfor skrekkelig mye mindre navlelo. Ok, jeg bare lurte.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bilde er en skjønnhet jeg fant på nett Skjønnhet? I så fall så er det makeupen og ikke damen som er skjønnn .... Men hun var litt stilig ja, link til fullsize bilde? tja... en av de få linkene som haltan var så snill å legge ut om vektor grafikk her et sted sorry husker ikke hvilken Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fant ut at det var fetteren min som vant førjulskonkurransen på hw.no. Litt synd at han ikke kan bruke det Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Du og du. Fem navler i dag. Finner du mye navlelo når du tar slike? Mnei.. damer har som oftest ikke hår rundt navlen, og derfor skrekkelig mye mindre navlelo. That figures. Endret 27. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fant ut at det var fetteren min som vant førjulskonkurransen på hw.no. Litt synd at han ikke kan bruke det O.o Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Mnei.. damer har som oftest ikke hår rundt navlen, og derfor skrekkelig mye mindre navlelo. Piercer du ofte menn i navlen? Så en fyr på Kyrkjetangen, (hvis du vet hvor det er) i sommerferien med en slags smykke-piercing i navlen. Så litt feilplassert ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Mnei, jeg tror jeg kan telle antall ganger på én hånd.. som har blitt kastet i en kvistemaskin. Gud forby at folk skal tro at de er homo. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Noe jeg også hater med folk som er såkalte "sikre" på sin seksuelle legning er øredobber med sånne stygge diamant-stein-ting. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 *Rable noe på side 3333, uten å måtte skrive "rompe" pga. at jeg var for tidlig ute. Kun for å irritere fUzZy^* Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg lurer litt nå, heter det øll eller øl? Tror jeg tok en "slurk" for mye ved borde. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hehe, det kom noen julebukker her og jeg gadd ikke å opne døra Dessuten så hadde vi ikke noe godt å gi, dei hadde ikke ete det vi hadde gitt dem uansett Endret 27. desember 2004 av robB Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 tenkte det nesten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg