rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk høre at søskenbarnet mitt var i Colombo da bølgen traff, men at han greide å overleve. SnowDOG_: Skikkelig trist. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dritfælt det som skjedde der! Tanta, onkelen, fetteren og kusina mi er der nede nå men planen var ikke å dra til phuket før i dag. Tenk om de hadde dratt dit to dager før de elns, ekke skkert de hadde levd nå da.. TrulZern: Håper du får kontakt med de snart og at de er i god behold! Mario: Jeg kondolerer! Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er en jeg kjenner som er i Malaysia nå, han stod på stranden og tok bilder av bølgen som kom mot han. Han tok minst 30 bilder av den. Snakkte med han på msn. Det tok litt tid før bølga kom, så han hadde tid til å ta bilder. Håper han er ok nå da Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er en jeg kjenner som er i Malaysia nå, han stod på stranden og tok bilder av bølgen som kom mot han. Han tok minst 30 bilder av den. Snakkte med han på msn. Det tok litt tid før bølga kom, så han hadde tid til å ta bilder. Håper han er ok nå da Legge ut bilder her? Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hehe, når han kommer hjem så skal jeg nok legge dem ut her Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Lurer på hva folk tenker på når bølgene går baklengs... Synes lit synd på de som er dumme nok til å løpe utover "den tørlagte bunnen" når klare tegn på en tidevannsbølge er tilstede... Kjønner egentlig ikke hva TV2 tenker på når de sier at folka ikke fikk noen forvarsel. Var vel mer eller mindre at ingen har sette på discovery før Snowdog: kondolerer... Endret 27. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 noen steder sto det jo at det ikke tok så fordømrade lang tid... Må være utrolig skummelt og bare bli skylt mange hundre meter innover land sammen med busser, biler og det som værre er... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Blir nok slått i svime lenge før du merker det er biler sammen med deg. Bølgen kommer med en UTROLIG kraft, slår deg enten i svime eller i hjel. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) *rable på side 3333* EDIT: rompe Endret 27. desember 2004 av fUzZy^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, det er en tragedie..rett og slett.. Er et par folk fra sortland der nede, og et par slektninger fra der bestemor er fra ogå..ene av de var på tlf på NRK1. Satt i hele går å spilte NFSU2 når jeg ikke kjørte...damit...ble helt hekta.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 *rable på side 3333* EDIT: rompe Hos meg står det 3332 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Ja, det er en tragedie..rett og slett..Er et par folk fra sortland der nede, og et par slektninger fra der bestemor er fra ogå..ene av de var på tlf på NRK1. Satt i hele går å spilte NFSU2 når jeg ikke kjørte...damit...ble helt hekta.. Hehehe eg var hektet før eg fikk meg ratt og nå enda mer. Har bare "øvet" meg da siden eg suger med ratt i forhold til med tastatur. Eg er faktisk bedre en kompisene min når eg spiller med taster mens de bruker ratt. Edit: Så noen bilder isted og en fikk søren meg tårer i øynene. Endret 27. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har blitt helt hekta på GTA SA nå. Tror jeg må gjemme spillet ltt nå, har ikke gjort annet enn å splle i mange dager nå. Tragisk det med den bølgen ja... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 *rable på side 3333* EDIT: rompe Hos meg står det 3332 Kanskje en grunn til jeg skrev rompe det var ikke kommet til 3333 enda Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Off, vet om en god del folk som er i Thailand nå. Ingen som har hørt noe som helst, men de er i alle fall ikke blant de som er bekreftet omkommet. SnowDOG_: *Føle med* EDIT: Yes! Fikk post på side 3333! Endret 27. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Slenger meg på (flod)bølgen - Jeg og ;] Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 FYSJ, jeg haaaaaaaaaaaaaaaater mamma's fiskegrateng Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 *Rable noe på side 3333, uten å måtte skrive "rompe" pga. at jeg var for tidlig ute. Kun for å irritere fUzZy^* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg