Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritfælt det som skjedde der! :(

Tanta, onkelen, fetteren og kusina mi er der nede nå men planen var ikke å dra til phuket før i dag. Tenk om de hadde dratt dit to dager før de elns, ekke skkert de hadde levd nå da..

TrulZern: Håper du får kontakt med de snart og at de er i god behold!

Mario: Jeg kondolerer!

Lenke til kommentar

Det er en jeg kjenner som er i Malaysia nå, han stod på stranden og tok bilder av bølgen som kom mot han. Han tok minst 30 bilder av den. Snakkte med han på msn. Det tok litt tid før bølga kom, så han hadde tid til å ta bilder.

Håper han er ok nå da

Lenke til kommentar
Det er en jeg kjenner som er i Malaysia nå, han stod på stranden og tok bilder av bølgen som kom mot han. Han tok minst 30 bilder av den. Snakkte med han på msn. Det tok litt tid før bølga kom, så han hadde tid til å ta bilder.

Håper han er ok nå da

Legge ut bilder her?

Lenke til kommentar

Lurer på hva folk tenker på når bølgene går baklengs...

Synes lit synd på de som er dumme nok til å løpe utover "den tørlagte bunnen" når klare tegn på en tidevannsbølge er tilstede...

Kjønner egentlig ikke hva TV2 tenker på når de sier at folka ikke fikk noen forvarsel.

Var vel mer eller mindre at ingen har sette på discovery før :omg:

Snowdog: kondolerer...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar
Ja, det er en tragedie..rett og slett..

Er et par folk fra sortland der nede, og et par slektninger fra der bestemor er fra ogå..ene av de var på tlf på NRK1.

Satt i hele går å spilte NFSU2 når jeg ikke kjørte...damit...ble helt hekta..

Hehehe eg var hektet før eg fikk meg ratt og nå enda mer. Har bare "øvet" meg da siden eg suger med ratt i forhold til med tastatur. Eg er faktisk bedre en kompisene min når eg spiller med taster mens de bruker ratt. :evil:

Edit: Så noen bilder isted og en fikk søren meg tårer i øynene. :wow:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...