Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Med min hundresidersvisning er vi på side 666 i SO3 nå Thea: Er det noen mulighet for at jeg kan stjele den gamle signaturen din? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Avføring. Ekskrement. 4n4n4s. Jeg føler meg som en saklig spammer på SO3. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Thea: Er det noen mulighet for at jeg kan stjele den gamle signaturen din? Hva var den da, pusesnacks? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 http://home.c2i.net/sstroemm/kim/ og arne-nett.tk, disse er vel like seriøs som min? Jada. Det som gjør det herlig er jo at en del ikke er sikre på at det er kødd. Apropos ekskrementer, det ordet får meg til å tenke tilbake på tiden jeg gikk i klasse med en utrolig rar fyr som konsekvent brukte det ordet da det var snakk om bæsj. Ekskrementer altså, og "snacks" istedenfor godteri. Herlig fyr. Det siste jeg hørte fra ham var at han angra på at han valgte idrettslinja, siden det utrolig nok ikke var karate der, sånn som han trodde. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dte var noe med "I won't tell you why I love hi, because then you would love him aswell" eller noe.. Synes den var så bra! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dte var noe med "I won't tell you why I love hi, because then you would love him aswell" eller noe.. Synes den var så bra! Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too" I think Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var den ja, digger den Takk hvis jeg får stjele den! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too" Nei, den var litt annerledes. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too" Nei, den var litt annerledes. Ja, for det vet jo du bedre enn meg som hadde den... Man merker at du er tysk, skal alltid ha rett. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg vet ALT (bedre) Eller whatever.. men huska den litt annerledes i starten. Forresten stolt av å være tysk Endret 27. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too" Nei, den var litt annerledes. Ja, for det vet jo du bedre enn meg som hadde den... Man merker at du er tysk, skal alltid ha rett. Han har da rett. Tror den var "Everyone asks me why I love him, but that's OK, I don't want them to understand, because then they'd love him too". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too" Nei, den var litt annerledes. Ja, for det vet jo du bedre enn meg som hadde den... Man merker at du er tysk, skal alltid ha rett. Han har da rett. Tror den var "Everyone asks me why I love him, but that's OK, I don't want them to understand, because then they'd love him too". Riktig. EID Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Han har da rett. Tror den var "Everyone asks me why I love him, but that's OK, I don't want them to understand, because then they'd love him too". Brrr, en istapp. Dr.X: Jeg kan aldri bli eid..hvert fall ikke av en mann Endret 27. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sikkert ikke nødvendig å krangle om.. Men jeg tror nerdVANNA har rett.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Slik som halvparten av de som allerede henger her er? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kanskje du heller ikke er så fin? Bæsj. Kanskje ikke Kanskje du er finest i verden Ooh .. my .. god! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 OMG! WE ARE TALKING ABOUT LOVE! *gå i skammekroken* Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tiden flyr når jeg spiller alså Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 fy fader, lå i 3 timer i går kveld fra kl var 12.. prøvde å sove.. var helt.. UEEH!!.. har ikke vært 100% bra i det siste da.. Godnatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg