Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://home.c2i.net/sstroemm/kim/ og arne-nett.tk, disse er vel like seriøs som min? :ermm:

Jada. Det som gjør det herlig er jo at en del ikke er sikre på at det er kødd.

Apropos ekskrementer, det ordet får meg til å tenke tilbake på tiden jeg gikk i klasse med en utrolig rar fyr som konsekvent brukte det ordet da det var snakk om bæsj. Ekskrementer altså, og "snacks" istedenfor godteri.

Herlig fyr. Det siste jeg hørte fra ham var at han angra på at han valgte idrettslinja, siden det utrolig nok ikke var karate der, sånn som han trodde.

Lenke til kommentar
Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too"

Nei, den var litt annerledes.

Ja, for det vet jo du bedre enn meg som hadde den...

Man merker at du er tysk, skal alltid ha rett.

Han har da rett. Tror den var "Everyone asks me why I love him, but that's OK, I don't want them to understand, because then they'd love him too".

Lenke til kommentar
Den var: "Everyone asks me why I love him, but that's OK, if they knew they'd love him too"

Nei, den var litt annerledes.

Ja, for det vet jo du bedre enn meg som hadde den...

Man merker at du er tysk, skal alltid ha rett.

Han har da rett. Tror den var "Everyone asks me why I love him, but that's OK, I don't want them to understand, because then they'd love him too".

Riktig. EID :w00t:

Lenke til kommentar

Brrr, en istapp.

Dr.X: Jeg kan aldri bli eid..hvert fall ikke av en mann ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...