-Teddy- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Argh, har skaffet meg nfsu2, men jeg har jo ikke ratt! tenkte å bruke joysticken, men den vil jo for fae* ikke svinge til høyre.... Og å bruke tasturet? Ehhh... Fikk ikke noe svære greier til jul, jeg satt heller og koste meg med Disney og filmer jeg. Digg å slappe av litt EDIT: Før jeg skrev dette innlegget var det 9 folk her, etter jeg har postet var det Én igjen... Er det slik at alle plutselig skriver til hverandre på PM: "Stikk fra So3, Teddy er der! Move-move-move!" ? Endret 26. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det slik at alle plutselig skriver til hverandre på PM: "Stikk fra So3, Teddy er der! Move-move-move!" ? Ja Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Skrives det "hvertfall" eller "hvert fall" ? Eks: Hvertfall ikke hos meg.. Endret 26. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Puh, da var jeg endelig hjemme igjen. Var tøft på toget. Har spilt gjennom 32% av Safecracker. Genialt spill. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Skrives det "hvertfall" eller "hvert fall" ? Eks: Hvertfall ikke hos meg.. Idunno, "Iallefall" tror jeg er mer riktig... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 DrX: I hvert fall. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Åh fy faen, bruker en gammel logitech trådløs kulemus, har ALDRIbrukt en verre mus ! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Åh fy faen, bruker en gammel logitech trådløs kulemus, har ALDRIbrukt en verre mus ! ;D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Au, reguleringen min har gått av skinnene igjen, så den stikker inn i tannkjøttet Slapp av folkens, jeg har ikke regulering FORAN, men bak... :!: Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Au, reguleringen min har gått av skinnene igjen, så den stikker inn i tannkjøttet Slapp av folkens, jeg har ikke regulering FORAN, men bak... :!: Ammagad, det hadde jeg før.. Fy FADER så irriterende!! Men greit å ha det bak da Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg skal prøve å bli aktiv på SO3. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Er det foresten noen som har tips om vinerlagring av MC. Jeg har ingen garasje men en bakgård. Har kjøpt pressening for MC og lurer på om det er noe annet jeg burde gjøre før snøen kommer(er ikke kommet enda). Sjekk kjølevannet, fyll evt. på mer frostvæske og ta ut batteriet om du har noe. Hva slags sykkel har du? Endret 26. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg skal prøve å bli aktiv på SO3. The more the merrier! Med mindre du har tenkt å oppføre deg som en idiot. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg skal prøve å bli aktiv på SO3. The more the merrier! Med mindre du har tenkt å oppføre deg som en idiot. Slik som halvparten av de som allerede henger her er? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Au, reguleringen min har gått av skinnene igjen, så den stikker inn i tannkjøttet Slapp av folkens, jeg har ikke regulering FORAN, men bak... :!: Regulering er no dritt. Har hatt det i 1 1/2 år nå, skal ta det av til våren. I can't wait. Edit: Men hadde jeg ikke hatt det nå, hadde jeg vel hatt vondt i kjeften resten av livet mitt. Endret 26. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg skal prøve å bli aktiv på SO3. Ok. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg er tom for snus, så jeg spiser fiken og dadler for harde livet. Vet ikke helt hvorfor... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg er tom for snus, så jeg spiser fiken og dadler for harde livet. Vet ikke helt hvorfor... Gimme dadler? Pretty please. Ikkeno' mat i kjøleskapet, og magen bråker noe så innihelvete. EDIT: Jeg har to snusbokser, sånn posesnus da, hvis du vil bytte? Endret 26. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg