Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, har skaffet meg nfsu2, men jeg har jo ikke ratt! tenkte å bruke joysticken, men den vil jo for fae* ikke svinge til høyre.... :wallbash:

Og å bruke tasturet? Ehhh... :cry:

Fikk ikke noe svære greier til jul, jeg satt heller og koste meg med Disney og filmer jeg. :) Digg å slappe av litt :yes:

EDIT:

Før jeg skrev dette innlegget var det 9 folk her, etter jeg har postet var det Én igjen... Er det slik at alle plutselig skriver til hverandre på PM: "Stikk fra So3, Teddy er der! Move-move-move!" ?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Er det foresten noen som har tips om vinerlagring av MC. Jeg har ingen garasje men  en bakgård. Har kjøpt pressening for MC og lurer på om det er noe annet jeg burde gjøre før snøen kommer(er ikke kommet enda).

Sjekk kjølevannet, fyll evt. på mer frostvæske og ta ut batteriet om du har noe.

Hva slags sykkel har du?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Au, reguleringen min har gått av skinnene igjen, så den stikker inn i tannkjøttet  :dontgetit: Slapp av folkens, jeg har ikke regulering FORAN, men bak...  :!:

Regulering er no dritt. :realmad: Har hatt det i 1 1/2 år nå, skal ta det av til våren. I can't wait. :cry:

Edit: Men hadde jeg ikke hatt det nå, hadde jeg vel hatt vondt i kjeften resten av livet mitt. :shrug:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jeg er tom for snus, så jeg spiser fiken og dadler for harde livet. Vet ikke helt hvorfor... :hm:

Gimme dadler?

Pretty please. Ikkeno' mat i kjøleskapet, og magen bråker noe så innihelvete. :dontgetit:

EDIT: Jeg har to snusbokser, sånn posesnus da, hvis du vil bytte? ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...