Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yayy, vi skal få ny pc. :) Mamma og pappa kjøpte ny til hele familien som en slags julegave. Kommer etter nyttår tror jeg.

1024 mb ram :D Har ingenting å si på det.

P4 2.8 Ghz ;) Kunne gjerne hatt mer med AMD, men det holder vel for en stund

nvidia geforce 6800 - 256 mb :shrug: vet egentlig ikke noe om dette kortet, hvordan er det?

Fikk også hjemmekinoanlegg, hodetelefoner og pc- høyttalere og andre ikke-data-relaterte ting. :p

Lenke til kommentar
Yayy, vi skal få ny pc. :) Mamma og pappa kjøpte ny til hele familien som en slags julegave. Kommer etter nyttår tror jeg.

P4 2.8 Ghz ;) Kunne gjerne hatt mer med AMD, men det holder vel for en stund

nvidia geforce 6800 - 256 mb :shrug: vet egentlig ikke noe om dette kortet, hvordan er det?

Fikk også hjemmekinoanlegg, hodetelefoner og pc- høyttalere og andre ikke-data-relaterte ting. :p

Rik familie eller? nja....

Fikk bare en barbermaskin til 300 kroner...

og masse annet crap.

Lenke til kommentar

P4 2.8 Ghz  ;) Kunne gjerne hatt mer med AMD, men det holder vel for en stund

Rik familie eller? nja....

Fikk bare en barbermaskin til 300 kroner...

og masse annet crap.

Det var veldig merkelig ja, virker som om noen har vunnet 20 millioner i lotto og gitt det til familien min for å kjøpe julegaver til meg/oss.

Lillebror fikk en tv. :omg:

Men jeg fikk jo selvfølgelig ikke alt av bare mamma pappa og lillebror da.

Lenke til kommentar

Beste jula noensinne vil jeg si :w00t:

Masse masse fete fete gaver, og ikke minst, feire juleaften med godpusen! :love:

Yes, det var digg! Hehe, så forresten det huset her og måtte ta bilde av det..

Se på vinduet til høyre, sprer det god julestemning og glede? (ser ut som :( smileyen) :p

post-63-1104095002_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...