potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Og diven vil (som i går) fortsatt ikke forstå at den skal strekke seg 100%.. hargfkasdgfisk!!! to bad. Evil man! Aaaanyways, noen som vet hva xboxen spiller av filer osv? En liste hadde vært kult. Og hvor får jeg den modda? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 to bad. + o Blablabla Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 JAAAA.. Etter montering av nytt hk og vannkjøling til 4k så starter pcen Var nesten sikker på den ikke ville starte jeg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 JAAAA..Etter montering av nytt hk og vannkjøling til 4k så starter pcen Var nesten sikker på den ikke ville starte jeg Det ække værst Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Vel.. du skulle bare hvis hvor mye juling det hovedkortet fikk du Det værste var vel ett dropp på ca 40 rett i bordet Menne.. Noen som har ett tastatur og annbefale? Må ha noen ekstra duppeditter og med kabel Og det må være fra komplett Endret 26. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Aaaanyways, noen som vet hva xboxen spiller av filer osv? En liste hadde vært kult. Og hvor får jeg den modda? Den spiller "alt", har ikke opplevd filer den ikke har taklet. Ta en titt her for mer info. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 I kveld er det fest folkens... Rekner med alle har tenkt seg ut? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Party on i kveld naturligvis. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) I kveld er det fest folkens... Rekner med alle har tenkt seg ut? Var på fest i går, så i dag blir det bare kino og litt Deli De Luca spising etterpå Var forresten skikkelig dårlig fest i går kveld... bare masse potrøykere og jenter som svelger hyppere... Har ikke så mye til overs for sånne mennesker, så kjæresten og jeg låste oss inn på badet isteden Og når vi skulle gå fra den ene festen til den andre, gikk vi like så godt hjem til meg. Faen til patetiske mennesker, gleder meg til å flytte fra dette hølet Endret 26. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ah, da var jeg hjemme fra skibakken. Det var gøy å få kunnne stå på snowboard igjen Men det var kaldt. *Rød på kjakene* Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Skal på partey i kveld..Det blir skamfett Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Menne.. Noen som har ett tastatur og annbefale? Må ha noen ekstra duppeditter og med kabel Og det må være fra komplett Anyone? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Aaaanyways, noen som vet hva xboxen spiller av filer osv? En liste hadde vært kult. Og hvor får jeg den modda? Den spiller "alt", har ikke opplevd filer den ikke har taklet. Ta en titt her for mer info. Er det ei sjappe jeg kan stole på? Det er nemlig ikke min xbox.. (ikke det at jeg hadde hatt råd til å ødelagt min egen).. Lenke til kommentar
Sumom0 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 yuo just got OFFTOPIC'ED Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En ting jeg lurer på. Hvorfor er det bilde av en okse utapå tine skjokolademelk og den nye Q greia? "kua" har jo horn. Håper virkelig bonden ikke melka feil dyr. Har jeg lite å tenke over?...... Ja! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En ting jeg lurer på. Hvorfor er det bilde av en okse utapå tine skjokolademelk og den nye Q greia? "kua" har jo horn. Håper virkelig bonden ikke melka feil dyr. Har jeg lite å tenke over?...... Ja! For din skyld bør jeg ikke få klumpete meieriprodukter den kommende tiden. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En ting jeg lurer på. Hvorfor er det bilde av en okse utapå tine skjokolademelk og den nye Q greia? "kua" har jo horn. Håper virkelig bonden ikke melka feil dyr. Har jeg lite å tenke over?...... Ja! For din skyld bør jeg ikke få klumpete meieriprodukter den kommende tiden. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ei sjappe jeg kan stole på? Det er nemlig ikke min xbox.. (ikke det at jeg hadde hatt råd til å ødelagt min egen).. Brukte dem selv, er vel noen år siden nå men hadde ingen problemer med dem. Men det kan godt være du finner det billigere andre steder, hvor du ikke er avhengig av å sende maskinen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hmmz....Jeg finner ingen crack til min chessmaster 9000... anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg