Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. du skulle bare hvis hvor mye juling det hovedkortet fikk du ;) Det værste var vel ett dropp på ca 40 rett i bordet :(

Menne.. Noen som har ett tastatur og annbefale? Må ha noen ekstra duppeditter og med kabel :fun: Og det må være fra komplett ;)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
I kveld er det fest folkens... Rekner med alle har tenkt seg ut?

Var på fest i går, så i dag blir det bare kino og litt Deli De Luca spising etterpå :D

Var forresten skikkelig dårlig fest i går kveld... bare masse potrøykere og jenter som svelger hyppere... Har ikke så mye til overs for sånne mennesker, så kjæresten og jeg låste oss inn på badet isteden :) Og når vi skulle gå fra den ene festen til den andre, gikk vi like så godt hjem til meg. Faen til patetiske mennesker, gleder meg til å flytte fra dette hølet :thumbup:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Aaaanyways, noen som vet hva xboxen spiller av filer osv? En liste hadde vært kult.

Og hvor får jeg den modda?

Den spiller "alt", har ikke opplevd filer den ikke har taklet. Ta en titt her for mer info.

Er det ei sjappe jeg kan stole på? Det er nemlig ikke min xbox.. (ikke det at jeg hadde hatt råd til å ødelagt min egen).. :p

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Hvorfor er det bilde av en okse utapå tine skjokolademelk og den nye Q greia? "kua" har jo horn. Håper virkelig bonden ikke melka feil dyr.

Har jeg lite å tenke over?...... Ja!

For din skyld bør jeg ikke få klumpete meieriprodukter den kommende tiden.

Lenke til kommentar
Er det ei sjappe jeg kan stole på? Det er nemlig ikke min xbox.. (ikke det at jeg hadde hatt råd til å ødelagt min egen).. :p

Brukte dem selv, er vel noen år siden nå men hadde ingen problemer med dem. Men det kan godt være du finner det billigere andre steder, hvor du ikke er avhengig av å sende maskinen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...