Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er fUuUUUzzyy^^^^^^^ *ignored* Nå legger jeg meg. Natta. Pent døgn for å være ferie. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Pent døgn for å være ferie. Hehe. Vi får besøk i morgen og jeg må stå opp litt tidlig, som er rundt 12, men er tidlig for meg, så jeg må nok legge meg nå. Natta sQt|\|3Wz3R! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Det står Natrium som førsteperson her. Ikke skyt! Det var ikke meg. Trudde det var teddy jeg, men det var værtfall en tulling som drev å postet linker heletia :8 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 OMG! Har formatert 4 ganger siden i går kveld! Men nå ser det heldigvis ut til at det virker. /hdtotal --> 900GB. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Det står Natrium som førsteperson her. Ikke skyt! Det var ikke meg. Trudde det var teddy jeg, men det var værtfall en tulling som drev å postet linker heletia :8 Aka fuZZzzzZzzZzZzZzZzZzZzzZzZzZy^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Det står Natrium som førsteperson her. Ikke skyt! Det var ikke meg. Trudde det var teddy jeg, men det var værtfall en tulling som drev å postet linker heletia :8 Aka fuZZzzzZzzZzZzZzZzZzZzzZzZzZy^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Quote partey Anyway. Finnes det noen måte og blokke slikt? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Det står Natrium som førsteperson her. Ikke skyt! Det var ikke meg. Trudde det var teddy jeg, men det var værtfall en tulling som drev å postet linker heletia :8 Aka fuZZzzzZzzZzZzZzZzZzZzzZzZzZy^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Quote partey Anyway. Finnes det noen måte og blokke slikt? Blokke personen? Og alle som har med hw å gjøre? Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det var fælt å høre Mario Føler med deg. God bedring til dei i familien din! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hmm. hver gang hw er nede. så er det gruppe. chat på msn.. særlig når det har gått lengre tid.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 God natt alle folk som legger seg tidlig =) Har ikke vært noe særlig her i julen jeg da, menmen.. Håper alle koser seg i julen og spiser seg like gode og feite som meg! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Anette_ den barebonen du har i signaturen din, har du en sånn en?! Den er møkka kul, hvor mye ga du for den egentlig? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk ny DVD brenner til Bursdag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Husker ikke hvor mye jeg ga for den, for jeg kjøpte en annen også var den defekt så da fikk jeg den istedet Men den er her på komplett da: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123079&cks=SPK Eller så kan du gjøre som meg og kjøpte denne: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300518&cks=PRL og håpe på at den blir ødelagt slik at komplett sender deg den andre Men det er vel gjerne lettest å bare kjøpe den man har lyst på.. Forresten. nå klarte jeg å komme bort en knapp, så nå dekker denne sia hele vinduet ( har opera) noen som vet hva jeg kan trykke på for å få det bort? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Forresten. nå klarte jeg å komme bort en knapp, så nå dekker denne sia hele vinduet ( har opera) noen som vet hva jeg kan trykke på for å få det bort? Numpad 5 hvis siden dekker hele Opera-vinduet, eller F11 hvis siden dekker hele skjermen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det var F11 ja, tusen takk! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Da legger jeg meg i sengen og ser Simpsons ses. 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva tenker dere når dere leser Pure pneumatic power! When the going gets tough, put the Front End Loader's pneumatic power to work! Pump air into the storage tank and open the release valve to scoop, lift the bucket and dump. Need another job finished? Use the same pieces to build an alternative model with crane arm for lifting heavy loads! Includes step-by-step instructions for 2 models. ??? link..: http://shop.lego.com/product.asp?p=8439 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva tenker dere når dere leser Pure pneumatic power! When the going gets tough, put the Front End Loader's pneumatic power to work! Pump air into the storage tank and open the release valve to scoop, lift the bucket and dump. Need another job finished? Use the same pieces to build an alternative model with crane arm for lifting heavy loads! Includes step-by-step instructions for 2 models. ??? link..: http://shop.lego.com/product.asp?p=8439 noe lego greier.. natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg