Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nå er det andre juledag... Nå har jeg forresten sett: Band of Brothers: Day of days Kjempe guudi Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 SnowDOG_ : *Føle med* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 SnowDOG_: Det der hørtes rart ut.. hehe, sorry, men må nesten flire litt.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) SnowDOG_: Another christmas, aye? *Føle med* Endret 25. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja. Skjer alltid noe crap rundt meg. Glemte å nevne den tredje nesten ulykken. Hogget tre.....bommet og snisset benet i høy fart. Holder meg unna økser fra nå av. Kunne blitt heftig skaddet med tanke på krafte og rimelig ny øks. :S Nei.....nå husker korfor eg sitter foran pc'n hele dagen.....er trygt her. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ARGH! Firefox piece of shit! Finnes det noen modifikasjoner, plugins eller lignende som kan gi meg musenavigering og andre snarveier som IKKE inkluderer tastaturet? Og hvorfor FAEN er den fittemarkøren OPPÅ teksten når man skriver noe?! Hvorfor i helvete er denne browseren så populær?! Jeez! For å få slike fantastiske funksjoner så må du inn på "Extentions". Der kan du laste ned sånn "mouse-gestures"-sak som det er i Opera, bortsett fra at du må "programmere alle bevegelsene selv. BTW; FireFox r0xx. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nei.....nå husker korfor eg sitter foran pc'n hele dagen.....er trygt her. Neh, man vet aldri når den går i lufta Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 er det noen av veteranene fra Siste Ordet 1 her? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: what he said! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 MSN-gangbangs er jo det beste som finnes! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du kan legge ved en fil i innlegget. Maksimal filstørresle: 256k Endringer gitt, men leifen er der fremdeles. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: *Blokke alle hw-folk * Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Det står Natrium som førsteperson her. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 KAN DERE GI FAEN I Å LAGE MASSIVE GRUPPESAMTALER??? :realmad::realmad: det er fUzZy! han inviterer meg hele tiden, og spammer stygge linker ! sletta å blokkert nå.. Det står Natrium som førsteperson her. Det er fUuUUUzzyy^^^^^^^ Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Nå er det lenge siden jeg har vært her... Holder på og flytte, har ikke internett! Har dere hatt det hyggelig i julen? Det har jeg Tror jeg er forelsket i en i stemorens min familie! hun er to år eldre enn meg... Hater meg selv! EDIT: Endret 25. desember 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 sletta å blokkert nå.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er fUuUUUzzyy^^^^^^^ *ignored* Nå legger jeg meg. Natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg