Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blæh. Har fått en pierce-deg-hvor-du-vil-på-kroppen til jul av fetteren min, siden han nylig har begynt å jobbe på piercingstudio. Skulle ta sånn madonna, men så hadde han ikke nålen til den..det betyr at jeg må vente noen dager, jeg som var så excited  :dontgetit:

Madonna?

Jeg tror det er sånn intim-piercing.

Lenke til kommentar
En madonna er en overleppe-piercing, på en av sidene. Til den bruker man den samme nålen som man bruker på mer eller mindre alt annet..

Han sa han måtte ha en sånn veldig, veldig tynn nål. Men jeg vil ha nå. *sutre*

Nah, de bruker man 1,6mm-nåler til, de samme som man bruker til navler, ører, tunger og alt annet. Du får omtrent ikke noe smykker eller dill til tynnere smykker.

Hvor var det du sa han ble piercing-lærling igjen?

Lenke til kommentar
En madonna er en overleppe-piercing, på en av sidene. Til den bruker man den samme nålen som man bruker på mer eller mindre alt annet..

Han sa han måtte ha en sånn veldig, veldig tynn nål. Men jeg vil ha nå. *sutre*

Nah, de bruker man 1,6mm-nåler til, de samme som man bruker til navler, ører, tunger og alt annet. Du får omtrent ikke noe smykker eller dill til tynnere smykker.

Hvor var det du sa han ble piercing-lærling igjen?

I vaginaen til Ananas, vel!

Edit: Til alle: Dette var en tull, ikke bli fornærmet.

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

ARGH! Firefox piece of shit!

Finnes det noen modifikasjoner, plugins eller lignende som kan gi meg musenavigering og andre snarveier som IKKE inkluderer tastaturet? Og hvorfor FAEN er den fittemarkøren OPPÅ teksten når man skriver noe?!

Hvorfor i helvete er denne browseren så populær?!

Jeez!

Lenke til kommentar
ARGH! Firefox piece of shit!

Finnes det noen modifikasjoner, plugins eller lignende som kan gi meg musenavigering og andre snarveier som IKKE inkluderer tastaturet? Og hvorfor FAEN er den fittemarkøren OPPÅ teksten når man skriver noe?!

Hvorfor i helvete er denne browseren så populær?!

Jeez!

Hehe, calm down! Tror ikke vi gidder å starte en ny diskusjon her om det. Men hvis du synes den suger, dra til he..opera.. Den har det du trenger. (ser man bort i fra all reklamen)

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Blæh. Har fått en pierce-deg-hvor-du-vil-på-kroppen til jul av fetteren min, siden han nylig har begynt å jobbe på piercingstudio. Skulle ta sånn madonna, men så hadde han ikke nålen til den..det betyr at jeg må vente noen dager, jeg som var så excited  :dontgetit:

Madonna?

Jeg tror det er sånn intim-piercing.

Dette er en Madonna piercing ;)

post-63-1104012785_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Huff huff huff huff! :no:

Julen var koselig og kult. Alt har vært perfekt helt til 2 ting skjedde og 3 kunne ha skjedd.

Vel hunden var storkoste seg i bakken ved min søster sitt hus mens vi akte og greier. Vel vi fant ut at vi skulle bruke en oppblåsbar madrass som akebrett og den var dritstor og ble mye moro der.....helt til de fant ut at hele 4voksne skulle ake ned samtidig på den der begge svogerne, søster og mor akte ned men de fikk så voldsom fart at de forsatt mot noen trestammer som lå ett stykke borte og BANG!! Der lå de en stund og eg hørte grining og stønning. Eg løp ned som en kjerring i panikk og trodde det verste for det var ett helsikes sammenstøtt. Vel mor lå og kunne ikke puste, søster lå og gren og vred seg mens svogerne var opptatt med å skjedde om de var ok. Vel min mor hadde fått pusten slått ut av henne og var øm i kroppen men søster var det verre med. Hun lå og klarte verken å puste eller reise seg etterpå når hun fikk pusten igjen. Greit nok vi kom oss hjem og søs fikk ligge litt for å vurdere ka som skulle skje og hun følte seg bedre etterhvert......to be continue....

Anyways etter en stund så så det ut som det egentlig sto bra hos søs og eg la merke til at hunden haltet voldsomt. Viste seg at han klarte å rive halve kløren på den ene poten. Jaja må til vetten imorgen for han halter litt med den andre foten OGSÅ! :hrm::cry:

Anyways søs følte dårlig igjen når hun skulle reise seg og hadde store smerter. De dro til legevakten og vi fikk nettopp høre at hun har brukket ribbein.

:hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...