robB Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Battle of middle earth er kult! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 MSN Funker her - og har alltid gjort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 msn har fungert i evigheter her... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Msn funker... EOD Nå skal jeg snart ut og leke i snøen.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Battle of middle earth er kult! Ja ! jeg synes det er mye bedre enn hl2.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dritt.. For bare feilmelding jeg Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Battle of middle earth er kult! Ja ! jeg synes det er mye bedre enn hl2.. HL2 for teh win Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er jo litt forskjell på HL2 og BOME. Så vil ikke akkurat si at BOME er bedre enn HL2. Jeg liker dem begge like bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Så skjønt å se folk krangle om hvilket spill som er best, som om GTA:SA ikke slår alle spill noensinne... Bare fortsett dere, det er artig å se på. Imorgen reiser jeg vekk i en uke, stå på ski og sånt Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 LOTR er en god film, HL2 er en fin bil... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Så skjønt å se folk krangle om hvilket spill som er best, som om GTA:SA ikke slår alle spill noensinne... Bare fortsett dere, det er artig å se på.Imorgen reiser jeg vekk i en uke, stå på ski og sånt Go tur... btw: San Andreas er ikke PC spill... hvis du ikke har fått det med deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 1. Har ingenting å si da dere ikke spesifisert om det var snakk om PC/konsoll. 2. Den kommer snart til PC, og vil eie like mye som den gjør nå på PS2. Takk, jeg tror det blir en fin tur. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nå skal jeg snart ut og leke i snøen.. Det har jeg nettopp gjort... jeg har øvelseskjørt på en parkeringsplass, og for å si det sånn, det er ikke vits i å måke der etter at jeg har vært der. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 og for å si det sånn, det er ikke vits i å måke der etter at jeg har vært der. Kjører du måkebil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 og for å si det sånn, det er ikke vits i å måke der etter at jeg har vært der. Kjører du måkebil Audi A4. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kominasjon av Windows og Byrokrati er jo uslåelig, Ingen vil jo ha jobben gjort! ^^ Øystein Sunde det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Så skjønt å se folk krangle om hvilket spill som er best, som om POP:WW ikke slår alle spill noensinne... Bare fortsett dere, det er artig å se på.Imorgen reiser jeg vekk i en uke, stå på ski og sånt Helt enig. Og god tur. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Blæh. Har fått en pierce-deg-hvor-du-vil-på-kroppen til jul av fetteren min, siden han nylig har begynt å jobbe på piercingstudio. Skulle ta sånn madonna, men så hadde han ikke nålen til den..det betyr at jeg må vente noen dager, jeg som var så excited Nå er jeg dritt lei av mennesker for noen dager..bare mas og kjas og masse ekle klemmer..sparer det sosiale samværet til nyttårsaften Har spist så mye nå at det eneste jeg passer er pysjamasen Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Julefylla ble utsatt en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg