Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BERGENSERE!! LA OSS SAMLES!! SJEKK SIGNATUREN MIN... ;)

Tror du må opplyse om Kalle kommer. Det kan ha mye å si for oppmøtet :p

Tviler på at kalle kommer siden han ikke er noe hardware geek aktig fyr..

Nå er han btw sikkert skikkelig wasted.. Han skulle opp på Gol og drikke seg til mot og sjekke damer.. Det værste er at han har mer erfaring med og sjekke damer enn meg... Kanskje jeg burde ta etter han? :p

Lenke til kommentar

Drikke seg til mot har jo en tendens til å funke dårlig, være totalt wasta funekr kun på damer som er minst like wasta selv. Har også egentlig fått inntrykket av at kalle så mer på gutter ja. En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen har stått fram som homo, snakka om å flytte til bergen, kanskje kalle vil ha nummeret?

Lenke til kommentar
Da er jo dagen berget for kalle :mrgreen:

Han spurte om hvordan det gikk mellom meg og Monica..(Creaturecanis).. Han ble fryktelig skuffet pga at vi ikke var sammen siden han nesten er mer spent enn meg på dette her..

Hadde planlagt en bedre middag og en tur for og dra opp til Ønskebrønnen som ligger ikke så veldig langt ifra Torgalmenningen i bergen. Etterfulgt av en tur ut til Nordnes (ikke helt ut ,men det er langs havet og hva kunne vell være bedre enn det når man har akkurat den personen som man vil tilbringe tiden med? Og se gjennskinnet i havet...

jaja.. Nå som jeg hadde planlagt alt sammen og finner ut at Monica har andre planer så skal jeg ikke legge skjul på at jeg ble skuffet ,men vil liksom ikke ødelegge noe heller da..

Jaja.. Nå får vell jeg drikke meg ifra Sans og samling.. Alene. :(:(

Lenke til kommentar

Vil liksom ikke gjøre slik at henne føler seg bundet til og være med meg da..

Derfor spurte jeg om hun hadde noe og finne på og det hadde hun (det var ikke med i planene mine) ,men slikt skjer..

Jaja.. Har vært online alt for lenge nå.. Hade folkens

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...