CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 BERGENSERE!! LA OSS SAMLES!! SJEKK SIGNATUREN MIN... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Var da en voldsom hyling Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 avataren min er ikke meg da ich bin gut, avatar bin x! Hvorfor røpe det, kan ha mye fun med slikt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 BERGENSERE!! LA OSS SAMLES!! SJEKK SIGNATUREN MIN... Tror du må opplyse om Kalle kommer. Det kan ha mye å si for oppmøtet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Saaataaan! Nå klarte jeg å søle masse (ublandet) julebrus over meg og tastaturet... ****** det skjer hver gang! Forbaskade glass flasker :X Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 BERGENSERE!! LA OSS SAMLES!! SJEKK SIGNATUREN MIN... Tror du må opplyse om Kalle kommer. Det kan ha mye å si for oppmøtet Tviler på at kalle kommer siden han ikke er noe hardware geek aktig fyr.. Nå er han btw sikkert skikkelig wasted.. Han skulle opp på Gol og drikke seg til mot og sjekke damer.. Det værste er at han har mer erfaring med og sjekke damer enn meg... Kanskje jeg burde ta etter han? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 trodde Kalle sjekket gutter jeg Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Drikke seg til mot har jo en tendens til å funke dårlig, være totalt wasta funekr kun på damer som er minst like wasta selv. Har også egentlig fått inntrykket av at kalle så mer på gutter ja. En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen har stått fram som homo, snakka om å flytte til bergen, kanskje kalle vil ha nummeret? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lol.. SNakket med han nå.. De hadde "fårzpill" og kalle drev og drakk litt absolutt Mandarin.. Var ikke allverden med damer da.. Men det var mange mellom 40 og 60.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Da er jo dagen berget for kalle Jaja...skal drikke selv om ikke så alt for lenge... Tror det ikke blir noe serlig, men vi får se... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Da er jo dagen berget for kalle Han spurte om hvordan det gikk mellom meg og Monica..(Creaturecanis).. Han ble fryktelig skuffet pga at vi ikke var sammen siden han nesten er mer spent enn meg på dette her.. Hadde planlagt en bedre middag og en tur for og dra opp til Ønskebrønnen som ligger ikke så veldig langt ifra Torgalmenningen i bergen. Etterfulgt av en tur ut til Nordnes (ikke helt ut ,men det er langs havet og hva kunne vell være bedre enn det når man har akkurat den personen som man vil tilbringe tiden med? Og se gjennskinnet i havet... jaja.. Nå som jeg hadde planlagt alt sammen og finner ut at Monica har andre planer så skal jeg ikke legge skjul på at jeg ble skuffet ,men vil liksom ikke ødelegge noe heller da.. Jaja.. Nå får vell jeg drikke meg ifra Sans og samling.. Alene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dere får nokk flere sjangser CFD...tror ikke det skal stå på det. Jaja...åpne den eneste øla mi.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vil liksom ikke gjøre slik at henne føler seg bundet til og være med meg da.. Derfor spurte jeg om hun hadde noe og finne på og det hadde hun (det var ikke med i planene mine) ,men slikt skjer.. Jaja.. Har vært online alt for lenge nå.. Hade folkens Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det var uvant å se B|Real på søppel nå liksom, selve nicket...MEn koslig er det! Knakk opp min 3dje ublandede Julebrus..har en halvliter 96 her..men den holder jeg meg unna ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er nok ikke 96% bjaaster... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vel, du kan ikke forvente å være med henne hele tid...selv om det er djevelsk fristene å tro at hun er bare din og ikke kan gjøre andre ting... Alstå...vel...ikke ta alt for bokstavelig, men jah...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er nok ikke 96% bjaaster... Jeg vet ... men jeg liker å kalle det 96 istedet for hjemmebrent. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ikke si at du drikker hjemmebrent. Er idiotisk egentlig. Få heller noen til å gå på polet for deg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 bjaa -> hold deg unna... Du vet aldri hva som er i dritet. Og absolutt all hjemmebrent inneholder "det lille ekstra" som blandt annet fører til sinnsyke tømmermenn, og det sett bort ifra blandingsforholder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg