Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis enig med fatfuck. Jeg kjenner mange som drakk alkohol i 14-15 årsalderen inkludert meg selv. Gått bra med nesten alle sammen. Hvordan en utvikler seg når en blir eldre har vel mer med foreldre/forbilder, personlighet og hvordan en blir behandlet som barn.

De det ikke "går bra med" har vel heller ikke havnet her hovedsaklig pga alkoholen. Det kan virke mer sannsynlig at hasj og sterkere stoffer fører dem inn i feil miljø. Kjenner flere som allerede er på feil spor pga dette.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Vel, jeg drakk når jeg var 14-15, angrer på det nå, egentlig.

Hva angrer du på med dette? Jeg oppfordrer selvfølgelig ikke 14-15-åringer til å drikke alkohol. Det skjer altfor mange skader som følge av dette. Jeg bare sier at det dumme vi eventuelt gjorde den gang ikke har påvirket oss altfor mye. Jeg mener det ikke er hovedsaklig alkoholen som bør få skylda (se 2 poster opp). Allikevel vil de som har fornuften i behold skjønne når de bør gi seg. Det er de som ikke forstår dette som bør holde seg unna. Fyllesjukheten gjør vel sitt til at det tar litt tid til neste gang man drikker :p

Lenke til kommentar
doh!!!

mange som er yngre og drekker.

det går jo fint det da.

tror nok heller det er andre ting i lifstilen dems som har mer å si enn alkoholen.

Greit nok å drikke litt i ny og ne..

Men sånn som drikker(mye) HVER helg og etterhvert i ukedagene går det ofte "ikke-bra" med ;)

Lenke til kommentar
doh!!!

mange som er yngre og drekker.

det går jo fint det da.

tror nok heller det er andre ting i lifstilen dems som har mer å si enn alkoholen.

Greit nok å drikke litt i ny og ne..

Men sånn som drikker(mye) HVER helg og etterhvert i ukedagene går det ofte "ikke-bra" med ;)

ja du har et poeng.

men som oftest er de som drekker mye de som tåler mye og som allikevel holder seg edru.

det er verre med fjortiser som tror de er litt ''tøffere'' enn de er og drekker alt for mye hver helg og ender opp med å spy utover gulvet hver helg (dritt irriterende)

men når det byner å bli ukedagene byner det å gå for langt.

alkohol er for helgene

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar

Latterlig å la folk bli vant med slikt i en så ung alder imo.

"Når det er jul så skal vi alle drikke og så blir vi alle så hyggelige og koselige"

Et ord har jeg for det: B L A H ! !

Var hos dama nettopp, hun hadde det litt tøft pga det er første jula hun feirer med skilte forrelder og venninnetrøst var ikke nok.

Og de fans forreldrene hennes som baksnakker hverandre og bruker barna som formiddler av budskap mellom hverandre.

At folk kan være så...IDIOTER fatter jeg ikke. No offence, men det bryter dama mi ned hver jævla gang og må først krangle med f.eks mora for så å formidle budskapet videre til faren :wallbash:

Men man fikk henne happy igjen heldigvis og jeg kunne forlate henne med en følelse av at ting er ikke så ille som det virker i øyeblikket..

Er ei rar jul..kan hende dette er siste jula muttern er tilstede blandt oss..

Feelingen er til å ta på, men man legger lokk på det og nyter jula så godt man kan med lokket så godt forseglet som mulig.

Glad jeg ikke tok meg ei øl egentlig i kveld..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...