SnowDOG_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 :/ kubbet i sengen her isted og vaaknet nettop og gikk ut med hundene og tispen presterte med aa stikke av og eg sto som en idiot og ropte/plystret i 1 time. Kom til slutt da. Saa klokken her og det sto 07 og noe og fikk sjokk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Alkohol er bare piss, eneste gangene du kan se meg drikke er en aquavit eller to til god mat Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 *full* *røykE* GOD JUL!!! <3 ' Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Bah, hersens onboard S-ATA-kontroller. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 uansett de fleste har for lengst bynt å drekke når de er 15 år (vertfall alle jeg kjenner)uansett hvorfor ikke byne tidlig?? Alle du kjenner ja. Ikke begynne tidlig, iallefall ikke før man har blitt noenlunde moden. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 En ting er å drikke, det er noe annet å skryte over at man gjør det. Spesielt mindreårige. Æ DREKK; Æ E KEWL!!!!1 *host*FatFuck*host* Bare for å ha det klart,ja jeg drikker. Eneste ulempen med det er at det ofte blir bråk, spesielt på byen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 *full* *røykE* GOD JUL!!! <3 ' <3 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Da var det nye domenet oppe å går. Med 400mb og greier. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Alkohol er bare piss... Hvis du må alkohol får at du ikke skal synes ting er kjedelig... da er du.... trist...... *host*patetisk*hark* IMO. Eg vet dette er politisk ukorrekt å mene,.... men eg gidder ikke å være PK hele tiden Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 her har vi det jøvlig bvra. eneste som mangler nå er ei stor jævla fitte. fy faen det hadde vørt digga. jaja har masse brennevin igjen. fy faen å digg å få drikke i julegave hahahahahahah. PUNK ROCKW! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Alkohol er bare piss... Hvis du må alkohol får at du ikke skal synes ting er kjedelig... da er du.... trist...... *host*patetisk*hark* IMO. Eg vet dette er politisk ukorrekt å mene,.... men eg gidder ikke å være PK hele tiden Åh, nei, ikke en til. Den regla _der_ er patetisk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Alkohol er bare piss... Hvis du må alkohol får at du ikke skal synes ting er kjedelig... da er du.... trist...... *host*patetisk*hark* IMO. Eg vet dette er politisk ukorrekt å mene,.... men eg gidder ikke å være PK hele tiden Åh, nei, ikke en til. Den regla _der_ er patetisk. Visste det kom noen til å flame meg.... Neida, bare drekk dere... Driter egentlig i at andre gjør det så lenge de ikke plager meg. EDIT: På hvilken måte er den regla patetisk? Endret 25. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ble en smule brisen men det var f0r maten. Herlig punch min far lager. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det ikke litt uvanlig at en 15åring drikker pils med (beste)foreldre? Er jo ikke noe galt i å ta en øl til maten, da. Drakk akevitt da jeg var femten på Julaften. Jeg tror ikke jeg daua. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Neida, bare drekk dere...Driter.. Det er bra holdning. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Neida, bare drekk dere...Driter.. Det er bra holdning. Du trodde vel eg var en sånn "Uuhhh.... Alkohol er synd!" type du? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 En ting er å drikke, det er noe annet å skryte over at man gjør det. Spesielt mindreårige. Æ DREKK; Æ E KEWL!!!!1 *host*FatFuck*host* Bare for å ha det klart,ja jeg drikker. Eneste ulempen med det er at det ofte blir bråk, spesielt på byen. my anus Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 det er jo vanlig a det blir blir bråk spess. byen men kan jo drikke hjemme, hos kamerater eller på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg