Daniel Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Gratulerer med dagen TheMasteR! Bundy: Du kan i det minste se frem til å komme tilbake til bredbånd. Samme med deg, Goophy. Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Uansett så er det litt merkelig å lage en julegavetråd allerede 4 dager før julaften. Første man til mølla vet du! Endret 25. desember 2004 av robB Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) aaa da var gavene endelig pakka ut, og noe av det testa. jeg endte opp med: Half Life2 Halo2 Doom3 en HAUG av filmer (orker ikke ramse opp alle) noen plagg 1500 spenn og noe småtteri (brenne cder, blader, diggstash, gavekort osv.) også deilig med kalkun og pils. så jeg må si meg fornøyd. litt kjedelig som vanlig men det går greit god jul videre alle sammen Endret 25. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) også deilig med kalkun og pils. Er det ikke litt uvanlig at en 15åring drikker pils med (beste)foreldre? EDit: Natrium, har du testet brød risteren da Endret 25. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 EDit: Natrium, har du testet brød risteren da Nope. Tror neppe jeg kommer til og gjøre det heller. God nigth Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg fikk: Creative MuVo TX 256MB Slalombriller(kule ) Slalomhjelm (viktig å passe på seg selv) Slalomstøvler ekstra små søte Philips høreplugger(husker ikke modellnavn) Verktøysett (det kommer godt med i kabinettbygging ) 2 kjøretimer () Boka "Stiansens til hverdags" (de er bekjente) VR-Skismøring lommekniv (gjemte igjen den forrige på gardermoen, kom ikke igjennom kontrollen med den) Et snålt Xbox spill innefotballsko (da har jeg inne og utesko som matcher ) vanter pannebånd Pene toalettsaker holder til ski ved smøring og preparering (nå har jeg alt som trengs, så nå er det ingen vei utenom skiprepareringa) tommestokk fine ullsokker (Ulvang ) Invitasjon til Holmekollmarsjen (39km hjælp) Kom vel ganske godt ut da. Endret 25. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det ikke litt uvanlig at en 15åring drikker pils med (beste)foreldre? Er jo ikke noe galt i å ta en øl til maten, da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vi har da 18 års grense på alkohol da. Dagens ungdom Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det ikke litt uvanlig at en 15åring drikker pils med (beste)foreldre? Er jo ikke noe galt i å ta en øl til maten, da. Kanskje litt tidlig å begynne når man er 15? Og no offence, men gutten virker sløv nok fra før av, alkohol hjelper neppe... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Dagens ungdom er alt for latterlig opphengt i å være korrekte. ^^ Endret 25. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vi kjenner ikke samme ungdom, du. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det ikke litt uvanlig at en 15åring drikker pils med (beste)foreldre? Er jo ikke noe galt i å ta en øl til maten, da. takk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vi har da 18 års grense på alkohol da. Dagens ungdom Å være full er den beste følelsen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vi har da 18 års grense på alkohol da. Dagens ungdom Å være full er den beste følelsen. Da har du ikke prøvd heroin, min venn! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vi har da 18 års grense på alkohol da. Dagens ungdom Å være full er den beste følelsen. Da har du ikke prøvd heroin, min venn! Jaok. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vi har da 18 års grense på alkohol da. Dagens ungdom Å være full er den beste følelsen. Da har du ikke prøvd heroin, min venn! og du snakker om alkohol :!: uansett de fleste har for lengst bynt å drekke når de er 15 år (vertfall alle jeg kjenner) uansett hvorfor ikke byne tidlig?? livet er jo kjedelig uten akohol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 livet er jo kjedelig uten akohol Nettopp fordi du nå tror at livet er kjedelig uten alkohol. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 livet er jo kjedelig uten akohol Kremmende når ungdom ned i 15 års alderen sier sånn Jeg får nå lov å ta en øl eller 3 til maten pluss noe vin og akevitt... Men nå er jo jeg i tilegg veldig nærme 18 og viser at jeg faktisk klarer å drikke alkohol kun for å kose meg (spessielt med foreldre og besteforeldre tilstede)... Jeg synes 15 år er litt for tidlig til å si at livet er kjedelig uten alkohol...Wake up dude, livet har såvidt begynt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg