Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 2 gensere, begge fra Blend (digg og digg!) Spørrespillet Penzum (blir veldig greit å ha på fjellet) Gavekort på flere DVDer (YEEEAAAAH!) Deoderant/dusj/såpe/barberskum?/osv opplegg, alltid greit å ha Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, fra når var siste Lavasoft Ad-aware oppdateringen deres? Min siste er ifra 26.10-04, og det står bare at jeg har siste update hver gang jeg går på nettet og sjekker... Før var det jo ny oppdatering daglig nesten! Eller er det bare en feil borte hos meg??? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, fra når var siste Lavasoft Ad-aware oppdateringen deres? Min siste er ifra 26.10-04, og det står bare at jeg har siste update hver gang jeg går på nettet og sjekker... Før var det jo ny oppdatering daglig nesten! Eller er det bare en feil borte hos meg??? 16.12.04 her Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Wierd (Eller var det Weird? Glemmer det hele tiden...) Tror jeg reinstallerer Adaware jeg... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 JEg fikk 999 flax lodd - Fikk igrunn mye pent, men kanskje litt lite bukser. Totalt sett 0 bukser... Doh! Ha en fortsatt god jul folkens... Skal ut på romjuls-shopping med alle pengene ^^ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Wierd (Eller var det Weird? Glemmer det hele tiden...) Tror jeg reinstallerer Adaware jeg... Du har vel Adaware SE ? bare lurer. Siste oppdatering fra 10.04 virker litt gammelt dah Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kontorstol Jakke og boblebukse Adidas deodorant ++ X antall handduker Brenne cder Lysestake Fotball i kamuflasjefarge fra forsvaret. Verktøysett. Plakat Bilblad ++ litt annet stasj Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Wierd (Eller var det Weird? Glemmer det hele tiden...) Tror jeg reinstallerer Adaware jeg... Du har vel Adaware SE ? bare lurer. Siste oppdatering fra 10.04 virker litt gammelt dah Nope Gikk inn på ww.lavasoft.com og lastet den ned nå jeg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 JEg fikk 999 flax lodd Hvis det var sånne til 20 kr, så kosta det 20000 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Folkens, vi har en "hva fikk du til jul thread, bruk den. Men sant, gi folk det de ønsker seg og det de trenger...og ikke kast bort penger på annet dritt som man ikke trenger..ber ikke om mye..en ny tlf..men men. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 In Flames - Live in Japan (Tokyo Showdown) Rage Against The Machine - Evil Empire Pink Floyd - The Wall Kofekteske Davidoff Cool Water Guinness World Records 2005 Boxere Diverse kler bla. 2 generjakker. Lapp der det står at foreldrene skal spandere valgfri jakke. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 "JEg har siste ordet" ... Nå gleder vi oss til nyttår? Kjønner ikke hva jeg gjør her inne på julekvelden, men sjekker ut julegavene ^^ DVD-filmer og musikk Skal kjøpe masse raketter til nyttår jah... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Huff!! er saa mett at eg holder paa aa sprekke! Fikk mye uforventet i aar. Min mor hadde sagt at hun ikke viste ka hun skulle kj0pe til meg saa hun skulle heller gi meg penger men saa dukker det opp frodo sverd og greier. Fikk ogsaa nye sko og kniv, kaste 0ks, kompass, multitool, ratt til pc, dvd filmer, maglite, haandkle, cdr og 300kr. Har ogsaa en gave til gode fra en kompis. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skal jeg orke å se hele Atter en konge - Extended? Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Du har ikke siste ordet nei Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skal jeg orke å se hele Atter en konge - Extended? Ikke nå... Finn på noe annet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 @SnowDOG_: Sverd OG kasteøks? Du er en farlig mann. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Blitt den lykkelige eier av en Creative Zen Micro! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Julemat: spiste i en time. Nå: spiste et brød.. Digg å fråtse. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg fikk med meg: ringenes herre: rotk extended boks'en, kill bill 1 og 2, deodorant, gavekort på blend på 500 kr, sokker og boksere, slips, hansker og penger. jeg er fornøyd. koselig med julemiddag og. nå skal jeg bare chille resten av kvelden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg