Dotten Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vel, begir meg utpå en ny SO... husker første gangen jeg ble med i SO1 her, måtte lese gjennom hundrevis av innlegg fordi "veteranene" krevde det før jeg skrev. Tok lang tid. Men så var jeg n00b da Skal snart avgårde for å spise middag og se ungene åpne presangene sine, tror jeg gleder meg like mye som de Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bare jeg som ikke gleder meg til å åpne gaver? Hater det........ eg gruer meg luitt i år, vet ikke om jeg får bassgitar Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Grue seg? O.K. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister uff det betyr at jeg får nytt vaffeljern og teflonpanne Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Grue seg? O.K. ikke grue akkuratt, mer bekymre... Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Uff, gjestene kommer snart. Da blir det ikke noe mere data idag på en stund. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Håper for guds skyld at jeg ikke får mobil ikveld! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Da har jeg finstasen på meg... Snart blir det å spise middag, så rydde, så spise kaker og is osv., og begynne på pakkene.. Glede seg... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er det bare meg som syns julen ikke er noe spesiel lenger? Nå gir jeg katta i hva jeg får i gaver og sånt: \ Anyhaw: God Jul. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Sitter her i dress og venter på at maten skal bli ferdig. Etter det blir det pakker! http://eab.mine.nu/tcb/jul/tre1.JPG http://eab.mine.nu/tcb/jul/tre2.JPG plastik-tre i år, mamma likte ikke alle barnålene som detter av. :\ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 GOD JUL! Nå er det mat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ananas, hvilken kjæreste? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Back from church (oh how I love it, FU B|Real). Hjernen er god og ren nå, ja Anyway, time for food and prezents! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (Trykk på "smily"en, det er en link ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vil bare ønske alle en god jul Skal selv få på meg finstasen og gjøre meg klar til å inta årets deiligste måltid, namminamm Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 gjestene har kommet dressen er på, og nå er det snart mat Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Finstasen er på, sjekk ut RPP for picz av SteffyBoy i najse klær. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister Er det som kalles å kjøpe kjerringa flyndregarn Vel, begir meg utpå en ny SO... husker første gangen jeg ble med i SO1 her, måtte lese gjennom hundrevis av innlegg fordi "veteranene" krevde det før jeg skrev. Tok lang tid. Men så var jeg n00b da Skal snart avgårde for å spise middag og se ungene åpne presangene sine, tror jeg gleder meg like mye som de Dotten, her er det ingen tror jeg som leser hele SO lengere. Ikke jeg en gang... Siden jeg har joinet militæret så orker jeg ikke å sette meg ned i X antall dager å bare lese SO3.. Men velkommen skal du være Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Å lese hele SO nå er sinnsvakt... Mener AnAnAs har gjort det en gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Å lese hele SO nå er sinnsvakt... Mener AnAnAs har gjort det en gang Jeg har les HELE so1, SO2 og vel, godt over halvparten av so3. Galskap er det kanskje ja...men gjort det har jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg