Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Vel, begir meg utpå en ny SO... husker første gangen jeg ble med i SO1 her, måtte lese gjennom hundrevis av innlegg fordi "veteranene" krevde det før jeg skrev. Tok lang tid. :no: Men så var jeg n00b da ;)

Skal snart avgårde for å spise middag og se ungene åpne presangene sine, tror jeg gleder meg like mye som de :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall :p ) med en brødrister :(

uff det betyr at jeg får nytt vaffeljern og teflonpanne :p

Lenke til kommentar
Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall :p ) med en brødrister :(

Er det som kalles å kjøpe kjerringa flyndregarn :D

Vel, begir meg utpå en ny SO... husker første gangen jeg ble med i SO1 her, måtte lese gjennom hundrevis av innlegg fordi "veteranene" krevde det før jeg skrev. Tok lang tid. :no:  Men så var jeg n00b da ;)

Skal snart avgårde for å spise middag og se ungene åpne presangene sine, tror jeg gleder meg like mye som de :dribble:

Dotten, her er det ingen tror jeg som leser hele SO lengere.

Ikke jeg en gang...

Siden jeg har joinet militæret så orker jeg ikke å sette meg ned i X antall dager å bare lese SO3..

Men velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...