nr.4 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Rakk ikke å fikse gave til min mor... Jaja, det ordner seg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jaja, det ordner seg. Det sier dem alle Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå dreier alt seg om å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 HAHEHAH ... gleder man seg til pakker her? Jeg skulle gjort mye for å få tilbake den følelsen der igjen. For den forvant for gud veit hvor mange år siden. Men jeg får Gamecube av dama da. Såpass har jeg "gjetta" meg til. Det skal bli artig... ho ho ho Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå har sosohal nettopp vært her; samtidig som kjæresten min var her. Er ikke lenge til jeg ser sosohal igjen, da. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) God jul folkens! edit: haha, fått 1000 poster og ikke merket det engang. Endret 24. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe. Er vel ca. 1000 sider siden den forrige posten min i SO3 men vil allikvel ønske dere en god jul. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God morn! hehe.. sov litt for lenge kanskje. Blir digg med julemat! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister BRØDRISTER? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister Haha... Hun kjøper gaver til seg selv ved å gi dem til barna... :!: Go mom! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Nå skal jeg dra til slekta inne i Oslo. God jul allesammen! Endret 24. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister stakkars håper jeg får bassgitaren min :D Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall ) med en brødrister Hahahaha, EID! Den måten der er old ja... Gir en gave man har lyst på selv til noen andre (i familien...) Hehe... Du får kose deg med ristern ikveld, det er tanken som teller (men hun tenkte kanskje mest på seg selv? ) God juuuul.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Aww. Nå åpnet jeg gavene fra sosohal. Gjett hvem som skal få en stooor klem etterpå Fikk låne gamle mobilen hans siden min er ødelagt , fikk sitronkrukke som jeg har ønsket meg og svart dagbok Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Aww. Nå åpnet jeg gavene fra sosohal. Gjett hvem som skal få en stooor klem etterpå Fikk låne gamle mobilen hans siden min er ødelagt , fikk sitronkrukke som jeg har ønsket meg og svart dagbok sitronkrukke?? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Aww. Nå åpnet jeg gavene fra sosohal. Gjett hvem som skal få en stooor klem etterpå Fikk låne gamle mobilen hans siden min er ødelagt , fikk sitronkrukke som jeg har ønsket meg og svart dagbok Hvilken type mobil var det da? Endret 24. desember 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 yes, eg fikk mandelen. Eg fikk ein stor pose med minde sjokolade. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Aww. Nå åpnet jeg gavene fra sosohal. Gjett hvem som skal få en stooor klem etterpå Fikk låne gamle mobilen hans siden min er ødelagt , fikk sitronkrukke som jeg har ønsket meg og svart dagbok Hvilken tpye mobil var det da? Dn vr s1krt dr1tql!!!!!!!!!!!111111 S1krt1 510204056kz00rxx5110i überpr0nedt.! *Le av håpløse modellnavn* Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bare jeg som ikke gleder meg til å åpne gaver? Hater det........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg