Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall :p ) med en brødrister :(

Haha... Hun kjøper gaver til seg selv ved å gi dem til barna... :!: Go mom!

Lenke til kommentar
Stygt! Vi fikk lov til og åpne en gave siden lillebrødrene mine maste så jævelig. Jeg opner pakken fra mor. Og hva ser jeg. En jævla brødrister! Hva skal jeg som er 15år og hater rista brød(den versjonen værtfall :p ) med en brødrister :(

stakkars :(

håper jeg får bassgitaren min :D:D

Lenke til kommentar

Hahahaha, EID! :tease:

Den måten der er old ja... Gir en gave man har lyst på selv til noen andre (i familien...) Hehe... Du får kose deg med ristern ikveld, det er tanken som teller (men hun tenkte kanskje mest på seg selv? :p ) God juuuul.... :D

Lenke til kommentar
Aww. Nå åpnet jeg gavene fra sosohal. Gjett hvem som skal få en stooor klem etterpå  :D Fikk låne gamle mobilen hans siden min er ødelagt  :love:, fikk sitronkrukke som jeg har ønsket meg og svart dagbok  :w00t:  :dribble:

Hvilken type mobil var det da?

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Aww. Nå åpnet jeg gavene fra sosohal. Gjett hvem som skal få en stooor klem etterpå  :D Fikk låne gamle mobilen hans siden min er ødelagt  :love:, fikk sitronkrukke som jeg har ønsket meg og svart dagbok  :w00t:  :dribble:

Hvilken tpye mobil var det da?

Dn vr s1krt dr1tql!!!!!!!!!!!111111 S1krt1 510204056kz00rxx5110i überpr0nedt.!

*Le av håpløse modellnavn*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...