Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja...thanx til hvem en som sto bak det.

Fant nettopp ut at en kompis av meg skal ha parthey.

Og seff finner jeg ut det ETTER øl-utsalget er stengt.

****** typisk.

Og på en eller annen måte så har jeg mistet 20-pakkninga med Camel-pakken min i.

Irriterende!

Lenke til kommentar

Congrats on the nick change.

Arrgh! Er forbanna. Fikk mail igår om at prosjektoren var sent så eg regnet med at den kom idag men nei. Ingen lapp om at eg må ned til posten for å hente den. Hadde liksom gjort det klart og fikset slik at det skulle ta helt av med filmer og greier. Hadde avlyst lan og greir og nå er det ikke en dritt som skjer i helgen. :(

Edit: CFD: Hvilket mp3 spiller?

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
B|Real: hvem var det som gav allyse iniativ til å fikse for deg? :p
Jaja...thanx til hvem en som sto bak det.

Jaja...blir drikking på meg. Har ei halv halvflaske med finlandia hos roger, så jeg drar dit og henter den og så kjøpe røyk og vi er pakket og klar.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt dette hittil i julestria.. Julegaver tilmegselv selvfølgelig:

Kamera til 1800kr

Mp3 spiller til 3300kr

5100 = Masse penger

Men hva gjør man ikke for segselv?

mener at du har 5100kr cash?

isåfall, er du rik eller no ;)

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Arrgh! Er forbanna. Fikk mail igår om at prosjektoren var sent så eg regnet med at den kom idag men nei. Ingen lapp om at eg må ned til posten for å hente den. Hadde liksom gjort det klart og fikset slik at det skulle ta helt av med filmer og greier. Hadde avlyst lan og greir og nå er det ikke en dritt som skjer i helgen. :(

Visst du har tracket pakken..og den ligger på postkontoret så er det bare og hente den...

Bare ta med bekreftelsen av pakken du bestilte...

Tok hvertfall 4dager og få sendt ut lappen oss meg (pakken hadde ligget der i 4 dager :thumbdown: )

Men det visste du vel...

Nettopp kommet hjem fra mini lan :thumbs:

4stk spilte xbox på 2 skjermer..kult ass :thumbs:

Sitter i fjellene(Halo) og sniper de hihi.. :p

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Congrats on the nick change.

Edit: CFD: Hvilket mp3 spiller?

DU seriøst.. Monica har besøk av en person som jeg har tenkt mange vonde tanker om ,men som egentlig ikke har gjort noe (som jeg vet om da :p.. Neida.. Bare tuller) og kalle er på julebord og Eirik leser til prøve..

Så er du med og finne på noe sammen.. Vil være litt sosial og jeg har jo mast om og treffe deg i evigheter.. Vi kan sikkert få med noen andre ifra Bergen også..

La oss ta det imorgen feks.. Eller idag.. Har f... meg ikke driten og finne på.

EDIT:

------------------------------------------------------

1 x asono jukebox HD500 Fjernkontroll () = NOK 249,-

1 x asono jukebox HD500 40GB () = NOK 2995,-

------------------------------------------------------

Totalsum: NOK 3363,-

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt dette hittil i julestria.. Julegaver tilmegselv selvfølgelig:

Kamera til 1800kr

Mp3 spiller til 3300kr

5100 = Masse penger

Men hva gjør man ikke for segselv?

mener at du har 5100kr cash?

isåfall, er du rik eller no ;)

Har jo fortsatt omtrent 3000kr etter at alt er betalt ,men ting koster.. Skal se om jeg klarer og få solgt filservern min (HK+CPU = KT333 inkl raid+XP2400 og 512 PC2700) og koblet alt opp i en billig maskin jeg har stående her.. FÅ inn litt penger igjen..

Mamma tok også et halvt års leie ifra meg på Mandag.. Er jo over 18 og da synes de det er rett og rimelig at jeg skal betale hjemme.. Mao så var kontoen min nesten tom da jeg trodde jeg hadde 4000kr der... :snufs:

Så jeg hadde egentlig ikke råd til Den Mp3 spilleren ,men klarte rett og slett ikke og vente.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...