b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Og fra 0 til 9K. Jaja...allyse ordnet det for meg. *klemme godt på allyse* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 B|Real: gjett hvem som fikk allyse til å fikse det *klappklapp for HalTan* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jaja...thanx til hvem en som sto bak det. Fant nettopp ut at en kompis av meg skal ha parthey. Og seff finner jeg ut det ETTER øl-utsalget er stengt. ****** typisk. Og på en eller annen måte så har jeg mistet 20-pakkninga med Camel-pakken min i. Irriterende! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har kjøpt dette hittil i julestria.. Julegaver tilmegselv selvfølgelig: Kamera til 1800kr Mp3 spiller til 3300kr 5100 = Masse penger Men hva gjør man ikke for segselv? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har ikke kjøpt en shite.. Sender du litt penger cfd ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Congrats on the nick change. Arrgh! Er forbanna. Fikk mail igår om at prosjektoren var sent så eg regnet med at den kom idag men nei. Ingen lapp om at eg må ned til posten for å hente den. Hadde liksom gjort det klart og fikset slik at det skulle ta helt av med filmer og greier. Hadde avlyst lan og greir og nå er det ikke en dritt som skjer i helgen. Edit: CFD: Hvilket mp3 spiller? Endret 5. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 B|Real: hvem var det som gav allyse iniativ til å fikse for deg? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fant nettopp ut at en kompis av meg skal ha parthey.Og seff finner jeg ut det ETTER øl-utsalget er stengt. ****** typisk. Ølsalget er steng? er ikke lørdag idag vet du Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) B|Real: hvem var det som gav allyse iniativ til å fikse for deg? That would be me Endret 5. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fant nettopp ut at en kompis av meg skal ha parthey.Og seff finner jeg ut det ETTER øl-utsalget er stengt. ****** typisk. Ølsalget er steng? er ikke lørdag idag vet du Han bor langt til h*lvete i gokk sp kanskje de har noen merkelig tider der. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Her stenger ølsalget 7 idag, men 10 minutter unna er røyken, og der stenger det 8, ganske greit egentlig det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 HalTan sier: fyfaen teh boss er boring skating in heaven! sier: oh yeah Kjipt du har en kjip sjef Halfie ))) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kjip sjef, ingen jobb... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ble du sparket? )) =P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 B|Real: hvem var det som gav allyse iniativ til å fikse for deg? Jaja...thanx til hvem en som sto bak det. Jaja...blir drikking på meg. Har ei halv halvflaske med finlandia hos roger, så jeg drar dit og henter den og så kjøpe røyk og vi er pakket og klar. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Jeg har kjøpt dette hittil i julestria.. Julegaver tilmegselv selvfølgelig: Kamera til 1800kr Mp3 spiller til 3300kr 5100 = Masse penger Men hva gjør man ikke for segselv? mener at du har 5100kr cash? isåfall, er du rik eller no Endret 5. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Arrgh! Er forbanna. Fikk mail igår om at prosjektoren var sent så eg regnet med at den kom idag men nei. Ingen lapp om at eg må ned til posten for å hente den. Hadde liksom gjort det klart og fikset slik at det skulle ta helt av med filmer og greier. Hadde avlyst lan og greir og nå er det ikke en dritt som skjer i helgen. Visst du har tracket pakken..og den ligger på postkontoret så er det bare og hente den... Bare ta med bekreftelsen av pakken du bestilte... Tok hvertfall 4dager og få sendt ut lappen oss meg (pakken hadde ligget der i 4 dager ) Men det visste du vel... Nettopp kommet hjem fra mini lan 4stk spilte xbox på 2 skjermer..kult ass Sitter i fjellene(Halo) og sniper de hihi.. Endret 5. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Congrats on the nick change. Arrgh! Er forbanna. Fikk mail igår om at prosjektoren var sent så eg regnet med at den kom idag men nei. Ingen lapp om at eg må ned til posten for å hente den. Hadde liksom gjort det klart og fikset slik at det skulle ta helt av med filmer og greier. Hadde avlyst lan og greir og nå er det ikke en dritt som skjer i helgen. Edit: CFD: Hvilket mp3 spiller? DU seriøst.. Monica har besøk av en person som jeg har tenkt mange vonde tanker om ,men som egentlig ikke har gjort noe (som jeg vet om da .. Neida.. Bare tuller) og kalle er på julebord og Eirik leser til prøve.. Så er du med og finne på noe sammen.. Vil være litt sosial og jeg har jo mast om og treffe deg i evigheter.. Vi kan sikkert få med noen andre ifra Bergen også.. La oss ta det imorgen feks.. Eller idag.. Har f... meg ikke driten og finne på. EDIT: ------------------------------------------------------ 1 x asono jukebox HD500 Fjernkontroll () = NOK 249,- 1 x asono jukebox HD500 40GB () = NOK 2995,- ------------------------------------------------------ Totalsum: NOK 3363,- Endret 5. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har kjøpt dette hittil i julestria.. Julegaver tilmegselv selvfølgelig: Kamera til 1800kr Mp3 spiller til 3300kr 5100 = Masse penger Men hva gjør man ikke for segselv? mener at du har 5100kr cash? isåfall, er du rik eller no Har jo fortsatt omtrent 3000kr etter at alt er betalt ,men ting koster.. Skal se om jeg klarer og få solgt filservern min (HK+CPU = KT333 inkl raid+XP2400 og 512 PC2700) og koblet alt opp i en billig maskin jeg har stående her.. FÅ inn litt penger igjen.. Mamma tok også et halvt års leie ifra meg på Mandag.. Er jo over 18 og da synes de det er rett og rimelig at jeg skal betale hjemme.. Mao så var kontoen min nesten tom da jeg trodde jeg hadde 4000kr der... :snufs: Så jeg hadde egentlig ikke råd til Den Mp3 spilleren ,men klarte rett og slett ikke og vente. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 På tide med juleavatar eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg