Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WTF? Haha eg begynner alltid å lese tråder nedifra? Jobber meg oppover liksom. Haha Anyways fælt som folk klager over postingen inatt da. Btw grunnen til at noen ikke helt fikk med seg ka som skjedde så var det slik at vi flyttet oss fra en tråd til ett annet. Ganke vilt altså. :roll:

Lenke til kommentar

Geez, Han kommer før deg.. Er bare det at du er tankeleser, uten å være ordentlig klar over det selv.. SnowDOG_ har samme frekvens som deg.. Eller Channel som det så fint heter, og derfor mottar du hans bølger, og hvis han er inne på en tråd, går du, ikke helt av fri vilje, men bare fordi du føler for det liksom(den telepatiske underbevisstheten din spilelr inn her ja. Hvis du lærer deg å kontrollere og være bevisst på dine telepatiske evenr kan du komme langt. For øyeblikket for den deg bare til å besøke tråder samtidig som SnowDOG_, og å wanke synkront med han. Jeh.

Lenke til kommentar
WTF? Haha eg begynner alltid å lese tråder nedifra? Jobber meg oppover liksom. Haha Anyways fælt som folk klager over postingen inatt da. Btw grunnen til at noen ikke helt fikk med seg ka som skjedde så var det slik at vi flyttet oss fra en tråd til ett annet. Ganke vilt altså. :roll:

Det var faktisk heftig posting ja. Jeg klarte bare og holde øye med 3stk ,men jeg har ISDN så dere må jo unskylde meg da ;) Slike ting må vi få igang flere av. Får vell lade opp mobilen og ringe til Creaturet fordi henne rart nok ikke er online atm.

Lenke til kommentar

Fy ******. Gruer meg til Halloween. Da kommer alle drittungene på døra og forstyrrer. Nytter ikke å spille CS, for eksempel - spesielt ikke PCW. Ender med at jeg må åpne døra og fôre jævlene også, fordi jeg har rom oppe, og der er utgangsdøra også. ****** heller. Skal late som om jeg sover elnsn.

Lenke til kommentar

Altså, dere misforstår.. De wanker alltid synkront, med mindre en av dem er i en spesiell situasjon og blir nødttil å motstå signalene den andre sender ut. Dere har gjort dette nesten hele livet. Sannsynligvis wanka dere for første gang samtidig, uten å vite det. Nå vet dere det. Glad for å opplyse dere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...