Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heeeeeeeeere's christmas Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Aah, trådløst internett med bærbar er digg ja. Spesielt når windows er kaputt på "skrivebords PC-en" ( ) Men jeg vil jo antageligvis få ny pc i morgen som blir baaare min. Synes egentlig at fattern kunne prøvd å skjule hva jeg fikk til jul litt bedre. Med en gang vi fikk internett på den bærbare, var han veldig ivrig etter å bruke internett. Mens jeg sto der gikk han inn på dell sin hjemmeside. Så gikk jeg bort og tenkte at det var rart at han skulle inn dit. Så gikk det etterhvert opp for meg. Han gikk for å hente et ark og sa til meg at jeg ikke skulle bruke pcen. Når han kom tilbake gikk jeg bort til han igjen og spurte hva han drev med, og han sa tydelig at jeg ikke skulle se. (merk: alt dette foregikk på mitt rom.) Når jeg gikk på dell sin side etterpå så jeg at "ordestatus" var merket lilla. Lang post. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ehs5 skrev: Aah, trådløst internett med bærbar er digg ja. Spesielt når windows er kaputt på "skrivebords PC-en" ( ) Men jeg vil jo antageligvis få ny pc i morgen som blir baaare min. Synes egentlig at fattern kunne prøvd å skjule hva jeg fikk til jul litt bedre. Med en gang vi fikk internett på den bærbare, var han veldig ivrig etter å bruke internett. Mens jeg sto der gikk han inn på dell sin hjemmeside. Så gikk jeg bort og tenkte at det var rart at han skulle inn dit. Så gikk det etterhvert opp for meg. Han gikk for å hente et ark og sa til meg at jeg ikke skulle bruke pcen. Når han kom tilbake gikk jeg bort til han igjen og spurte hva han drev med, og han sa tydelig at jeg ikke skulle se. (merk: alt dette foregikk på mitt rom.) Når jeg gikk på dell sin side etterpå så jeg at "ordestatus" var merket lilla. Lang post. Dell.. :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Lol, jeg vet. edit: Men på den måten sparer jeg vel en del penger. Hvis det er noe jeg er litt ufornøyd med så kan jeg vel kjøpe noen deler med mine penger, så får jeg vel en litt bedre pc en planlagt. Endret 23. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ehs5 skrev: Lol, jeg vet. Men alikevel; Gratulerer på forskudd... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Yihaa, takk! Nå håper jeg inderlig at det er en pc jeg får, men det er jo veldig mye som tyder på det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 OMG så mye spam det var her før det ble jul. Blir en hvit jul her i Bergen, ja! woot2k! Imorgen må dere passe på å ikke tenke over at noen har det verre/bedre enn dere, bare kos dere. Tåpelig at det alltid skal komme noen og ødelegge julen ved å fortelle at et eller annet sted som ikke har mat. Ekstremt tåpelig å gi folk guilty conscience rett før jul, den tiden vi skal kose oss. Vent med guilt trips til februar en gang, ok? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God Jul, gleder meg til i morgen.. Har ikke kjøpt gave til bruttern ennå jeg, tenker på å kjøpe en boks med Axe deo. Any suggestions? Btw; Fikk tilbake norsk tentamen på siste skoledag før jul(mandag), fikk 4+. Ganske overraskende for meg, har aldri skrevet noen gode nok stiler. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg tror nok jeg personlig ikke ville foretrukket en boks "Axe" til jul.. Kjøp heller en skikkelig flaske Kölnvann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 t0mm3n^_ skrev: Har ikke kjøpt gave til bruttern ennå jeg, tenker på å kjøpe en boks med Axe deo.Any suggestions? Kjøp noe annet en Axe... Axe lyser det bare igjennom at du ikke har gjort så mye forsøk i å finne gave til han. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Cybbe skrev: Jeg tror nok jeg personlig ikke ville foretrukket en boks "Axe" til jul.. Kjøp heller en skikkelig flaske Kölnvann. Det må da være billig da, omg, det er det julen handler om.. Kjøp noe billig, få en Ferrari tilbake. omg, du bør seriøst lære deg dette. edit: glemte en "t" jeg Endret 24. desember 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 t0mm3n^_ skrev: Cybbe skrev: Jeg tror nok jeg personlig ikke ville foretrukket en boks "Axe" til jul.. Kjøp heller en skikkelig flaske Kölnvann. De må da være billig da, omg, det er det julen handler om.. Kjøp noe billig, få en Ferrari tilbake. omg, du bør seriøst lære deg dette. Sure...se hvor mange venner du får Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 robB skrev: SkyMarshall skrev: nerdVANNA skrev: Bundy skrev: Hvorfor er det en delikatesse? Fordi kineserne spiser det. Jammen ... jammen. .. i Kina spiser de jo hund!!! Er det virkelig sant at kinesere gjør det? edit: Kinesere er idioter! Hvem er så dum og spiser en hund? http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/01/416227.html Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Men.... Jeg er 13, han er 17, trenger ikke noe dyrt. Og, det er jeg som har stått for kjøpinga av gavene fra "oss" til resten av familien, hadde ikke jeg gjort det så hadde det ikke vært noen gaver til dem fra "oss".. Og det ender sikkert opp som i fjor, han brenner en cd til meg noen dager etter jul, da fikk han noe dyrt fra meg edit: enten er det noen bokstaver for mye, eller for lite Endret 24. desember 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har dere ikke sett filmen? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg føler meg ensom, selv med så mange rundt meg. Kjip følelse. Har slettet 56 fra msn nå, og blokket ganske mange. DIGG Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 AnAnAs skrev: Jeg føler meg ensom, selv med så mange rundt meg. Kjip følelse. Har slettet 56 fra msn nå, og blokket ganske mange. DIGG 56 o_O Det er flere enn alle sammen jeg har på listen min.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 AnAnAs skrev: Har slettet 56 fra msn nå, og blokket ganske mange. DIGG Ikke meg? *danse en dans* *sovne* Natta1!!1 Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 GAH!!!! Serveren funker ikke !!! Kommer ikke inn via putty og får heller ikke browset filene på den. WTF. :-( Håper den ikke har krasjet.. 290 dager uptime rett i dass .. :-( Kommer ikke på IRC heller, faen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 AnAnAs skrev: Jeg føler meg ensom, selv med så mange rundt meg. Kjip følelse. Har slettet 56 fra msn nå, og blokket ganske mange. DIGG welcome to my world. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg