Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aah, trådløst internett med bærbar er digg ja. Spesielt når windows er kaputt på "skrivebords PC-en" :) ( :( )

Men jeg vil jo antageligvis få ny pc i morgen som blir baaare min. :wee:

Synes egentlig at fattern kunne prøvd å skjule hva jeg fikk til jul litt bedre. Med en gang vi fikk internett på den bærbare, var han veldig ivrig etter å bruke internett. Mens jeg sto der gikk han inn på dell sin hjemmeside. Så gikk jeg bort og tenkte at det var rart at han skulle inn dit. Så gikk det etterhvert opp for meg. Han gikk for å hente et ark og sa til meg at jeg ikke skulle bruke pcen. Når han kom tilbake gikk jeg bort til han igjen og spurte hva han drev med, og han sa tydelig at jeg ikke skulle se. (merk: alt dette foregikk på mitt rom.) :D

Når jeg gikk på dell sin side etterpå så jeg at "ordestatus" var merket lilla. :wee:

Lang post. :ohmy:

Lenke til kommentar
  ehs5 skrev:
Aah, trådløst internett med bærbar er digg ja. Spesielt når windows er kaputt på "skrivebords PC-en" :) ( :( )

Men jeg vil jo antageligvis få ny pc i morgen som blir baaare min. :wee:

Synes egentlig at fattern kunne prøvd å skjule hva jeg fikk til jul litt bedre. Med en gang vi fikk internett på den bærbare, var han veldig ivrig etter å bruke internett. Mens jeg sto der gikk han inn på dell sin hjemmeside. Så gikk jeg bort og tenkte at det var rart at han skulle inn dit. Så gikk det etterhvert opp for meg. Han gikk for å hente et ark og sa til meg at jeg ikke skulle bruke pcen. Når han kom tilbake gikk jeg bort til han igjen og spurte hva han drev med, og han sa tydelig at jeg ikke skulle se. (merk: alt dette foregikk på mitt rom.) :D

Når jeg gikk på dell sin side etterpå så jeg at "ordestatus" var merket lilla. :wee:

Lang post. :ohmy:

Dell.. :!:

Lenke til kommentar

Lol, jeg vet. :p

edit: Men på den måten sparer jeg vel en del penger. Hvis det er noe jeg er litt ufornøyd med så kan jeg vel kjøpe noen deler med mine penger, så får jeg vel en litt bedre pc en planlagt. :shrug:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

OMG så mye spam det var her før det ble jul. Blir en hvit jul her i Bergen, ja! woot2k!

Imorgen må dere passe på å ikke tenke over at noen har det verre/bedre enn dere, bare kos dere. Tåpelig at det alltid skal komme noen og ødelegge julen ved å fortelle at et eller annet sted som ikke har mat. Ekstremt tåpelig å gi folk guilty conscience rett før jul, den tiden vi skal kose oss. Vent med guilt trips til februar en gang, ok?

Lenke til kommentar

God Jul, gleder meg til i morgen..

Har ikke kjøpt gave til bruttern ennå jeg, tenker på å kjøpe en boks med Axe deo.

Any suggestions?

Btw; Fikk tilbake norsk tentamen på siste skoledag før jul(mandag), fikk 4+. Ganske overraskende for meg, har aldri skrevet noen gode nok stiler.

:xmas:

Lenke til kommentar
  Cybbe skrev:
Jeg tror nok jeg personlig ikke ville foretrukket en boks "Axe" til jul.. Kjøp heller en skikkelig flaske Kölnvann.

Det må da være billig da, omg, det er det julen handler om..

Kjøp noe billig, få en Ferrari tilbake.

omg, du bør seriøst lære deg dette.

:p

edit: glemte en "t" jeg

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
  t0mm3n^_ skrev:
  Cybbe skrev:
Jeg tror nok jeg personlig ikke ville foretrukket en boks "Axe" til jul.. Kjøp heller en skikkelig flaske Kölnvann.

De må da være billig da, omg, det er det julen handler om..

Kjøp noe billig, få en Ferrari tilbake.

omg, du bør seriøst lære deg dette.

:p

Sure...se hvor mange venner du får :wee:

Lenke til kommentar

Men....

Jeg er 13, han er 17, trenger ikke noe dyrt.

Og, det er jeg som har stått for kjøpinga av gavene fra "oss" til resten av familien, hadde ikke jeg gjort det så hadde det ikke vært noen gaver til dem fra "oss"..

Og det ender sikkert opp som i fjor, han brenner en cd til meg noen dager etter jul, da fikk han noe dyrt fra meg ;)

edit: enten er det noen bokstaver for mye, eller for lite ;)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...