b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skal kanskje å se SWAT. Fan...håper jeg får lønning før den 13. Er Dreadful EP release-party. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skal kanskje å se SWAT. Den ekke så bra. Men det er underholdning. Spesielt om du er glad i CS og sånn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) I kveld tror jeg jeg trenger å slappe maks av, har vært en überhektisk uke, jeg har sliti på de fleste fronter, og endelig er det litt sjelefred å få, på tross av bankende hodepine (hvorfor sitter jeg her da? Fyfaen jeg er dum.. ). Dessuten har jeg litt underskudd på søvn etter å ha våknet sånn ca. 4 ganger i går natt, døvt. EDIT: Og nå er jeg tilbake til min geniale signatur Endret 5. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Haltan; Hvor har du fått signaturen din fra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Haltan; Hvor har du fått signaturen din fra? Wasa Incorporated? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå stikker jeg til Lillestrøm. Have a nice evening, people! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ny avatar. Eller...en gammel fra GTF. Det er jo så "inn" å ha bilde av seg selv i avatar, så...jah *hummre* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Go with the flow Biril Ha en god tur Thea Ellers tror jeg jeg skal titte litt på enten swat, eller kanskje en annen film nå... *hummre* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 avataren min er ikke meg da ich bin gut, avatar bin x! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Wee.. Skal kanskje se The godfathers-filmene i dag! Får låne DvD-collection av alle filmene av en kompis. Er på høy tid at jeg ser de. Er en skam at jeg ikke har sett de før. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er helg, H-E-L-G!! <-- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lperik: Fan dah...nå har jeg lyst på øl. TAKK! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lperik: Fan dah...nå har jeg lyst på øl.TAKK! Bare hyggelig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå sitter jeg her å koser meg. Har en kamerat til å sove hos meg (ikke misforstå sammenhengen med kameraten min og at jeg koser meg!) Jeg har akkuratt kjøpt meg 2 skikklig deilige stykker med pizza ifra Toto, også var jeg innom og kikka på den nye leiligheten til Wabby. La igjen cdene jeg har hadde lånt av han også, og leiligheten virka stor og fin Har btw en kald manne cola her også nå, trenger jeg noe mer da? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis da B|Real, dog jeg tror allyse kunne skiftet nick for deg! ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Jeeee! Go B|Real )) På tide å leke n00b i hardwareforumet? Endret 5. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Syns det er for jævlig at man på dette forumet må lage ny bruker for at man skal få skifta nick... Men man kan kanskje ikke forvente mer av dette forumet? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Woho! Kameraten min kom hjem istad etter 4mnd Warcraft3 spilling i Sør Korea. Her skal det FEIRES og pils skal ned på høykant! *Setter på Master of Puppets på full pupp på anlegget* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lol, b|real gikk fra 9000 poster til 0 gogo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg