Same- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmmm 10 min. til julaften og jeg er ikke i julestemning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fullt klar over det. Denne moral-perioden varer i en liten time eller sånn, så går den over. Skjer hver jul. Men jeg tror nok at det sunt. Det er akkurat som på skolen når man er på de "trygg trafikk dagene" og man møter et offer..man tenker på det MAKS kanskje noen timer etter at man har gått ut av døra og vips så kliner man gassen i bunn og kjører forsatt som et svin... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det er noe seriøst klikk med Nettet mitt.... : Endret 23. desember 2004 av Omy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja sånt kan det gå. Blir ikke noe waking på meg idag, imorgen eller overimorgen. Er sånn tradisjon at eg ikke wanker då. Sikkert så eg kan ha energi til å takle stress med unger og massing osv... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Da var man i Bergen med 44kbps linje. Ikke var det internett på toget, men strøm var det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja sånt kan det gå. Blir ikke noe waking på meg idag, imorgen eller overimorgen. Er sånn tradisjon at eg ikke wanker då. Sikkert så eg kan ha energi til å takle stress med unger og massing osv... Slik at du kan ta en ordentlig jule-banke-opp-barn energi? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fullt klar over det. Denne moral-perioden varer i en liten time eller sånn, så går den over. Skjer hver jul. Men jeg tror nok at det sunt. Det er akkurat som på skolen når man er på de "trygg trafikk dagene" og man møter et offer..man tenker på det MAKS kanskje noen timer etter at man har gått ut av døra og vips så kliner man gassen i bunn og kjører forsatt som et svin... Exactly. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jaja, dere... Nå er det jul igjen. Det finnes ingenting negativt med denne tiden, bortsett fra moralprekenen jeg får i tankene mine hvert år. Det er utrolig mange fattige barn i verden som verken får god mat eller gaver. Jeg prøver å la være å tenke på det for ikke å legge en demper på stemningen, men det går ikke. Kanskje det er sunt? Er du klar over at vi, bare i dag har handlet for over 2milliarder kroner? Og det er ca 2miliarder kroner de mest kriserammede barnene i afrika trenger for å kunne få det bra? Blir alikevel for dumt å tenke sånn, mye man kan tenke sånn om... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) er det trygt å åpne min 24 julekalenderpakke? Edit: dang, ikke ennå nei Endret 23. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Same- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis noen klarer å få meg i julestemning før julaften skal de få en banan. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) er det trygt å åpne min 24 julekalenderpakke? Edit: dang, ikke ennå nei Det er jul igjeN!!!! Endret 23. desember 2004 av Omy Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 er det trygt å åpne min 24 julekalenderpakke? Edit: dang, ikke ennå nei Gjorde det i går, jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jaja, dere... Nå er det jul igjen. Det finnes ingenting negativt med denne tiden, bortsett fra moralprekenen jeg får i tankene mine hvert år. Det er utrolig mange fattige barn i verden som verken får god mat eller gaver. Jeg prøver å la være å tenke på det for ikke å legge en demper på stemningen, men det går ikke. Kanskje det er sunt? Er du klar over at vi, bare i dag har handlet for over 2milliarder kroner? Og det er ca 2miliarder kroner de mest kriserammede barnene i afrika trenger for å kunne få det bra? Blir alikevel for dumt å tenke sånn, mye man kan tenke sånn om... Er ikke så dumt. Det setter det hele i perspektiv. Hvis du betaler akkurat så mye som du har betalt i dag til Røde Kors, og alle andre i Norge gjør det samme, så har vi reddet mange sultne barn i Afrika. Tenk over det. (Skynd deg, jeg har bare ca 15 min igjen av den nevnte moral-tiden ) Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå er det juleaften! God jul! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Blir alikevel for dumt å tenke sånn, mye man kan tenke sånn om... Selvsagt, man kan jo låse seg inne å bli helt paranoid, eller bare heller "prøve å skape holdninger" (damit det hørtes ut som valgjerd...) der folk tenker litt mere og ikke bare gjør ting helt automatisk.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eg banker da ikke unger. God JUL FOLKENS!!! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) God Jul Endret 23. desember 2004 av imastard Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mærri Krissmæss pipl! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) God jul Endret 23. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg