Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jippi, nå er det ikke lenge til jul! :D

Har vært ute og gått en tur med ei vennine, var kjempekoselig! :yes: Levert en julegave til ei vennine som jeg egentlig hadde glemt, men jeg vet at hu ønska seg incestcide cd'en av nirvana så hu fikk den av meg :) Det er tanken som teller så det gjør ikke noe at den var brukt :p

God jul alle sammen! :thumbs: Gleder meg masse til å feire den beste dagen i året sammen med typen min ,tror det blir den beste julaften ever :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det en delikatesse?

Fordi kineserne spiser det.

Jammen ... jammen. .. i Kina spiser de jo hund!!! :cry:

Er det virkelig sant at kinesere gjør det?

Ja..

De spiser jo alt mulig der da.

katter også...

uannsett god jul alle sammen, om litt under en halvtime åpner jeg luke 24 i julekalenderen...:D

Lenke til kommentar
Smalahovet er delikatesse. :D

For de som ikke vet hva det er: Et helt sauehode, med alt "tilbehør", inkudert øyne , hjerne, you name it.

Vanlig rundt om på vestlandet. Ihvertfall i Sogn og Fjordane. (Mor har bodd der :p)

Noen i midt-troms spiser det også.. ekkelt^^ har spist something selv. og folk om spiser øyne..

Lenke til kommentar
Smalahovet er delikatesse. :D

For de som ikke vet hva det er: Et helt sauehode, med alt "tilbehør", inkudert øyne , hjerne, you name it.

Vanlig rundt om på vestlandet. Ihvertfall i Sogn og Fjordane. (Mor har bodd der :p)

Wæææ.

Jeg strekker meg ikke lenger enn til fårikål jeg der gitt. Har en svigerfar som er glad i smalahåve, og han spiser alt. Men det ekleste han hadde vært borti var en form for okse-lèm. Han sa det var litt uggen konsistens på ballene. Gal mann!

Lenke til kommentar

Jaja, dere... Nå er det jul igjen. Det finnes ingenting negativt med denne tiden, bortsett fra moralprekenen jeg får i tankene mine hvert år. Det er utrolig mange fattige barn i verden som verken får god mat eller gaver. Jeg prøver å la være å tenke på det for ikke å legge en demper på stemningen, men det går ikke. Kanskje det er sunt? :hm:

Lenke til kommentar
Jaja, dere... Nå er det jul igjen. Det finnes ingenting negativt med denne tiden, bortsett fra moralprekenen jeg får i tankene mine hvert år. Det er utrolig mange fattige barn i verden som verken får god mat eller gaver. Jeg prøver å la være å tenke på det for ikke å legge en demper på stemningen, men det går ikke. Kanskje det er sunt? :hm:

Er du klar over at vi, bare i dag har handlet for over 2milliarder kroner?

Og det er ca 2miliarder kroner de mest kriserammede barnene i afrika trenger for å kunne få det bra?

Lenke til kommentar

Og det er ca 2miliarder kroner de mest kriserammede barnene i afrika trenger for å kunne få det bra?

Så det nettop på nyhetene..... Det er mye penger... :p

Lenke til kommentar

Fullt klar over det. Denne moral-perioden varer i en liten time eller sånn, så går den over. Skjer hver jul. :ermm:

Men jeg tror nok at det sunt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...