rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen andre som vet hva de får til jul? Jeg får en Creative Zen Ta-på! Det sa du tidligere idag også. Gidd spam plz. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er deilig med snø nå så lenge det varer! her er det ikke noe snø.. bare is! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er deilig med snø nå Aaargh!! Vi hadde masse snø for 2 uker siden. Borte! Nå er jeg faktisk glaad over at jeg får PC! Jeg sparer jo masse penger og får mulighet til å fikse meg en mye bedre datamskin. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er deilig med snø nå Det er det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor bor du? Omy. Hallingdal, Nesbyen! her er det 0 på gradestokken! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 plz. Det har du sagt før en gang i en helt annen sammenheng. Jeg ber deg derfor om å avstå fra å noen gang si det igjen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er deilig med snø nå så lenge det varer! her er det ikke noe snø.. bare is! Vi har ikke is engang. Det gikk bort for en uke sida. Bare gjørme her nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 plz. Det har du sagt før en gang i en helt annen sammenheng. Jeg ber deg derfor om å avstå fra å noen gang si det igjen. Hehe..... Sms språk er noe crap... liker ikke og lese det, men det er greit nok og bruke på msn! IKKE her! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis det er sånn det skal være, kan jeg da si at og/å-feilen er tillatt på msn... ikke her. Gidd å krangle da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis det er sånn det skal være, kan jeg da si at og/å-feilen er tillatt på msn... ikke her. Gidd å krangle da. Hvorfor bruker du så mye mellomrom i Replyene dine? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ikke helt sikker på hva jeg får... Men har en anelse det er en lcd skjerm.... Så får jeg sikkert mye dill dall... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe..... Sms språk er noe crap... liker ikke og lese det, men det er greit nok og bruke på msn! IKKE her! Poenget mitt var mer at han (forhåpentligvis på tull) ville ha meg til å ikke si noe pga. at jeg har sagt det før, i en helt sammenheng. Eller ingen sammenheng, i dette tilfellet. Uansett, nok om det. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gidd å krangle da. Quoter meg selv jeg. Ro ned et par hakk nå da. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tradisjon tro har jeg vært på resturant i dag . I år var det indisk som stod for tur. Kan ikke huske sist jeg spiste så godt. Nambrød, en annen type brød, tandoori mixed grill og frityrstekte melkeboller med sirup og is. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 *få vann i munnen* Tror jeg går opp og mekker meg noe godt å spise jeg. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 I år har jeg faktisk ikke snøring på NOEN av gavene, har somregel litt peil men i år er det umulig å si siden jeg ikke ønsker meg noe Håper det blir kun penger...det er liksom det jeg trenger Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Huff, Huff... jeg sitter og snakker med søsken barnet mit som tror han har verdens råeste pc... når han ikke har mer en 256 mb ram og 13 gb disk plass og 350 mhz cpu.... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenk godt over hva du sier til han. Du kan eie han hardt nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg