ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 SupremeX skrev: Tror jeg skal slutte å bruke FF og gå over til Opera igjen. Fikk samme dritten som jeg får når jeg bruker IE nå, noe spyware greier.. Så mye for sikkerheten... Den dagen du finner en browser UTEN sikkerhetshull - call me! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Slå på tråden til meg også du. Men for the record, IE er kongen av farlige programmer. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bare sånn lite tips ang. Opera og søk. Du kan legge inn slik at du kan søke direkte i adresselinjen, eksempel for google-søk: "g bananer" amazon "z seinfeld" osv. Du kan også legge til egne søk. For søk på siden trykker du bare "." etterfulgt av det du søker etter. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 rlz skrev: Slå på tråden til meg også du. Men for the record, IE er kongen av farlige programmer. SI hva dere vil.... Call me 3! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 oh yeah jeg er så flink, museknappen på min intelli 4.0 funker ikke lenger sånt skjer når man spiller cs, (og blir blocka) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) LenniZ skrev: oh yeah jeg er så flink, museknappen på min intelli 4.0 funker ikke lenger sånt skjer når man spiller cs, (og blir blocka) Og er en liten sinna nub. Og forresten, kunne noen med peil vært så snill og skjekket denne? Endret 23. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ahpadt skrev: SupremeX skrev: Tror jeg skal slutte å bruke FF og gå over til Opera igjen. Fikk samme dritten som jeg får når jeg bruker IE nå, noe spyware greier.. Så mye for sikkerheten... Den dagen du finner en browser UTEN sikkerhetshull - call me! Poenget var at jeg fikk noe dritt jeg ikke får med opera... Kan heller ringe for å slå av en prat Screen av mitt Opera.. Det er digg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Liker screenshtsa deres gutter... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mer opera!! http://home.online.no/~l-hars/pix/opera_rox.PNG Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 TheMasteR skrev: robB skrev: Nå skal jeg til Åsane og handle julepresanger Hadet. Åsane i Bergen? Ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 robB skrev: TheMasteR skrev: robB skrev: Nå skal jeg til Åsane og handle julepresanger Hadet. Åsane i Bergen? Ja. Ive' been there! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg tror jeg får en Dell PC av fattern og muttern. Bør jeg være glad da? Det er muligens en dimension 8400. (heldigvis) Tenk om de kjøper noe dritt som jeg absolutt ikke vil ha? Men, egentlig så høres det ganske greit ut uansett, fordi jeg har en del penger fra før så jeg kan kjøpe noe nytt hvis jeg ikke er helt fornøyd. Heldigvis har pappa en del greie på data så han klarer vel ihvertfall å plukke ut et greit system. Endret 23. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Dikky skrev: Mer opera!!http://home.online.no/~l-hars/pix/opera_rox.PNG -- Den var jo også: (not) Endret 23. desember 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis du virkelig blir misfornøyd, så kan du da selge den. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ehs5 skrev: Jeg tror jeg får en Dell PC av fattern og muttern. Bør jeg være glad da? Det er muligens en dimension 8400. (heldigvis) Tenk om de kjøper noe dritt som jeg absolutt ikke vil ha? Men, egentlig så høres det ganske greit ut uansett, fordi jeg har en del penger fra før så jeg kan kjøpe noe nytt hvis jeg ikke er helt fornøyd. Høres jo greit ut det... dell er jo bra pc-er det... Noen andre som vet hva de får til jul? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Omy skrev: dell er jo bra pc-er det... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Omy skrev: Noen andre som vet hva de får til jul? Jeg får en Creative Zen Ta-på! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) de ganske greie! en kompis av meg har en.. og har aldri hatt noen problemer med den! Endret 23. desember 2004 av Omy Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er deilig med snø nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg