Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare sånn lite tips ang. Opera og søk. Du kan legge inn slik at du kan søke direkte i adresselinjen, eksempel for google-søk: "g bananer" amazon "z seinfeld" osv. Du kan også legge til egne søk. For søk på siden trykker du bare "." etterfulgt av det du søker etter. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
  LenniZ skrev:
oh yeah jeg er så flink, museknappen på min intelli 4.0 funker ikke lenger :p

sånt skjer når man spiller cs, (og blir blocka) :p

Og er en liten sinna nub.

:tease:

Og forresten, kunne noen med peil vært så snill og skjekket denne?

Endret av rlz
Lenke til kommentar
  ahpadt skrev:
  SupremeX skrev:
Tror jeg skal slutte å bruke FF og gå over til Opera igjen. Fikk samme dritten som jeg får når jeg bruker IE nå, noe spyware greier.. Så mye for sikkerheten... :thumbdown:

Den dagen du finner en browser UTEN sikkerhetshull - call me!

Poenget var at jeg fikk noe dritt jeg ikke får med opera...

Kan heller ringe for å slå av en prat :p

Screen av mitt Opera.. Det er digg :love:

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg får en Dell PC av fattern og muttern. Bør jeg være glad da? :dontgetit: Det er muligens en dimension 8400. (heldigvis)

Tenk om de kjøper noe dritt som jeg absolutt ikke vil ha? Men, egentlig så høres det ganske greit ut uansett, fordi jeg har en del penger fra før så jeg kan kjøpe noe nytt hvis jeg ikke er helt fornøyd.

Heldigvis har pappa en del greie på data så han klarer vel ihvertfall å plukke ut et greit system. ;)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
  ehs5 skrev:
Jeg tror jeg får en Dell PC av fattern og muttern. Bør jeg være glad da? :dontgetit: Det er muligens en dimension 8400. (heldigvis)

Tenk om de kjøper noe dritt som jeg absolutt ikke vil ha? Men, egentlig så høres det ganske greit ut uansett, fordi jeg har en del penger fra før så jeg kan kjøpe noe nytt hvis jeg ikke er helt fornøyd.

Høres jo greit ut det... dell er jo bra pc-er det...

Noen andre som vet hva de får til jul?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...