Blax Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Halo folkens! da er jeg på Igjen Har akurat pynta treet... Gjorde det i fem tiden..det ble så fint så fint Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er det noen mulighet for og endre på ut-seende på Firefox? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er det noen mulighet for og endre på ut-seende på Firefox? Du har jo themes der som alle andre plasser! jeg bytta utseende på min når jeg brukte det.. (bytta til IE pga. dårlig sikkerhet og ingen codec i FF) Rett meg gjerne om jeg tar feil da! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) IE er jo full av sikkerhetshull da Endret 23. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ahh...fant det nå Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 bytta til IE pga. dårlig sikkerhet og ingen codec i FF Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 IE er jo full av sikkerhetshull da Jeg er VELDIG klar over det.. marskina til fatter of ste mor mi klikka etter bruk av IE, men jeg bruker det sammen med Adaware og Norton.. funker fett.. FF er jo ikke den beste leseren den heller da! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 bytta til IE pga. dårlig sikkerhet og ingen codec i FF jeg håper virkelig han mente motsatt (utnom det codet greiene) Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FF er jo ikke den beste leseren den heller da! FireFox og Opera er nok de beste ja... Ihvertfall best likte Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FF er jo ikke den beste leseren den heller da! FireFox og Opera er nok de beste ja... Ihvertfall best likte Jaja... IE er den fineste! FF er kjekkeste (tabbed browsing ), men det som irriterte meg var når du skulle se filmer på nettet eller høre på musikk så virket ikke dette pga at FF ikke har noen støtte for dette.. håper seriøst at det har kommet en update til dette slik at jeg kan begyne og bruke den igjen! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vet det egentlig ikke skal spørres om her, men det går raskere her synes jeg... Det er instalert amsn på den stasjonære, søsteren min vil logge seg på men finner den ikke igjen. Noen forslag til hvordan hun kan det? (Obs. Hun er verre enn meg når det gjelder data! ) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FF er jo ikke den beste leseren den heller da! FireFox og Opera er nok de beste ja... Ihvertfall best likte Jaja... IE er den fineste! FF er kjekkeste (tabbed browsing ), men det som irriterte meg var når du skulle se filmer på nettet eller høre på musikk så virket ikke dette pga at FF ikke har noen støtte for dette.. håper seriøst at det har kommet en update til dette slik at jeg kan begyne og bruke den igjen! Brukerfeil. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vet det egentlig ikke skal spørres om her, men det går raskere her synes jeg... Det er instalert amsn på den stasjonære, søsteren min vil logge seg på men finner den ikke igjen. Noen forslag til hvordan hun kan det? (Obs. Hun er verre enn meg når det gjelder data! ) Søke? (ta deg tid til og skrive rett, lettere og forstå problemet da) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror jeg skal slutte å bruke FF og gå over til Opera igjen. Fikk samme dritten som jeg får når jeg bruker IE nå, noe spyware greier.. Så mye for sikkerheten... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FF er jo ikke den beste leseren den heller da! FireFox og Opera er nok de beste ja... Ihvertfall best likte Jaja... IE er den fineste! FF er kjekkeste (tabbed browsing ), men det som irriterte meg var når du skulle se filmer på nettet eller høre på musikk så virket ikke dette pga at FF ikke har noen støtte for dette.. håper seriøst at det har kommet en update til dette slik at jeg kan begyne og bruke den igjen! Brukerfeil. Liker IE jeg da! kunne foresten ikke kopiere bilder med den! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Opera er digg! Opera is teh shit! Det er bare beste.. Mouse gestures Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tabbed browsing, mouse gestures, deilige skins pluss herlige searchbars. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tabbed browsing, mouse gestures, deilige skins pluss herlige searchbars. screen shot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg