Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FF er jo ikke den beste leseren den heller da!

FireFox og Opera er nok de beste ja...

Ihvertfall best likte :thumbup:

Jaja... IE er den fineste! FF er kjekkeste (tabbed browsing :love: ), men det som irriterte meg var når du skulle se filmer på nettet eller høre på musikk så virket ikke dette pga at FF ikke har noen støtte for dette..:( håper seriøst at det har kommet en update til dette slik at jeg kan begyne og bruke den igjen!

Lenke til kommentar

Jeg vet det egentlig ikke skal spørres om her, men det går raskere her synes jeg...

Det er instalert amsn på den stasjonære, søsteren min vil logge seg på men finner den ikke igjen. Noen forslag til hvordan hun kan det? (Obs. Hun er verre enn meg når det gjelder data! :no: )

Lenke til kommentar

Jaja... IE er den fineste! FF er kjekkeste (tabbed browsing :love: ), men det som irriterte meg var når du skulle se filmer på nettet eller høre på musikk så virket ikke dette pga at FF ikke har noen støtte for dette..:( håper seriøst at det har kommet en update til dette slik at jeg kan begyne og bruke den igjen!

Brukerfeil.

Lenke til kommentar
Jeg vet det egentlig ikke skal spørres om her, men det går raskere her synes jeg...

Det er instalert amsn på den stasjonære, søsteren min vil logge seg på men finner den ikke igjen. Noen forslag til hvordan hun kan det? (Obs. Hun er verre enn meg når det gjelder data! :no: )

Søke? (ta deg tid til og skrive rett, lettere og forstå problemet da)

Lenke til kommentar

Brukerfeil.

Liker IE jeg da! kunne foresten ikke kopiere bilder med den!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...