Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

WOW! :blush: Skulle hatt engelsktentamen nå, men våkna med den dølleste hodepinen på lenge, så her er jeg.

Når vi først snakker om problemer, så må vel jeg også slenge meg på bølgen, Thea, du er ikke alene. Har gått rundt som et spøkelse de siste to månedene. Skolen har gått noenlunde til ****** på de fleste punkter. Hun (nevner ikke navn her) jeg er/var så utrolig foresket i dyttet meg mer og mer unna for hver dag, til slutt endte det i en isbarriere av dimensjoner. Ved siden av dette er det alltid masse møkk med familien, som jeg egentlig ikke har så lyst til å gå inn på. Dessuten opplever jeg å miste kontakten med gode, gammle venner, er vel sånnt som pelier å skje når man begynner på forskjellige VGS, men det er fremdeles jækla trist, spesiellt når man ikke er i noen gunstig situasjon selv. Så jeg har det/har ikke hatt det så forbanna lett jeg heller. I går opplevde jeg deriomot min første opptur, var så langt nede de siste to dagene at det helt ubeskrivelig, så jeg bestemmte meg til slutt for å gjøre noe med det, hadde ikke stort mer å tape. Tok endelig kontakt med henne, endte i en 1 time langt telefonsamtale. Fikk snakket ut om ting, ordna opp, tror jeg. Så det ser lysere ut på et punkt ihvertfall.

Du klarer dette Thea, mange som har vært så langt nede, mange som har opplevd hvor håpløst det kan virke. Men se på f.eks CFD, det ordner seg til slutt, så lenge du merker den minste oppgang gjelder det å utnytte den, og nyte den, så skal du se at den oppgangen øker. Har før (rundt midten av 10. klasse) vært mye lenger nede en jeg har vært nå, av andre årsaker, det gikk tross alt opp til slutt. Hang in there :)

EDIT: Wooo, lurt å utlevere seg sånn på offentlige forum? :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mm..

hadde det rimelig kjipt i 8ende klasse, var bøtte forelska i en jente som bare lekte med meg.. Jeg hadde aldri vært skikkelig bøtte forelska før og did she care? Jeg ble også mobbet fra 8-9 ende klasse og tro meg, man vokser av slikt.. Uten å skryte kan jeg vel si at har en mye mer voksen personlighet enn de som mobbet meg, og jeg har funnet med ordentlig venner siden det var utrolig lett å skille ut de som hjalp meg og ikke hjalp meg når jeg ble mobbet og var nede..

Lenke til kommentar

Thea og HalTan: Trist at dere har det slikt akkuratt nå, spessielt når det gjelder Thea som skal flytte litte gran... Men ting forandrer seg etterhvert..

Ting går opp og ned her i livet, og selv var jeg ganske langt nede i sommer, trudde resten av livet skulle bli et ****** med gjeld osv...men ting ordnet seg heldighvis..

Nå er jeg tilbake ifra skolen, så slutten av Romeo og Juliet, ganske trist slutt igrunn :cry:

Lenke til kommentar
Mattetentamen i 10. ende var jo simpel for vår del :))) (og eksamen også.. )

Jeg syns igrunn matte tentamen var ganske lett jeg og, har jo det meste i regelboka mi (12 sider bare, men det er det jeg ikke kan) Har alltid hatt 5 i matte, så det gikk rimlig lett. Det er værre med Nynorsk og norsk..der suger jeg bigtime! Fikk 3'er på Nynorsk, og Norsk ahr jeg ikke fått igjen enda :...

Lenke til kommentar
Jeg syns igrunn matte tentamen var ganske lett jeg og, har jo det meste i regelboka mi (12 sider bare, men det er det jeg ikke kan) Har alltid hatt 5 i matte, så det gikk rimlig lett. Det er værre med Nynorsk og norsk..der suger jeg bigtime! Fikk 3'er på Nynorsk, og Norsk ahr jeg ikke fått igjen enda :...

3 i nynorsk er bra, aldri hatt over 2 i det :-p

Sitter på jobb å leker med windows update greier og ghost 8 :D faktisk ganske morsomt.. også fikk jeg til en irc bnc for windows som faktisk var litt bra :D:D

:D Hadde vist 1000 poster :D

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

voldsomt til triste sjeler her. Skremmende å lese.

Selv har jeg aldri følt glede eller trang til å gjøre andre triste...merkelige folk det fins.

Jeg har vel fortrengt en del selv...Men etter at jeg avslørte for mari at jeg liker ho har jeg vert mye mer åpen. Og det er viktig.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Noe av det værste jeg er vet er falske jenter. Jenter som later som de har følelser for deg, men prater dritt bak ryggen din og bare leker med deg. Skjønner ikke at de gjør det, de får jo ikke akkuratt betalt for det...

Trist men noen jenter er slike...

Lenke til kommentar
Noe av det værste jeg er vet er falske jenter. Jenter som later som de har følelser for deg, men prater dritt bak ryggen din og bare leker med deg. Skjønner ikke at de gjør det, de får jo ikke akkuratt betalt for det...

vet.. :/

Lenke til kommentar
... Var så langt nede at jeg hadde lyst til og drikke meg så utrolig wasted hjemme og fylle overleppa med snus og bare sitte der.... Gjorde det ikke da.. Men jeg var <-> så nær..

Jeg var ikke nedfor, men ble drita da.

voknet opp hjemme i senga mi med klærna på buksa delvis nede og fyllesyk. Forsov meg på jobb...

Er ikke helt i form idag :blush:

Litt mange B52 og Blitz igår ja *mhm*

Lenke til kommentar

Bare å bli kvitt dem så for det lar seg gjøre....

Lenke til kommentar

Har vel aldri hatt problemer egentlig med meg selv og puberteten.

Eneste jeg har hatt sånn ordentlig problemer med er ensomhet og ei dame...men..jaja..

Har bare blitt mobbet en gang.

Var da jeg gikk siste året på barneskolen. Blei kalt for Jøde pga mine forreldre var ganske relligiøs av seg og gikk ganske ofte i kirka og slikt.

Men tok ikke akkurat no varig men av det.

Jaja...I dag har jeg spist pizza i barnehagen.

Vi bakte alt for mye. Blei 1+1/2 igjenn så jeg fikk med meg ei halv pizza hjem jeg som jeg laget selv. Wee.

Lenke til kommentar

Jass, i dag måtte vi snakke om mobbing og sånn på skolen. Det er visstnok mobbing i klassen og sånn. :roll: Merkelig at vi elever ikke visste noe om det. Nå får vi ikke en gang lov til å spørre sidemannen om hjelp med matte. Lurer på om det er fordi Stian, Anders og jeg kaller hverandre tjukke (Stian og Anders er litt tjukke).

Så tok det trofaste tastaturet mitt kvelden i dag. :(( Sølte vann i det i går, og i dag holdt det ikke ut lenger. Sitter og skriver på et fittetastiss som ikke en gang har PS/2-kontakt. Må bruke sånn adapater.

Jeg synes du kan komme hit og snakke og sånn jeg, Thea,

Lenke til kommentar
Gjest mafister

I dag har jeg vært og spist med noen jenter i klassen, er sikker på hvis blikk kunne dreppe hadde servitøren drept oss alle på et øyeblikk..Innrømmer selv at jenter er pyton når det kommer til pengebetaling. :blush:

Sosohal;

Jepp, vi må snakke, men er ikke typen til å snakke om ting.

Hva skal dere i kveld?

Lenke til kommentar
sosohal;

Jepp, vi må snakke, men er ikke typen til å snakke om ting.

Hva skal dere i kveld?

Du eller jeg er ikke typen til å snakke om ting? Jeg er ikke det, nei, men jeg prøver så godt jeg kan. :roll:

Jeg skal sikkert game og sånn. Glemte å dra på NM i CS eller hva om skulle skje. Kom på det først nå. Er sånn halvveis alene hjemme da. :)))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...