Litejk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har nett testa Mozila firefox... liker den ikke. Dårligt desig. lite ting du kan gjere og den går litt treigt. Så anbefaler opera 7.23 det er den beste internett browseren. leit og finn den, er bedre enn 7,54 fordi du slepper den plagsomme sidelinja Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har nett testa Mozila firefox... liker den ikke.Dårligt desig. lite ting du kan gjere og den går litt treigt. Treigt? Nei, det syntes jeg ikke. Dårlig design? Det er simpelt og oversiktlig. Lite å gjøre? Hva pleier du å gjøre i en webleser? Jeg pleier å surfe.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg bruker Mozilla nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mozilla for teh win! Syns den overgår alle andre browsere. Mange fine add-ons kan du legge inn også. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har nett testa Mozila firefox... liker den ikke.Dårligt desig. lite ting du kan gjere og den går litt treigt. Treigt? Nei, det syntes jeg ikke. Dårlig design? Det er simpelt og oversiktlig. Lite å gjøre? Hva pleier du å gjøre i en webleser? Jeg pleier å surfe.. det eg meinte med lite å gjere va t det var lite du kunne gjere ffor å gjere den bedre, ekstra ting og slikt.. opera har det i haugevis. + at designen var stygg.. lite knapper til å trykke på , og kort adresse linje. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 IE for teh win, suckerz! Jeg er old-skool! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har IE self-Destruct knapp? Hmm, lenge sia jeg har brukt IE Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 + at designen var stygg.. lite knapper til å trykke på , og kort adresse linje. Nå vet jeg ikke hva slags design på browsere du liker, men det i FF syntes jeg er kjempefint. Knapper og adresselinje? w00t? Syntes det er nok knapper, og adresselinjen? Hva faen? Hvor lange linker er det du bruker a? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Enig. Syns FF er meget pent å se på. Enkel og fin. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 + at designen var stygg.. lite knapper til å trykke på , og kort adresse linje. Nå vet jeg ikke hva slags design på browsere du liker, men det i FF syntes jeg er kjempefint. Knapper og adresselinje? w00t? Syntes det er nok knapper, og adresselinjen? Hva faen? Hvor lange linker er det du bruker a? jeg syns slikt design er fint: store knapper og flotte farger på knappene+ at den er enkel å sette seg inn i. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor ikke Opera 7.54? Skjønner ikke helt hva du mener med plagsom sidelinje. Men opera er finere å se på enn ff ja. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bruk opera fordi den har uhm, mange knapper! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 store knapper og flotte farger på knappene+ at den er enkel å sette seg inn i. Går jo ut på akkurat det samma, bare at opera har enfargete knapper og ff har flerfargete. Stoooor forskjell.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mye av poenget med FF er jo at det er utrolig brukervennlig.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) FireFox for teh win \o/ Pen og oversiktelig, trenger man mer? Endret 23. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) store knapper og flotte farger på knappene+ at den er enkel å sette seg inn i. Går jo ut på akkurat det samma, bare at opera har enfargete knapper og ff har flerfargete. Stoooor forskjell.... NEI... det err nesten ingen knapper på FF. Eg liker og ein bowser som heiter Avant browser. den er ganske bra. Men den er det for mange knapper på .. hehe Endret 23. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Og ein ting til som er bedre med Opera er at du slepper å ha opp fleire vindauger på ein gong.. det ligger lissom i opera ikke nede på linja i Explorer Endret 23. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 NEI... det err nesten ingen knapper på FF. Så hvis en browser har mage knapper så liker du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg