SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Haha, jeg kjenner karen på Spiderman i Drammen så utrolig godt. Og han kjenner meg, og dama mi. Så var jeg der idag for å hente meg World of Warcraft pre-order til en kompis, noe han ikke hadde mer igjen a. Så fortalte han meg at dama hadde vært innom og styra og sliti med å skaffe seg så mye informasjon som mulig om Nintendo Gamecube, kontrollere, minnekort spill og kabler og dritt. Har en liten mistanke om hva gaven hennes er for noe nå ... hun skulle til og med holde av en Gamecube. Vi lo leeeeeenge av det ... også angra jeg på at jeg hørte det. Men men ... Natta @ Pain ... Ser deg om 7min Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe husker du merket da? Ja må ha meg en polrunde i dag jeg også. Evig stress det her. Kjenner at magen begynner å knyte seg nå bare jeg tenker over det Bare 1 time igjen nå. Ikke dumt. Kjenner også ett svakt tegn på at jeg kanskje er trøtt. Håper det forsterker seg til jeg kommer hjem så jeg får lagt meg å snudd døgnet. Tviler sterkt. Skal i hvertfall legge til ett bilde av meg selv i recent pic posts også når jeg kommer hjem. Er vel ett år siden sist Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Haha, jeg kjenner karen på Spiderman i Drammen så utrolig godt. Og han kjenner meg, og dama mi. Så var jeg der idag for å hente meg World of Warcraft pre-order til en kompis, noe han ikke hadde mer igjen a. Så fortalte han meg at dama hadde vært innom og styra og sliti med å skaffe seg så mye informasjon som mulig om Nintendo Gamecube, kontrollere, minnekort spill og kabler og dritt. Har en liten mistanke om hva gaven hennes er for noe nå ... hun skulle til og med holde av en Gamecube. Vi lo leeeeeenge av det ... også angra jeg på at jeg hørte det. Men men ... Natta @ Pain ... Ser deg om 7min NOOOO! Ikke si sånt! Synske jævel Btw, lurer på hva du får til jul av dama di jeg ja Men natta Sky & alle andre Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 @Pain: Nei si det ... slips med hamstere på kanskje? Ja natta igjen - lykke til den gangen her da! Det tok btw ikke mer enn 7min Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ser ut som han virkelig tok kvelden nå ja Sitter nå faktisk å jobber litt nå. Weird enough. Å når jeg komer hjem så har jeg huset for meg sjøl i godt over ei uke. Men skal en tur innover til modern også Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja nå kvelda han gett. Men jeg har sitti og remixa Amiga-låta mi jeg nå. Tenkte jeg skulle avslutte det hele med å spella litt Riddick. Dukker opp om ei stønn. Om noen lever! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe ikke umulig det nei. Er riddick noe bra da? Så ikke for meg at det ble noen hit på spill Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ok eg sovnet hvis foran pc'n. God natt. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe natt natt. Akkurat kommet hjem. Så nå er det en film tror jeg. Må bli trøtt, å det er litt kjapt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hoi ... ja Riddick er THE surprise of the year. Det EIER, og innehar min 2.plass over FPS i 2004. Vin Diesel er og blir beinhard og tøff. Og det passet seg i spill og. bare prøv og se. Men nå våkna dama, så nå må jeg krype litt. Natta! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 GgggggggooooooooooooooooooDDDDDDDDdddddddddddddddddd JUL Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det kommer snø!!!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Neimen, har vi fått et nytt tilskudd av feminine deltakere her på forumet? Elise_ elns ? Hun har vært her lenger enn jeg har vært her.... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er vist dagen før dagen i dag. Dagen før dagen betyr også dagen for blodslit og "kos" Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dagen er ikke begynt i det hele tatt enda. Må sove først Men får vel ta en titt på riddick etter jul en gang. Alt for mye styr nå Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her var det liv... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hey Hva skjera, kammerat? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nu er jeg oppe også... Må rekke en røntgen-time dog.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Neimen, har vi fått et nytt tilskudd av feminine deltakere her på forumet? Elise_ elns ? Hun har vært her lenger enn jeg har vært her.... Det er bare ikke alle jentene som er attention whores Ps: ikke personlig ment til noen... Edit: Også er det alltid like koselig å se at typen blir veldig glad for nye feminine deltakere på forumet Endret 23. desember 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vyay! dette er julaften min siden vi reiser til grand kanaria på den 24 og kommer hjem til nyttårsaften, blir digg romjul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg