Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Haha, jeg kjenner karen på Spiderman i Drammen så utrolig godt. Og han kjenner meg, og dama mi. Så var jeg der idag for å hente meg World of Warcraft pre-order til en kompis, noe han ikke hadde mer igjen a. Så fortalte han meg at dama hadde vært innom og styra og sliti med å skaffe seg så mye informasjon som mulig om Nintendo Gamecube, kontrollere, minnekort spill og kabler og dritt. Har en liten mistanke om hva gaven hennes er for noe nå ... hun skulle til og med holde av en Gamecube. Vi lo leeeeeenge av det ... også angra jeg på at jeg hørte det. Men men ...

Natta @ Pain ...

Ser deg om 7min ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe husker du merket da? Ja må ha meg en polrunde i dag jeg også. Evig stress det her. Kjenner at magen begynner å knyte seg nå bare jeg tenker over det ;)

Bare 1 time igjen nå. Ikke dumt. Kjenner også ett svakt tegn på at jeg kanskje er trøtt. Håper det forsterker seg til jeg kommer hjem så jeg får lagt meg å snudd døgnet. Tviler sterkt.

Skal i hvertfall legge til ett bilde av meg selv i recent pic posts også når jeg kommer hjem. Er vel ett år siden sist :p

Lenke til kommentar
Haha, jeg kjenner karen på Spiderman i Drammen så utrolig godt. Og han kjenner meg, og dama mi. Så var jeg der idag for å hente meg World of Warcraft pre-order til en kompis, noe han ikke hadde mer igjen a. Så fortalte han meg at dama hadde vært innom og styra og sliti med å skaffe seg så mye informasjon som mulig om Nintendo Gamecube, kontrollere, minnekort spill og kabler og dritt. Har en liten mistanke om hva gaven hennes er for noe nå ... hun skulle til og med holde av en Gamecube. Vi lo leeeeeenge av det ... også angra jeg på at jeg hørte det. Men men ...

Natta @ Pain ...

Ser deg om 7min ;)

NOOOO! Ikke si sånt! Synske jævel :p

Btw, lurer på hva du får til jul av dama di jeg ja :whistle:

Men natta Sky & alle andre :)

Lenke til kommentar
Neimen, har vi fått et nytt tilskudd av feminine deltakere her på forumet? Elise_ elns ?  :D

Hun har vært her lenger enn jeg har vært her.... :)

Det er bare ikke alle jentene som er attention whores :p

Ps: ikke personlig ment til noen... :)

Edit: Også er det alltid like koselig å se at typen blir veldig glad for nye feminine deltakere på forumet :thumbdown:

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...