b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Opera all the way. Jeg klubber...er dautrøtt. Natt folks. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Opera all the way. Jeg klubber...er dautrøtt. Natt folks. pingle! Den lille turen gjorde at eg er nå klin våken. Jaja.....ka kan man surfe på? Nettet er så liten nå. Edit: Joda. Skal muligens til chile neste år med familien og eg og svogeren skal på uke lang laksetur i noen av "verdens" beste lakse elver. Må bare finne ut kas og kor de ligger osv. Edit2: Bah fant en side der en nordmann var nede og fisket. For en tilfeldighet! http://home.online.no/~jfuruly/salmon/patagonia.htm Endret 23. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 HAHAHAHAHAHAH. Se hva en av mine svette venner laget idag. Ligger på forsiden og lukter jul. www.whinerz.com Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nice. jeg digget Peru så det blir nok en bra tur tipper jeg. Du har vel vært i chile før right? Anyways så kjeder jeg meg også litt. Sett litt på noen sjuke videoklipp nå, å er tom for ideer for ting å søke på. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 @SupremeX: Velkommen etter Jeg har tilogmed oppdatert siggen for anledningen _NÅ_ legger jeg meg Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 :!: Nice one Sky, det var vel den jule Lap'en tipper jeg.... Dødsbra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 :!: Nice one Sky, det var vel den jule Lap'en tipper jeg.... Dødsbra. Det var jule-læppy'n vet du :!: Har man ikke julesteming - så lager man julestemning! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det gjorde nesten det at jeg fikk lyst å bake nå. hadde jeg bare hatt ingredienser å litt futt i meg så... Btw dødsbra at noen holder meg våken nå. Har vært dødsstille etter at jeg kasta ut ei dame fra ett rom her, kliss naken... J aja man har ikke mer gøy enn man lager selv Storyen gikk sånn at romkameraten kom ned å klaget til meg for at han kameraten hans ikke ville holde kjeft når han å den dama lå å klinte... he he så måtte jo kaste hun ut da... Hun var lite flau når hun kledde på seg naken rett fremfor meg. Lita student bærte tipper jeg. Spriter opp jula litt det hær Endret 23. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nice. jeg digget Peru så det blir nok en bra tur tipper jeg. Du har vel vært i chile før right? Anyways så kjeder jeg meg også litt. Sett litt på noen sjuke videoklipp nå, å er tom for ideer for ting å søke på. Ja var i chile første og eneste gangen når eg var 11 eller noe. Var kult men var mest i hovedstaden og det var kult men taklet ikke klimaet så veldig. Var tørr varme og mens vi var der var det 40grader. Sør chile skal vist være ganske lik norge sies det. Edit: Hahaha. Igjen? Ka slags hotel er det du jobber hos? :!: Endret 23. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Cool stuff. Ja vet det med varmen siden jeg var i samme klima. Men detvar enda værre når man kom opp i høyden. Takla det dårlig de første dagene. Har også lyst å dra til chile og reise sørover langs kysten. Tror nok det kan være temmelig bra der. I hvertfall så er mye bedre enn snø å fanskap nå Edit: vel eh Clarion i tromsø. noen militærfolk som er på vei hjem på perm. Å så ødela jeg (å kompisen hans) julemoroa . Btw lita søt blond student pie. Hadde tatt ho om jeg hadde hatt sjansen selv. Men var vel ikke akkurat tidspunktet Holdt på å le meg i hjel. Men alså sånt her er sjelden kost her. Ikke ofte jeg ser nakne damer som er ok å se på her oppe. Skjedd sikkert rundt 5 -10 ganger på 3 år. Endret 23. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du kasta UT ei naken student-berte? Herrejesus - da har jeg hørt det og. Fin liten greie og oppleve midt i en treg natt da! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vel hun fikk jo kle på seg før jeg kasta hun ut da. Men alså hun gikk frivillig. Tror hun ble litt flau når hun ikke fikk være der Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Haha, uansett najs! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du hadde ikke kamaraet med deg idag heller? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Term, du tok ikke poenget til Sky. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Joda det setter humøret opp ett par hakk må jeg innrømme. Irritert ræva av meg av å gå å kjefte på militær rom som har bråkt i hele kveld. Så dette ble en bonus føler jeg...sånn bare for at det er jul :!: Njo skjønte hva han mente... men valgte å ikke kommentere det Edit : næh tar seg vel ikke så bra ut å bare si... vent litt... skal bare ha ett bilde til en kompis.. haha Endret 23. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeje, da la jeg meg... Off. Skal på jobb idag, og før det må julegaver handles. Faens stress. Jaja, det blir vel jul i år også. Vi snakkes folkens, nå SKAL jeg legge meg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Edit : næh tar seg vel ikke så bra ut å bare si... vent litt... skal bare ha ett bilde til en kompis.. haha Nåh? GOD NATT!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heheh så tidlig ? Næh du får ha god natt da. Å god juleshopping Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Huff ja. Eg er heldigvis ferdig med drittet. En kompis skulle levere gaver idag og eg hadde jo glemt å kjøpe vinflasken eg skulle gi som gave men klarte heldigvis å huske at foreldrene hadde noen vin flasker så eg tok en og pakket den inn. Må bare huske å erstatte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg