Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Ikke sant  ;)

Det beste fra to verdener ... hehe!

He he nice ;)

Alexander går på kino nå. Gjør som normale folk å ta med deg ei dame (eller gutt om du vil) å gå og se. Det er det jeg kommer til å gjøre i hvert fall. Elsker å gå på kino. Å har heller ikke noe problem med å få selskap der heller.

men anyways nå er det å traske inn på kjøla å se etter mer mat, blir så sulten av all den småspisinga nå

Jammen det har jeg allerede planglagt. SÅ jeg var før deg der. Men ifølge ALLE som har sett den, så suger Alexander. (noe jeg ikke skjønner) ... så jeg skal se Oceans12 tipper jeg.

.... ooooog hjem hit og få dama til å sovne så jeg kan sitte sammen med 19"'ern litt igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei faen. Ifjor fikk eg 2 kino billett som og eg har bare brukt den ene. Regner med den som eg har igjen er utgått på dato. Jaja. :shrug:

Må begynne å psyche med ned allerede nå hvis eg skal legge meg før 06. Imorgen er det litt stressing. :hrm:

Edit: *går ut med hunden og tar en røyk* :D

edit2: Heter vel psyke.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Cool stuff. Nei storyen til alexander filmen kan jeg tro blir litt for tynn. Det er mulig at kun dem med bakgrunnsforstålse skjønner all sammenhengen. Er temmelig historie interesert selv så jeg har lest en del rundt det her. Så håper den ikke blir alt for ille.

Men Oceans 12 skal jeg se 1900 i dag om hun andre kan da. Hun skulle bare sjekke at familien ikke hadde noen planer.

Lenke til kommentar
Forresten, takk

men atte opera 8.0 beta er kommet ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/800b1/en/std/ ganske rask :) bare ikke irc klient der :(

tror det er nytt at den nye betaen er kommet..

Så hent ned xchat eller mirc da, værre er det ikke..

Mirc forstod jeg ikke en shit av. har det, Noen som vil holde kurs?

edit: gadd faktisk bruke huet, så dere trenger ikke *lykkerus*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Mirc forstod jeg ikke en shit av. har det, Noen som vil holde kurs?

Tuller du?

Installer, skriv nick og velg server!

Connect til serveren og velg kanal.

for å joine #norge, skriver du /j #norge i kommandolinja.

Hvis du ikke vil skrive manuelt, så dukker det jo opp en boks med forhåndsinnstilte kanaler når du kobler til en server. Og server-lista har du jo med en gang du åpner mIRC! Koble til #EFnet og Homelien for eksempel.

Det er IKKE vanskelig!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Noen med en knall idè på hva jeg skal kjøpe til min onkel? 35 år, passe moderne kar (ikke 80s guy, men heller ikke elektronikk-freak). Noen med ideer? Budsjett... Tja, 2/300,- eller no. Har noen en idè så kom med den uansett ;)

EDIT: SkyMarshall: Klarte ikke legge meg, hehe ;)

Jippi! fant batteriladeren til Cybershot'en min :love: Endelig ;)

Endret av pain
Lenke til kommentar

@Pain: Nei du jeg kjenner meg så altfor godt igjen, så den er så grei.

Uansett, jeg kjøpte Die Hard og Pirates of Caribbian på Dvd til min far, pluss en sexy liten kopp med bilde av en sprell naken mann i kokke-forkle som det stod "Verdens Beste Elsker" på. Tenker det løsner litt på gebisset til bestemor på julaften jeg. Ingen vits og ta i så veldig, det er faren din - og bare tanken som teller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...