Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ouch, det er ille. Masse spam der ja tipper jeg Hvordan var Colin i denalexander rollen da... Frykter for at det ble for dumt med en ire til å spille han, men men Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ouch, det er ille. Masse spam der ja tipper jeg Hvordan var Colin i denalexander rollen da... Frykter for at det ble for dumt med en ire til å spille han, men men Han klarte seg som New Yorker i Phone Booth, så det er ikke derfor man bør styre unna Alexander. Det finnes mange andre grunner Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 åj, begynner å bli trøtt..åj legger seg åj.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dæsken, så mye dere hadde skrevet. Jaja, var en bra kveld det her. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe joda sant nok det da. Men klarer liksom ikke ta den helt på alvor med han i hovedrollen. Kanskje for at jeg hadde sett for meg alexander på en helt annen måte. Men det er vel en helt grei film sånn sett. Det er vanselig å lage en film om livet der det skjedde så mye i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Misforsto litt om hvordan Alexander egentlig døde. Har hørt at han drakk seg ihjel (for mye alkohol på styrten (3 liter)), men i filmen forestilte jeg meg at han døde av forgiftning... Også fikk jeg ikke hele tiden kontroll på hvordan ting akkurat skjedde, midt i spenningen så avsluttet de det liksom uten å si hvordan han vant, han vant bare... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Klokka er altfor mye. :/ Må legge meg, får håpe jeg er opplagt og ikke fyllesjuk i morra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva faen gjør jeg våken kl 4? Hvordan ble klokken 4 uten at jeg merket det? Klokken min må være feil, det var jo bare en liten stund siden jeg sto opp... Stupid time.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Sant nok. Nå forteller vel historien at han drakk 3 liter vin på styrten. Han var jo god på flaska helt til slutten er jo det som er fortalt. Drepte en av sine trofaste generaler i fylla osv. Syk mann det der har ikke sett filmen enda, men tar det i romjula Endret 23. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sant nok. Nå forteller vel historien at han drakk 3 liter vin på styrten. Han var jo god på flaska helt til slutten er jo det som er fortalt. Drepte en av sine trofaste generaler i fylla osv. Syk mann det der har ikke sett filmen enda, men tar det i romjula WOOOT FUCK*** MOVIE????? link any1? please.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jau, der sovna dama. Da har jeg litt tid forann 19"'ern igjen ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jau, der sovna dama.Da har jeg litt tid forann 19"'ern igjen ... Det man kaller prioriteringer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ikke sant Det beste fra to verdener ... hehe! Endret 23. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som vet hva de uoffisielle hw kanalene er? og hvilken server? for feks noen sier "undernet" OG HVA SLAG JÆVLA ADRESSE?! .COM? .NO? .IQ? .ORG? HÆÆ? ingen som kan si hele adressen! sorry, er LITT JÆVLA frustrert.. btw: bruker opera som irc klient.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://www.undernet.org <- serverliste... EFnet.org eller.no for serverliste for efnet. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ikke sant Det beste fra to verdener ... hehe! He he nice Alexander går på kino nå. Gjør som normale folk å ta med deg ei dame (eller gutt om du vil) å gå og se. Det er det jeg kommer til å gjøre i hvert fall. Elsker å gå på kino. Å har heller ikke noe problem med å få selskap der heller. men anyways nå er det å traske inn på kjøla å se etter mer mat, blir så sulten av all den småspisinga nå Endret 23. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Forresten, takk men atte opera 8.0 beta er kommet ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/800b1/en/std/ ganske rask bare ikke irc klient der tror det er nytt at den nye betaen er kommet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg