Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe joda sant nok det da. Men klarer liksom ikke ta den helt på alvor med han i hovedrollen. Kanskje for at jeg hadde sett for meg alexander på en helt annen måte.

Men det er vel en helt grei film sånn sett. Det er vanselig å lage en film om livet der det skjedde så mye i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar

Misforsto litt om hvordan Alexander egentlig døde. Har hørt at han drakk seg ihjel (for mye alkohol på styrten (3 liter)), men i filmen forestilte jeg meg at han døde av forgiftning... Også fikk jeg ikke hele tiden kontroll på hvordan ting akkurat skjedde, midt i spenningen så avsluttet de det liksom uten å si hvordan han vant, han vant bare...

Lenke til kommentar

Sant nok. Nå forteller vel historien at han drakk 3 liter vin på styrten. Han var jo god på flaska helt til slutten er jo det som er fortalt. Drepte en av sine trofaste generaler i fylla osv. Syk mann det der :p

har ikke sett filmen enda, men tar det i romjula

Endret av Term
Lenke til kommentar
Ikke sant  ;)

Det beste fra to verdener ... hehe!

He he nice ;)

Alexander går på kino nå. Gjør som normale folk å ta med deg ei dame (eller gutt om du vil) å gå og se. Det er det jeg kommer til å gjøre i hvert fall. Elsker å gå på kino. Å har heller ikke noe problem med å få selskap der heller.

men anyways nå er det å traske inn på kjøla å se etter mer mat, blir så sulten av all den småspisinga nå

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...