Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

omg psykolog og greier :wow: . Føler med deg, med som mario sier, dette kommer du igjennom. ;)

Skal kjøre til henningsvær litt seinere i dag. Har ikke noe spesielt lyst til det, men tenkte jeg skulle være snill å besøke fadern før jul. ser for meg 8 timer på vegen. :(

Lenke til kommentar
omg psykolog og greier :wow: . Føler med deg, med som mario sier, dette kommer du igjennom. ;)

Skal kjøre til henningsvær litt seinere i dag. Har ikke noe spesielt lyst til det, men tenkte jeg skulle være snill å besøke fadern før jul. ser for meg 8 timer på vegen. :(

I det her været? :scared: Vel, det gir seg utover natta, men regn med endel snøbyger.

------------

@Candyfloss: Hey, du er på opptur nå. Det ordner seg :)

Lenke til kommentar

Så lenge folk ikke ser på folk som går til psykolog som helt loco, men derimot smarte fordi de tør å gjøre noe med trøbbelet..så er jeg fornøyd.

Anyway..Candyfloss. Du har meg på msn..bare å snakke hvis du vil, jeg er ikke akkurat den barnerompa lenger når det gjelder deprimerte mennesker lenger..dessverre :dontgetit:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Ok, dette blir kanskje en lang post, men her kommer den.

Har i det siste hatt det ganske ille, og har holdt meg unna so3 siden jeg har en tendens til å forurense luften her inne. Det er nå bestemt at jeg skal bo hos en slektning tre ganger i uken, pga problemer med familien. Jeg vil egentlig ikke dette, kommer til å føle meg utstøtt og isolert. Har nå også fått fast psykolog, for alt har falt sammen på èn gang. Sitter fanget i et edderkoppnett, og kommer meg ikke ut. Samtidig så lusker edderkoppen i bakgrunnen for å fange meg.

Har lenge vurdert. Masse. Veid for og imot. Sliter mye, og klarer ikke forandre på så mye. Så de siste dagene har jeg levd i tåke, nesten ikke snakket med noen, utenom når det har vært absolutt nødvendig. Satte meg også på do i storefri for noen dager siden og gråt.

Vil ikke ha sympati, men har hatt det _ille_.

Nå har jeg grovt sett forklart dette.

Har pratet ut med proffe folk og venner, og ting går så smått oppover.

Unnskyld egotrippen jeg hadde. Sov godt, folkens.

*me gets the "oops" feeling..*.. Sorry for å ha skjelt deg ut, men det ble mye jeg-ikke-forstod-prat så jeg ville bare bli klemt imellom :/.. hold on girl :)

b-real: jeg prøver meg på exen nu :D hihi ! :thumbs:

Lenke til kommentar

En ting som man alltid skal vite er at vi alltid er med dere ;) Jeg var nesten total knust igår... Var så langt nede at jeg hadde lyst til og drikke meg så utrolig wasted hjemme og fylle overleppa med snus og bare sitte der.... Gjorde det ikke da.. Men jeg var <-> så nær..

jaja...

Candyfloss: Vet hvordan du har det altså.. Tro det eller ei ,men når jeg bodde i nittedal så gikk jeg med tanker om og henge megselv.. Hadde liksom ingen og prate med (var sosial ,men pratet ikke om problemene mine). Jeg er bare _SÅ_ glad for at jeg kom meg vekk ifra Nittedal og over til Vestlandet.. Er ikke sikkert at jeg ville vært her om jeg ikke ville gjort det..

Ble endel mobbet fordi jeg stammer når jeg gikk i 8.klasse.. Greit nok at det er lenge siden nå (4år) ,men jeg kan fortsatt huske hvor knust jeg var hver eneste gang når jeg syklet hjem med tårer i øynen når jeg var på vei ifra skolen (4-5km)

Jeg fortrengte liksom alt sammen når jeg flyttet jeg.. Har aldri tenkt noe særlig over det før nå.. Nå har jeg gått inn i megselv og lært en masse om megselv.. Har funnet ut at det var en grei løsning for meg.. Kom iallefall vekk ifra alle minnene og startet på nytt..

Et besøk hos PPT og BUP (Barn og Unges poloklinikk) i uken hjalp ikke for meg.. Alt jeg gjorde der var og tenke på hun som jeg hadde og prate med naken.. Var da en sprengkåt 8.klassing som akkurat hadde lært en bedre teknikk i og nyte segselv..

Så du er ikke den eneste som har hatt problemer.... Så HANG IN THERE...

Lenke til kommentar

Tviler ikke.. Den maskinen har vært helt fucket up siden jeg tok den ut av huset.. Kan være noe med at CPU kjører Uten shim.. Vet at rammen ikke er den beste ,men jeg har kjørt den på 133mhz og da har det gått greit.. Så maskinen skal reinstalleres når jeg får tid..

Men du er fri denne helgen right?

Kan si hva det var når jeg ser deg.. Er litt sånn derre kinda personlig..

Lenke til kommentar
Tviler ikke.. Den maskinen har vært helt fucket up siden jeg tok den ut av huset.. Kan være noe med at CPU kjører Uten shim.. Vet at rammen ikke er den beste ,men jeg har kjørt den på 133mhz og da har det gått greit.. Så maskinen skal reinstalleres når jeg får tid..

Men du er fri denne helgen right?

Kan si hva det var når jeg ser deg.. Er litt sånn derre kinda personlig..

Alt skal liksom være personlig, kjedelig... :green:

Ok da, ikke det at jeg sier alt i all offentlighet, men men. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...