Tonio Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Haha! Det er litt moro da, har bare prøvd linux en gang før... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Noen andre som ser noe merkelig med dette bildet? Legg merke til at jeg har Engelsk språk. Ikke helt gjennomført nei Endret 23. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen fra troms her som skal til TG i år?Jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal komme meg ned til oslo:\ Buss til fauske og så tog videre nedover? Det er min plan fra Sortland. Tja. Nå må jeg bare krangle med mamma og pappa Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen andre som ser noe merkelig med dette bildet?Legg merke til at jeg har Engelsk språk. Ikke helt gjennomført nei "min maskinvare" Norsk får være norsk, engelsk får også være norsk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tja. Nå må jeg bare krangle med mamma og pappa Hehe, det er som oftest de som har det siste ordet. Men snak med de for de har sikkert noen tips om hvordan du kan komme deg nedover. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen andre som ser noe merkelig med dette bildet?Legg merke til at jeg har Engelsk språk. Ikke helt gjennomført nei Mener du "fullt navn" og "min maskinvare"? Om du mener det skal jeg forklare deg noe, i IPB kan man legge til custom ting som skal stå i profil, her har administratorer selvfølgelig valgt å skrive disse på norsk. Navnet på feltene inngår ikke i språkpakken, siden man kan ha hva som helst som et slikt felt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Oooh! Pizza i ovnen og cola i kjøleskapet. Nå mangler det å finne en passende film. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen andre som ser noe merkelig med dette bildet?Legg merke til at jeg har Engelsk språk. Ikke helt gjennomført nei "min maskinvare" Norsk får være norsk, engelsk får også være norsk. Heheh. Det var vel poenget. "Min maskinvare" og "Fullt Navn" Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Tja. Nå må jeg bare krangle med mamma og pappa Hehe, det er som oftest de som har det siste ordet. Men snak med de for de har sikkert noen tips om hvordan du kan komme deg nedover. Nå er det bare sånn at mamma og pappa er veldig sta Sier nei til alt og sånt. Har du noen tips på hvordan jeg kan "bearbeide" dem? Endret 23. desember 2004 av hwknut Lenke til kommentar
highlander Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Noen andre som ser noe merkelig med dette bildet?Legg merke til at jeg har Engelsk språk. Ikke helt gjennomført nei Mener du "fullt navn" og "min maskinvare"? Om du mener det skal jeg forklare deg noe, i IPB kan man legge til custom ting som skal stå i profil, her har administratorer selvfølgelig valgt å skrive disse på norsk. Navnet på feltene inngår ikke i språkpakken, siden man kan ha hva som helst som et slikt felt. Da forstod jeg! Edit: Hadde du bare hatt Ocean's Twelve SnowDOG Endret 23. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sitter hos en kompis å surfer på naboens trådløse nett Vi har laptoplan her.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå er det bare sånn at mamma og pappa er veldig sta Sier nei til alt og sånt.Har du noen gode argumenter? Stå på ditt...noen flere råd har jeg ikke...sta forreldre har jeg egentlig ikke hatt så jeg kan ikke hjelpe deg der desverre :\ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Oceans twelve ja. Jaja får huske på den til eg skal legge meg. Meneh....tror eg skal se prosac nation. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå er det bare sånn at mamma og pappa er veldig sta Sier nei til alt og sånt.Har du noen gode argumenter? Stå på ditt...noen flere råd har jeg ikke...sta forreldre har jeg egentlig ikke hatt så jeg kan ikke hjelpe deg der desverre :\ Hva er ca prisen på ruten du har tenkt å ta? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå er det bare sånn at mamma og pappa er veldig sta Sier nei til alt og sånt.Har du noen gode argumenter? Stå på ditt...noen flere råd har jeg ikke...sta forreldre har jeg egentlig ikke hatt så jeg kan ikke hjelpe deg der desverre :\ Hva er ca prisen på ruten du har tenkt å ta? Vet jeg ikke. Jeg er i militæret pr.dags dato og får rabatter på alt som har med transport å gjøre (90%) så en sum kan jeg ikke gi deg. Har ikke sett på tog-billettene enda. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Meneh....tror eg skal se prosac nation. Har hørt at den er bra... Men det spørs jo hvilken type film du skal ha.. Hvis eg ikke tar feil så er det ikke en actionfilm... Men vet ikke eg Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Så nettopp Collateral. Den var digg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Opera 8.0 BETA: ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/800b1/en/std/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Så nettopp Collateral. Den var digg. Hørt at Tom'eren var mye sexiere med grått hår av ei venninne Noen synspunkt? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Rawr. Perfekt miks av gammelsexy og bare vanlig sexy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg