FuglFøniks Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Oh! BTW BTW BTW. 90% advarsel. 1337. Yeah, jeg har bare 80% Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hehe, ALT + F4 hørtes ut som en bra løsning ja Jepp. Nighty night. Cheesecake & careface Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Oh! BTW BTW BTW. 90% advarsel. 1337. kan du hetse meg litt? sånn at du får en ferie i jula Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Cheesecake & careface Careface & NOOB. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 HAR IKKE NOEN ADVARSLER JEG, JEG ER SNILL GUTT Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) HAR IKKE NOEN ADVARSLER JEG, JEG ER SNILL GUTT Vent til en kaller deg noe stygt, eller sier noe du er fullt imot. Da ender du opp med en advarsel lett. pain f.eks er jo mr.fullblownwithwarnings. Han fikk jo advarseler i hytt og pine han stakkar. Endret 22. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vent til en kaller deg noe stygt, eller sier noe du er fullt imot. Da ender du opp med en advarsel lett. pain f.eks er jo mr.fullblownwithwarnings. Han fikk jo advarsler i hytt og pine han stakkar. Careface. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) I år pynter eg juletræt nesten alene. Mor kastet noe greier inn men eg har tatt meste parten. Hun gadd ikke mer fordi eg kjeftet sånn. Må jo spre pyntet FFS! Endret 22. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Vent til en kaller deg noe stygt, eller sier noe du er fullt imot. Da ender du opp med en advarsel lett. pain f.eks er jo mr.fullblownwithwarnings. Han fikk jo advarsler i hytt og pine han stakkar. Careface. Smalt fra rett kjeft Alex EDIT: Helt enig med deg Snowdog, spre pynten på juletreet! Endret 22. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Smalt fra rett kjeft Alex EDIT: Helt enig med deg Snowdog, spre pynten på juletreet! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Oj, imorgen skal jeg til Bææææærgen! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 I år pynter eg juletræt nesten alene. Mor kastet noe greier inn men eg har tatt meste parten. Hun gadd ikke mer fordi eg kjeftet sånn. Må jo spre pyntet FFS! Niesen min på 3½ var på besøk i dag og pynta juletre. ca 90% av all pynten havna helt nederst på treet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Faen ass, nå er denne mobilen ødelagt også. Jeg snakket i telefonen, da den plutselig klikket helt og slo seg av. Prøvd å slå den på i evigheter nå, kommer frem til "tast pin-kode" også klikker den og slår inn masse tall av seg selv. Nå tastet den inn sim-koden tre ganger sånn at jeg trenger puk-kode, noe jeg ikke har og man heller ikke kan slå inn. FITTE!!!!!!! Endret 22. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 *snip* Kos litt med den.... Mobilen trenger kjærlighet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kjøp en ny da? For det har jeg ikke gjort 17 ganger før? ER DRITT LEI AV MOBILER SOM KLIKKER PÅ MEG UTEN GRUNN Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Føler med deg. Sitter selv med en mobiltlf som mangler knapper og skrur seg av og på og har ei skurring av en annen verden så det høres ut som om du snakker med folk på en 77 med sykt mye støy på Håper bare at folket har tatt hintet om at jeg trenger ny tlf til jul! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ikke morro nei, men over til en annen sak. Altså, det er julaften imorgen. Julaften uten snø er som pc uten skjermkort. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ikke morro nei, men over til en annen sak. Altså, det er julaften imorgen. Julaften uten snø er som pc uten skjermkort. Hva har man snøkanoner til Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det er ikke morro nei, men over til en annen sak. Altså, det er julaften imorgen. Julaften uten snø er som pc uten skjermkort. Hva har man snøkanoner til Ja si meg hvordan du skal dekke Norge med noen snøkanoner! Jada jeg er Grinchen. Endret 22. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg