bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Eller Snuspulver guttene The official Beach band Beachs Gun's 'n' noises Phantom of Skien Joy-Stick Eple sopp Tungtmetall :thumbsdown: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I allefall, god natt folks.Tror jeg skal prøve å ordne et eller annet med ex'en min...har ikke sett henne på 3 uker elns. Savner henne, altså...vel...å være sammen med henne...og seff mere dah...meneh...jah...erm...jah *hummre* Virklig kjipt det som skjedde..Fikk du pratet med hun etter den dagen hun ringte etter deg da du jobbet? Vell, du får ha god natt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei CandyFloss..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nu spiser jeg ostesmørbrød (selve forum-slageren) med løk, kæssjupp, tomatskiver, ost (dah), salami og grovbrød... namminamm snowdog *teletubbiehilsen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Går det bra med deg vennen? Håper du ikke er sint med meg Edit: på meg. Edit2: Teletubbie hilsen? ka er det? hei.... Endret 4. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva har du gjort nå Super Mario? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snowdog: Er ikke sint på deg, vennen. Må ikke tro sånt, da. Og, nei, det går ikke bra, dessverre. Men koselig å snakke med deg igjen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ka som har skjedd da? Fortell....du vet du alltid kan regne med oss. This is your home.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *savna* Caandy :D ikke flau nå da.. Hvordan går deT? Nå har jeg sitti på CSS og spilt cs.. *trøtt* og spist godis til 1 kr stk.. haater folk som ikke har noe å gjøre.. vekte en kamerat i dag kl halv 5... da sto han opp.. JEG VIL OGSÅ.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva har du gjort nå Super Mario? Startet kjederaksjonen som førte til at candyfloss sluttet å poste her. Var aldri meningen. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det var ikke deg, snowdog. Var meg som har hatt en tung periode, så trengte uansett en pause til å ordne opp i ting. Fit for fight.. Sitter forresten og mekker hjemmesiden min nå. Real crappy. Endret 4. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) WOoo! Vi vil seeee! Velkommen inn i varmen forresten Endret 4. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Yeah... da har jeg nett nop tatt en iqtest greie på mensa.dk... Har vist i følge den 123 i iq! Den på Emode.com scora jeg 127 på her om dagen... Fancy ass... isje eg smart elle? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ok, dette blir kanskje en lang post, men her kommer den. Har i det siste hatt det ganske ille, og har holdt meg unna so3 siden jeg har en tendens til å forurense luften her inne. Det er nå bestemt at jeg skal bo hos en slektning tre ganger i uken, pga problemer med familien. Jeg vil egentlig ikke dette, kommer til å føle meg utstøtt og isolert. Har nå også fått fast psykolog, for alt har falt sammen på èn gang. Sitter fanget i et edderkoppnett, og kommer meg ikke ut. Samtidig så lusker edderkoppen i bakgrunnen for å fange meg. Har lenge vurdert. Masse. Veid for og imot. Sliter mye, og klarer ikke forandre på så mye. Så de siste dagene har jeg levd i tåke, nesten ikke snakket med noen, utenom når det har vært absolutt nødvendig. Satte meg også på do i storefri for noen dager siden og gråt. Vil ikke ha sympati, men har hatt det _ille_. Nå har jeg grovt sett forklart dette. Har pratet ut med proffe folk og venner, og ting går så smått oppover. Unnskyld egotrippen jeg hadde. Sov godt, folkens. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ******, prøve i elektronikk imorgen.... grue grue! legger meg nu! natta! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Noen her som har bestilt Are & Odin singelen? Bestillte igår (altså den 4.). Skal visst være bra, også går det til en god sak Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ah, tror jeg legger meg. Ikke det at jeg tror jeg får sove, da jeg har sovet halve dagen, men men... Er dessuten syk, så har ikke mye oppe å gjøre. :/ Btw, dette er en bra tråd for å øke count'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg