Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I allefall, god natt folks.

Tror jeg skal prøve å ordne et eller annet med ex'en min...har ikke sett henne på 3 uker elns. Savner henne, altså...vel...å være sammen med henne...og seff mere dah...meneh...jah...erm...jah *hummre*

Virklig kjipt det som skjedde..Fikk du pratet med hun etter den dagen hun ringte etter deg da du jobbet?

Vell, du får ha god natt

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Det var ikke deg, snowdog. Var meg som har hatt en tung periode, så trengte uansett en pause til å ordne opp i ting.

Fit for fight.. :p

Sitter forresten og mekker hjemmesiden min nå. Real crappy.

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Ok, dette blir kanskje en lang post, men her kommer den.

Har i det siste hatt det ganske ille, og har holdt meg unna so3 siden jeg har en tendens til å forurense luften her inne. Det er nå bestemt at jeg skal bo hos en slektning tre ganger i uken, pga problemer med familien. Jeg vil egentlig ikke dette, kommer til å føle meg utstøtt og isolert. Har nå også fått fast psykolog, for alt har falt sammen på èn gang. Sitter fanget i et edderkoppnett, og kommer meg ikke ut. Samtidig så lusker edderkoppen i bakgrunnen for å fange meg.

Har lenge vurdert. Masse. Veid for og imot. Sliter mye, og klarer ikke forandre på så mye. Så de siste dagene har jeg levd i tåke, nesten ikke snakket med noen, utenom når det har vært absolutt nødvendig. Satte meg også på do i storefri for noen dager siden og gråt.

Vil ikke ha sympati, men har hatt det _ille_.

Nå har jeg grovt sett forklart dette.

Har pratet ut med proffe folk og venner, og ting går så smått oppover.

Unnskyld egotrippen jeg hadde. Sov godt, folkens.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...