Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei. Jeg er en gutt på 15 år. Jeg har et stort problem. Jeg onanerer 10-15 ganger daglig. Blir kåt skikkelig fort. Kan ikke være ute med venner engang, må komme med dumme unnskyldninger hele tiden, begynner å gå tom for ideer. Hva kan jeg gjøre? Kan det være Dikky som bare juger litt på alderen? Nei, huff nå kjeder jeg meg... Dikky wanker da mer enn det. Må være lillebroren som ikke er kommet så godt i gang ennå. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Dikky wanker da mer enn det. Må være lillebroren som ikke er kommet så godt i gang ennå. Hm, sannt det... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ingen tvil om at du (Fatfuck) poster for å komme på den lista. Ikke si noe annet ... Jeg har lagt merke til deg 10 ganger bare mens jeg har sitti her idag! Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Argh! Hater regn akkurat etter det har snødd mye Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da har eg vært nede og hentet juletræt! Kjøpte dansk edelgran igår men som sagt så bør man ikke ta inn juletræt rett inn i varmen fra kulden så den måtte overnatte i kjelleren mens den tilpasset seg. Tok den inn i gangen i noen timer men nå er den installert i stuen. Nå skal den hvile i en time eller to så skal den pyntes. Kommer sikkert til å poste bilder etterhvert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 men nå er den installert i stuen. Hvilket OS kjører den? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 men nå er den installert i stuen. Hvilket OS kjører den? J1ngl3b3llZ 3.1 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg kjeder meg noe så inni helvete nå. Jeg sitter faktisk og ser på goatse bare fordi jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg kjeder meg noe så inni helvete nå. Jeg sitter faktisk og ser på goatse bare fordi jeg kjeder meg. Joda..fin underholdning det.... Jeg kan forøvrig nevne at Findus sin ferdig lasange smaker UTROLIG vondt... Minner om fiskegrateng mikset med lapskaus.... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har nå en av de beste jobbene jeg kan tenkte meg. Jobber på en nettcafe i lillestrøm som er omtalt som en av norges beste, akkurat nå er jeg helt for meg selv og kan sitte å spille WoW i fred og ro du skulle vell ikke jobbe på directbuy i lillestrøm eller? Stemmer det Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 øy... Hva er egentlig det der "all your base belong to us" eller noe i den duren Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vet du seriøst ikke hva AYB er? søk etter ayb.swf på google Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 øy... Hva er egentlig det der "all your base belong to us" eller noe i den duren http://www.planettribes.com/allyourbase/ Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 men nå er den installert i stuen. Hvilket OS kjører den? J1ngl3b3llZ 3.1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vel akkurat nå holder den på å formateres. Om en time som sagt så skal det installeres OS og programvare. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hvor i alle dager finner man driver til nettverkskontroller? på en data med win xp home sp2... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Juletreet er pynta Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Gratulerer Tipper det skal pyntes i mårra her i huset. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hoff, jeg har ikke engang giddi og kjøpt juletre. Får holde med at jeg banka julestjerna opp i vinduet for å få LITT stemning. Men et juletre - nei det hører ikke hjemme i leiligheten her. (økonomien nekter) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hvor i alle dager finner man driver til nettverkskontroller? på en data med win xp home sp2... Chipsetdriverene eller hos produsenten av kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg