Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sto opp nettopp. Revyfesten var ikke noe gøy i går, fordi eksen min begynte å lage bråk med typen min, så vi måtte ta taxi tidlig hjem. So much for that fun.. Nå skal jeg snart ut i regnværet og kjøpe de resterende julegavene Så koselige typer du har. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sto opp nettopp. Revyfesten var ikke noe gøy i går, fordi eksen min begynte å lage bråk med typen min, så vi måtte ta taxi tidlig hjem. So much for that fun.. Nå skal jeg snart ut i regnværet og kjøpe de resterende julegavene Så koselige typer du har. Kjempekozelige. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Wee, juleferie Men jeg sitter på jobb...jaja...overlever vel! Har nå en av de beste jobbene jeg kan tenkte meg. Jobber på en nettcafe i lillestrøm som er omtalt som en av norges beste, akkurat nå er jeg helt for meg selv og kan sitte å spille WoW i fred og ro Fant nettopp ut at Northern star og sånn skal komme hit i løpet av romjula da (ja det var til dere cs nerder ) Og at jeg skal være compo sjef i en WC3 turnering vi skal ha her Fin premie var det og... Dette blir en morrosam jul dere! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Ah. Da var jeg ferdig med julegave-shopping, har en god og kald Cola foran meg, forkjølelsen begynner å avta etter å ha konsumert 5 hvitløksfedd på kort tid, og alt er bare bra. I kveld er det bittelillejulaften med den gamle vennegjengen, noe som pleier å være temmelig underholdende. Ananas: er det kukost-eksen som bøllet, eller er han fremdeles "typen"? Vi har tross alt gått glipp av mange uker med intriger.. Endret 22. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Se denne tråden. Hvorfor stengte egentlig ikke noen den? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne versjonen av Robert Miles` Children utført kun på piano? Hørte den hos en fyr på singel-vinyl men finnner den ikke noe sted. Må ha, er så fin..! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Se dennetråden. Hvorfor stengte egentlig ikke noen den? Sånn. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Haha! Jaja! Får håpe det var et julebord som tok overhånd for denna karen da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Se dennetråden. Hvorfor stengte egentlig ikke noen den? Hehe...fyllafyren fra melbu Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har nå en av de beste jobbene jeg kan tenkte meg. Jobber på en nettcafe i lillestrøm som er omtalt som en av norges beste, akkurat nå er jeg helt for meg selv og kan sitte å spille WoW i fred og ro du skulle vell ikke jobbe på directbuy i lillestrøm eller? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Eller har han røyka... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå har jeg postet 600 innlegg med -kun- kvalitet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff.. Er dritt-svimmel.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff.. Er dritt-svimmel.. Vondt i halsen greia varer vel ikke i 2 dager vel? But, god bedring! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff.. Er dritt-svimmel.. Vondt i halsen greia varer vel ikke i 2 dager vel? But, god bedring! Varer lenger enn det... " andre i familien min har det og de har hatt det i noen uker nå.. Huff.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Eller har han røyka... Spørs hva.. For feks hasj blir du ikke sånn av. tror jeg. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff.. Er dritt-svimmel.. Argh, hater sånn vondt i halsen Også ribben!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff.. Er dritt-svimmel.. Argh, hater sånn vondt i halsen Også ribben!! Ja.. Huff Den ene ganmgen i året Endret 22. desember 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Mooornings! Herlig med første fridag! Sove så lenge som mulig, ligge i sengen litt ekstra og så rett på forumet! Hvem har planer for dagen? ME NEITHER! Herlig, ikke sant? Her kjører vi godt humør for alle penga! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå har jeg postet 600 innlegg med -kun- kvalitet. Jeg kan finne et non-kvalitets-inlegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg