Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sto opp nettopp. Revyfesten var ikke noe gøy i går, fordi eksen min begynte å lage bråk med typen min, så vi måtte ta taxi tidlig hjem. So much for that fun..  :mad: Nå skal jeg snart ut i regnværet og kjøpe de resterende julegavene  ;)

Så koselige typer du har. :love:

Kjempekozelige. :love:

Lenke til kommentar

Wee, juleferie :) Men jeg sitter på jobb...jaja...overlever vel!

Har nå en av de beste jobbene jeg kan tenkte meg. Jobber på en nettcafe i lillestrøm som er omtalt som en av norges beste, akkurat nå er jeg helt for meg selv og kan sitte å spille WoW i fred og ro :)

Fant nettopp ut at Northern star og sånn skal komme hit i løpet av romjula da (ja det var til dere cs nerder :p ) Og at jeg skal være compo sjef i en WC3 turnering vi skal ha her :) Fin premie var det og... Dette blir en morrosam jul dere!

Lenke til kommentar

Ah. Da var jeg ferdig med julegave-shopping, har en god og kald Cola foran meg, forkjølelsen begynner å avta etter å ha konsumert 5 hvitløksfedd på kort tid, og alt er bare bra. I kveld er det bittelillejulaften med den gamle vennegjengen, noe som pleier å være temmelig underholdende. :)

Ananas: er det kukost-eksen som bøllet, eller er han fremdeles "typen"? Vi har tross alt gått glipp av mange uker med intriger.. ;)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Har nå en av de beste jobbene jeg kan tenkte meg. Jobber på en nettcafe i lillestrøm som er omtalt som en av norges beste, akkurat nå er jeg helt for meg selv og kan sitte å spille WoW i fred og ro :)

du skulle vell ikke jobbe på directbuy i lillestrøm eller?

Lenke til kommentar
Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff.. Er dritt-svimmel..

Vondt i halsen greia varer vel ikke i 2 dager vel?

But, god bedring! :)

Lenke til kommentar
Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff..  Er dritt-svimmel..

Vondt i halsen greia varer vel ikke i 2 dager vel?

But, god bedring! :)

Varer lenger enn det... " andre i familien min har det og de har hatt det i noen uker nå.. Huff..

Lenke til kommentar
Jeg er syk... Har sovet 18 timer da!!! La meg klokka 6 i går.... Nå har jeg skikkelig vondt i halsen, så det kommer til å gjøre vondt å svelge maten på julaften.. Huff..  Er dritt-svimmel..

Argh, hater sånn vondt i halsen :(

Også ribben!!

Ja.. Huff :no: Den ene ganmgen i året :cry:

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...